Gå til innhold

Talla (snapchat)


Lolland78

Anbefalte innlegg

ruskejento skrev (11 timer siden):

Er det denne såkalte svampebob greia?

Tipper han heter Patrick, siden hu skriver stjerna i Svampebob. Stjerna der heter hvertfall Patrick Sjøstjerne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (1 time siden):

Tipper han heter Patrick, siden hu skriver stjerna i Svampebob. Stjerna der heter hvertfall Patrick Sjøstjerne. 

Ikke vanskelig å finne navnet hans på insta’n hennes 🤭 Ikke på fb’n heller 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det lite med drama og ranter om dagen? 😅 har svampebob roa hu ned?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det stille her.. Har glemt å følge med i det siste, jeg. 😅

Hvordan går det med dere? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (På 25.5.2021 den 2.01):

Talla har fått en ny «fan», Jannikke som visstnok snapper i Joviale ser så opp til henne. Samme «dra seg i håret konstant», gni seg i ansiktet og leker cool😅

Opplever vel henne ikke som noen fan. 

Hun har nok skapt seg ett navn/snappersonlighet før hun ble kjent med Talla gjennom Joviale. Jeg fulgte henne før hun ble med i Joviale.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Opplever vel henne ikke som noen fan. 

Hun har nok skapt seg ett navn/snappersonlighet før hun ble kjent med Talla gjennom Joviale. Jeg fulgte henne før hun ble med i Joviale.

Aner ikke hvem hun er😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg eller har hu begynt å bruke den "omstridte veggen" oftere når hu snapper? Virker nesten litt som at hun forsøker å få en reaksjon fra noen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (18 timer siden):

Er det bare meg eller har hu begynt å bruke den "omstridte veggen" oftere når hu snapper? Virker nesten litt som at hun forsøker å få en reaksjon fra noen 

Hun har vel sett at det har vært stille her inne 😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde dra til legen med den neglen til dattera. Ihvertfall skåne den best mulig for bakterier, ikke sette på ungen åpne sandaler 😦  

Tenk hvor mange dager fri hun selv måtte ha hatt hvis det var henne det gjaldt. 🤣 herregud vi hadde ikke hørt om noe annet den neglen. 

Screenshot_20210606-194956_Instagram.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (1 time siden):

Burde dra til legen med den neglen til dattera. Ihvertfall skåne den best mulig for bakterier, ikke sette på ungen åpne sandaler 😦  

Tenk hvor mange dager fri hun selv måtte ha hatt hvis det var henne det gjaldt. 🤣 herregud vi hadde ikke hørt om noe annet den neglen. 

Screenshot_20210606-194956_Instagram.jpg

Herregud det så ikke noe godt ut😢 

begge går forså vidt med for små sandaler med storetåa på utsiden… kan ikke være veldig behagelig..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dronninga med på jovial møte, altså? Hu som er «grunnlegger» 🤣🤣

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den neglen har det best hvis den detter av helt av seg selv, og de bor jo ved sjøen, så den blir nok renset jevnlig nå som det er sol og varme. 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (12 timer siden):

Var ikke dronninga med på jovial møte, altså? Hu som er «grunnlegger» 🤣🤣

Var hun ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (5 timer siden):

Var hun ikke?

Var vel Iselin Guttormsen og noen til som starta joviale, eller husker jeg feil? 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkkimom skrev (1 time siden):

Var vel Iselin Guttormsen og noen til som starta joviale, eller husker jeg feil? 😅

Var hun ikke med på møte i går?

 

Talla var med å startet Jovialemammaer og er vel den eneste av de opprinnelige som er igjen der inne. 

Screenshot_20210607-180838_Samsung Internet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Var hun ikke med på møte i går?

 

Talla var med å startet Jovialemammaer og er vel den eneste av de opprinnelige som er igjen der inne. 

Screenshot_20210607-180838_Samsung Internet.jpg

Så hun ikke på bildet som Anette la ut… 

ja, se der ja 😊 husket ikke henne som de første som var med, men jeg var omtrent like gravid som hu og hadde teflonhjerne 😊 beklager at jeg tok feil, og takk for oppklaring 😊 

husket hun kom inn veldig fort og vet hun er den eneste som er igjen 👍🏻 Ikke verst bare det 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MzMe skrev (3 timer siden):

Trojan Horse tattoo i Stavanger er «heldige» og får besøk av henne til helga 🤭

 

 

 

Arbeidet de har postet bilder av står i stil kvalitetsmessig med Talla sitt arbeide, så de er nok av samme sort.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som de har reklamert en eneste gang for besøket hennes heller😂 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at hun må gå ut med at hun har ledige plasser. Hun som er såååå populært og har lange ventelister 😅

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...