Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Miss.Wildfox skrev (1 time siden):

Hvis dette er 9 bud som har eksistert siden 1800-tallet, som hun påstår, er det vel ikke hun som har skrevet de? Noen som vet? Isåfall kan man jo lure på hva denne kunstneren bryr seg om copyright. 

Det er vel en parodi, så vidt meg bekjent 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikke hvordan det kan være så vanskelig å se at folk kan bli støtt av å møte en sånn vegg med den skriften.Si det kommer en mor/far/søster/bror som vil ha en tatovering som minne når et familiemedlem har tatt sitt eget liv.Hvordan hu ikke forstår at det kan være støtende å få i trynet har jeg ingen forståelse for.Hvis det studioet der får lov til å ha det hengende der i det formatet forstår jeg heller ingenting.Hu har ingen forståelse for andres opplevelser eller følelser, men har kun seg sjøl og sitt i høysete. Manglede evne til å se seg sjøl og sin fremtreden er helt fraværende. Håper virkelig ikke hun skal jobbe med ungdom, det er hu ikke skikka til på noen som helst måte med den væremåten hun viser på sosiale medier. Men hun kommer ikke til å forandre seg men kjører sitt eget løp uansett hva.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anine75 skrev (29 minutter siden):

Forstår ikke hvordan det kan være så vanskelig å se at folk kan bli støtt av å møte en sånn vegg med den skriften.Si det kommer en mor/far/søster/bror som vil ha en tatovering som minne når et familiemedlem har tatt sitt eget liv.Hvordan hu ikke forstår at det kan være støtende å få i trynet har jeg ingen forståelse for.Hvis det studioet der får lov til å ha det hengende der i det formatet forstår jeg heller ingenting.Hu har ingen forståelse for andres opplevelser eller følelser, men har kun seg sjøl og sitt i høysete. Manglede evne til å se seg sjøl og sin fremtreden er helt fraværende. Håper virkelig ikke hun skal jobbe med ungdom, det er hu ikke skikka til på noen som helst måte med den væremåten hun viser på sosiale medier. Men hun kommer ikke til å forandre seg men kjører sitt eget løp uansett hva.

Det kommer dessverre aldri til å gå inn hos henne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (5 minutter siden):

Det kommer dessverre aldri til å gå inn hos henne.

Det blir for meg ekstra spesielt når man i tillegg ser siste innlegg hun har delt på facebooken sin 26.januar. Historien til en mor som har mistet sin sønn fordi han valgte selvmord som utvei. Jeg føler hun gjør alt for å gjøre seg selv original, aktuell og kul. Så feiler hu gang på gang, fordi hun ikke ser andre enn seg selv. Hun har rett, alle andre tar feil. Alltid.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skriver i en kommentar til influencere at de skal ta livet av seg, er det hets.

Men Talla skal kunne poste dette som et innlegg? Det er ytringsfrihet?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hun må seriøst ha et problem..og bli så sint på alt og alle og tro at bare hun har rett. Stakkars de rundt henne, håper noen griper inn. Det er ikke de her inne eller på insta som ikke skjønner, det er T selv...rett og slett ganske skummelt med en slik oppførsel 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå blir jeg helt sikkert skutt i foten, hengt ut på some og anmeldt samt svartelista og blokkert.B9BA2C5D-156C-4C45-93A3-A9525E18EF3A.thumb.png.6ed1636c5d2feab4767c85e170557412.png0C91F6D4-D535-43CA-91BD-B26E5C18EFF9.thumb.jpeg.93acd5855002385815fa8a11ab49f374.jpeg812B5AF5-A4EB-449B-AF2A-525CB687CA0D.thumb.png.d44c36a9f069cd7c845cd347e1383670.png86959671-D814-4302-9337-2B6D39C2BBFC.thumb.jpeg.8ddc90779d342ad33f961247c112334e.jpeg

Er ikke så greit. Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde helt enkelt klart å se hva det står på det niende budet, selv om hun står der. Trenger jo ikke være rakettforsker for å lese og tenke.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (1 time siden):

Nå blir jeg helt sikkert skutt i foten, hengt ut på some og anmeldt samt svartelista og blokkert.B9BA2C5D-156C-4C45-93A3-A9525E18EF3A.thumb.png.6ed1636c5d2feab4767c85e170557412.png0C91F6D4-D535-43CA-91BD-B26E5C18EFF9.thumb.jpeg.93acd5855002385815fa8a11ab49f374.jpeg812B5AF5-A4EB-449B-AF2A-525CB687CA0D.thumb.png.d44c36a9f069cd7c845cd347e1383670.png86959671-D814-4302-9337-2B6D39C2BBFC.thumb.jpeg.8ddc90779d342ad33f961247c112334e.jpeg

Er ikke så greit. Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde helt enkelt klart å se hva det står på det niende budet, selv om hun står der. Trenger jo ikke være rakettforsker for å lese og tenke.

En ting er ihvertfall sikkert, de budene er ikke kunsthistorie. Muligens kulturhistorie. 

Og hvis hun ikke har fått med seg at kunstnere (og forfattere) kan få verkene sine fjernet fordi det er for kontroversielt, så har hun ikke fulgt med i timen. Kunst er heller ikke bare å være rebell og å skille seg ut. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (32 minutter siden):

En ting er ihvertfall sikkert, de budene er ikke kunsthistorie. Muligens kulturhistorie. 

Og hvis hun ikke har fått med seg at kunstnere (og forfattere) kan få verkene sine fjernet fordi det er for kontroversielt, så har hun ikke fulgt med i timen. Kunst er heller ikke bare å være rebell og å skille seg ut. 

Hun liker nok tanken på å være kul bohem og siterer Bohemens 9 bud uten å sette det inn i kontekst eller vise forståelse for at de ni budene sannsynligvis var en latterliggjøring av H. Jægers meninger.

Det er ikke greit å være dilletant, andre folk mener så mye.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil hvertfall ikke forklare hva disse 9 budene betyr for henne. Er jo veldig forklarende at hun ikke vil, siden hun egentlig ikke har noe forhold til dette mest sannsynligvis. Men ELSKER at alle andre går mot henne.. oppmerksomhet vet du...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frklille skrev (3 minutter siden):

Hun vil hvertfall ikke forklare hva disse 9 budene betyr for henne. Er jo veldig forklarende at hun ikke vil, siden hun egentlig ikke har noe forhold til dette mest sannsynligvis. Men ELSKER at alle andre går mot henne.. oppmerksomhet vet du...

Når hun skal prøve å forklare disse 9 budene kutter snappen😂😂😂 Og hun tyter videre på neste om noe annet. Skuespill 🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere i dag etter rant "jeg ranter også er jeg ferdig med det og legger det fra meg" 

noen timer senere "her er verdens mest provoserende mennesker foran verdens mest provoserende vegg" 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talla og hennes meninger er "farlig". Hun kan ikke bli sett på som en influenser!?!? Hun er skremmende uviten, egoistisk, selvsentrert, narsisistisk, psykopatisk og forstyrrende. Av det jeg har sett på SoMe fra henne det siste året halvannet, så er det bare blitt verre og verre. Mer og mer skremmende å ustabil. Ufordragelig og truende mot følgere og andre rundt seg. Makan! Hun klarer ikke holde styr på noe av det hun sier. Snakker rundt seg selv i sirkler. Snakker mot seg selv. Altså... Alt rundt henne blir for dumt. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hu der blir aldri ferdig med noe, og elsker å gnage på gamle bein slik at hun kan bruke det mot deg en gang i fremtiden. "Å gjøre opp en gang for alle" er et begrep hun ikke kjenner. Hun elsker å sitte i offerrollen, og gjør absolutt alt for å havne der. Hu eier heller ikke selvinnsikt og klandrer andre for det hun selv gjør, både når det gjelder sine barn og familien. Det er enkel psykologi: Å føre over sine egne dårlige sider på andre for så å ta de, i stedet for å se at det handler om hu selv og at det er seg selv hu ser. Patetisk dame. Når hu i tillegg rettferdiggjør sine handlinger og ord med at det er en straff og "dårlig karma", så burde hun ta en titt på sin egen "karma" og se hva det faktisk er hun sitter igjen med til slutt. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (27 minutter siden):

Hun liker nok tanken på å være kul bohem og siterer Bohemens 9 bud uten å sette det inn i kontekst eller vise forståelse for at de ni budene sannsynligvis var en latterliggjøring av H. Jægers meninger.

Det er ikke greit å være dilletant, andre folk mener så 

😁 du sa det! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "dummeste og farligste" vi gjør er jo egentlig å reagere på alt hun legger ut. Det er jo det hun "trenger, ønsker og lever på". Hun liker oppmerksomheten og at hun blir snakket om, hun "lever" av drama. 

Så hva om faktisk ingen reagerer på det hun legger ut, sier, deler osv. Absolutt ingen respons. Det kunne faktisk vært artig å se hva hun da skriver og snakker om. 

Skulle man prøvd det? Ingen respons, ingen tilbakemelding på noe. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Swoosh skrev (6 minutter siden):

Det "dummeste og farligste" vi gjør er jo egentlig å reagere på alt hun legger ut. Det er jo det hun "trenger, ønsker og lever på". Hun liker oppmerksomheten og at hun blir snakket om, hun "lever" av drama. 

Så hva om faktisk ingen reagerer på det hun legger ut, sier, deler osv. Absolutt ingen respons. Det kunne faktisk vært artig å se hva hun da skriver og snakker om. 

Skulle man prøvd det? Ingen respons, ingen tilbakemelding på noe. 

Der er jeg veldig enig! Hun har ikke godt av "oppmerksomheten" rundt det som blir sagt og delt. Det fôrer bare på hennes ødeleggende vesen. Jeg følger ingen av hennes kanaler. Jeg kommenterer heller aldri på hennes ting, men har vært en og annen gang her inne å luftet tanker og meninger. Slutter herved med det også. Dama fortjener ingen form for oppmerksomhet, synspunkter eller meninger. Hadde bare resten av følgerne avfulgt på disse SoMe. Men men.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på insta til hun Adelaine som jobber sammen med henne. Hun syns jeg var flink! Wow. Så blir spennende å se hvor lenge hun får lov til å jobbe med T🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (7 minutter siden):

Problemet er jo også følgerne som hyller alt hu gjør....... 🙄🙄

Joda, men da har hun ingenting å klage på, ingen drama. Det er ikke det hun jager. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...