Håkkimom Skrevet 14. januar 2021 #4141 Del Skrevet 14. januar 2021 Ler av «ærlighet» innlegget hennes 🤐😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hejjo Skrevet 14. januar 2021 #4142 Del Skrevet 14. januar 2021 (endret) MsFri skrev (10 timer siden): Det blir ikke stadig dratt opp eller tenkt på, fordi det er hun som stadig går tilbake på det hun sier. Så det er jo hun selv som legger opp til det 🤷🏼♀️ Ja, det var litt det jeg mente med innlegget her! 🤪 dårlig formulert kanskje. Men hun ser jo ikke selv hva hun driver med og dermed vil hun vel ikke at noen andre skal gjøre det heller. Ikke greit å si en ting en dag å gjøre det stikk motsatte dagen etter. 😂 og derfor vil hun vel at folk skal fokusere på det som sies i dag og ikke det som ble gjort i går. 😅 Endret 14. januar 2021 av Hejjo Endret skrivefeil 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 14. januar 2021 #4143 Del Skrevet 14. januar 2021 Det hun indirekte sier på snap er "jeg unnlater å fortelle hele sannheten/historien fordi det er sånn jeg er som person😌" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine75 Skrevet 14. januar 2021 #4144 Del Skrevet 14. januar 2021 En veldig usammenhengende, merkelig og meningsløs samtale hu gav der..forstod svært lite anna enn at her prøver hu å forklare hvorfor hu ikke ville fortelle bakgrunnen for at hu syns covid 19 er feil, om det er restriksjonene eller sjølve viruset..sammenligningene hennes har jo ikke noe med saken å gjøre i det hele tatt. Når det gjelder hennes vurdering av vi som mennesker er også helt latterlig. Om en venn meg ringer og forteller at hu har brukket beinet kan ikke akkurat sammenlignes med en som ringer fordi den har feks mista en nær person..skal hu fortelle oss hvordan vi skal svare, hvordan vi skal være🤔trur ikke hu er den rette til det som jatta og jatta med at at instaen hennes var hacka i det uendelige, i stedet for som hu mener alle bør...komme seg videre og ikke dvele med det som har skjedd..så kan det forøvrig heller ikke sammenlignes med et traume..nei hu der altså, vanskelig å forstå seg på 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 14. januar 2021 #4145 Del Skrevet 14. januar 2021 Anine75 skrev (2 timer siden): En veldig usammenhengende, merkelig og meningsløs samtale hu gav der..forstod svært lite anna enn at her prøver hu å forklare hvorfor hu ikke ville fortelle bakgrunnen for at hu syns covid 19 er feil, om det er restriksjonene eller sjølve viruset..sammenligningene hennes har jo ikke noe med saken å gjøre i det hele tatt. Når det gjelder hennes vurdering av vi som mennesker er også helt latterlig. Om en venn meg ringer og forteller at hu har brukket beinet kan ikke akkurat sammenlignes med en som ringer fordi den har feks mista en nær person..skal hu fortelle oss hvordan vi skal svare, hvordan vi skal være🤔trur ikke hu er den rette til det som jatta og jatta med at at instaen hennes var hacka i det uendelige, i stedet for som hu mener alle bør...komme seg videre og ikke dvele med det som har skjedd..så kan det forøvrig heller ikke sammenlignes med et traume..nei hu der altså, vanskelig å forstå seg på Enig. Veldig vanskelig å skjønne seg på logikken. Fremstår veldig spesiell uten å spekulere videre i det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. januar 2021 #4146 Del Skrevet 14. januar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 14. januar 2021 #4147 Del Skrevet 14. januar 2021 Er så glad for at det ikke er ett tiltak å hente sønnen min i barnehagen uansett h or masse klær han har på. Og er glad jeg ikke har nedtelling til han skal legge seg. For uansett h or sliten jeg er etter jobb gleder jeg meg til å hente i barnehagen å gleder meg til å legge bort telefonen for å leke med han før og etter middag 💥 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 14. januar 2021 #4148 Del Skrevet 14. januar 2021 Er bare klaging, hvor er inspirasjonen? Noen ting burde man holde for seg selv... kanskje hu og barna hadde hatt godt av bedre rutiner og forutsigbarhet. Sier seg selv at det ikke blir mye egentid når barna legger seg sent fordi du vil de skal sove lenge. Hjelper nok ikke at det er fri flyt med tv og godis heller. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håkkimom Skrevet 15. januar 2021 #4149 Del Skrevet 15. januar 2021 Er det bare jeg som er sykt glad for at T ikke er med i bloggerne og mest sannsynlig ikke vil være med der? 😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 15. januar 2021 #4150 Del Skrevet 15. januar 2021 Hva er greia med txt på story det det står , det er måte på hvor mange ganger man skal bli hacka ? Hun har blitt hacka en gang ?!?! Den andre gangen er det Instagram som har stengt den . Det er ikke tvil om at hun er ute etter sympati iallefall . Ikke rart hun mener hun er så spesiell for hun nå ha en helt egen virkelighets oppfatning . 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 15. januar 2021 #4151 Del Skrevet 15. januar 2021 Hønemor74 skrev (35 minutter siden): Hva er greia med txt på story det det står , det er måte på hvor mange ganger man skal bli hacka ? Hun har blitt hacka en gang ?!?! Den andre gangen er det Instagram som har stengt den . Det er ikke tvil om at hun er ute etter sympati iallefall . Ikke rart hun mener hun er så spesiell for hun nå ha en helt egen virkelighets oppfatning . Synes snapper og story på insta primært har handlet om hackinga og kontoen som ble stengt i det siste. Det går liksom i "jeg er så sliten" og "stakkars meg som ble hacket og fikk kontoen sperret" 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. januar 2021 #4152 Del Skrevet 16. januar 2021 Hun har sååååå mange ganger gjentatt og gjentatt at hun er mest aktiv på instastory og at insta og snapp inneholder helt forskjellige ting. Altså, hun er faktisk mest aktiv på snapstory og begge inneholder det samme bortsett fra en screenshot av et ordtak på insta nå og da på insta som ikke ligger på snap. And de nye tattovørene hennes, ikke mye reklame eller info om dem på tattosiden hennes..... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 16. januar 2021 #4153 Del Skrevet 16. januar 2021 Teardrop skrev (7 timer siden): Hun har sååååå mange ganger gjentatt og gjentatt at hun er mest aktiv på instastory og at insta og snapp inneholder helt forskjellige ting. Altså, hun er faktisk mest aktiv på snapstory og begge inneholder det samme bortsett fra en screenshot av et ordtak på insta nå og da på insta som ikke ligger på snap. And de nye tattovørene hennes, ikke mye reklame eller info om dem på tattosiden hennes..... Nå virker ikke de super happy de heller da. På snap da T filmet de og snakket til de så overså de henne og T endte med den falske latteren sin. hu reklamerer for de innimellom, men det kan nok hende at hu ikke reklamerer så mye fordi hu er redd folk heller ønsker å tatovere seg hos dem enn hos henne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. januar 2021 #4154 Del Skrevet 18. januar 2021 (endret) Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, persondebatt og spekulasjoner samt svar. Sol, admin. Endret 18. januar 2021 av Sol Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruOlsen Skrevet 18. januar 2021 #4155 Del Skrevet 18. januar 2021 Redigert vekk enda en gang for å komme med fakta og ikke spekulasjoner eller sladder. Hvem er det som driver denne siden? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 18. januar 2021 #4156 Del Skrevet 18. januar 2021 Lest er jo allerde lest her. Og mange har allerde lest det på insta før det ble slettet. Det er ute her, fjernet/slettet eller ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. januar 2021 #4157 Del Skrevet 19. januar 2021 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Viser til følgende regelpresisering: Sitat * Opphavsrett Tekst (blogginnlegg, nyhetsartikler, kommentarfelt) Du kan sitere to-tre setninger av tekst med opphavsrett, men det må legges ved lenke til kilde i innlegget. Dette gjelder også i tilfeller hvor kilden ikke lenger eksisterer. Regelen kan ikke omgås via bruk av Imgur. Offentlige Facebook-innlegg med kommentarfelt eller kommentarfelt på blogger er unntatt to-tre-setninger-regelen, men vi tillater likevel ikke store mengder skjermdumper. Husk alltid lenke til blogginnlegget. Skjermdump av tekst/kommentarfelt fra Instagram eller andre sosiale medier må vise navn på kontoen det henvises til. Norges Lover har ikke opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 19. januar 2021 #4158 Del Skrevet 19. januar 2021 Har hun ikke snap lenger.......finner henne ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. januar 2021 #4159 Del Skrevet 20. januar 2021 Tråden er ryddet for kommentarer til slettet innhold. Sol, admin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 20. januar 2021 #4160 Del Skrevet 20. januar 2021 Metron skrev (17 timer siden): Har hun ikke snap lenger.......finner henne ikke. Ja, det har hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg