Gjest Jegserdeg Skrevet 18. mars 2020 #341 Del Skrevet 18. mars 2020 Stor skam at denne narsissistiske trollet får snappe hos jovialemammaer! Er vel samme ulla alle sammen i gruppen som støtter dette mennesket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 18. mars 2020 #342 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg skjønner meg ikke på foreldre som har tlf trykka opp i ansiktet så mye av døgnets tider, og som filmer alt de gjør og lager osv.. jeg får helt fnatt av og være vitne til slikt.. talla eller andre mødre. Det er svært skadelig for barns psykiske helse. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. mars 2020 #343 Del Skrevet 18. mars 2020 8 minutter siden, Jegserdeg skrev: Stor skam at denne narsissistiske trollet får snappe hos jovialemammaer! Er vel samme ulla alle sammen i gruppen som støtter dette mennesket! Grunnlegger av Joviale IG er jo mye værre på de fleste felt, så ikke overrassket over at Talla fikk bli med der. Syns ikke så mange av de som snapper der går under Jovial akkurat 🙈 Navnet Jovialemammaer har sin opprinnelse fra en facebookgruppe IG har,som hun drev ett par år før snappen ble opprettet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idasweet899 Skrevet 18. mars 2020 #344 Del Skrevet 18. mars 2020 15 timer siden, Chroma skrev: Kan fortsatt ikke forstå at folk gir henne penger. Spleis burde stoppet hele greia. Jeg blir litt matt. Vet om folk som virkelig trenger penger som har opprettet spleis, men de blir slettet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #345 Del Skrevet 18. mars 2020 5 minutter siden, Idasweet899 skrev: Jeg blir litt matt. Vet om folk som virkelig trenger penger som har opprettet spleis, men de blir slettet. jeg og... jeg rapport den .. men fikk beskjed om at det var lov å lage spleis for å finansiere egen gjeld off at det er frivillig og støtte spleisen..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 18. mars 2020 #346 Del Skrevet 18. mars 2020 25 minutter siden, Mowepe skrev: jeg og... jeg rapport den .. men fikk beskjed om at det var lov å lage spleis for å finansiere egen gjeld off at det er frivillig og støtte spleisen..... Ja.. det ER jo frivillig og støtte spleisen?! Så skjønner jo at du fikk det svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #347 Del Skrevet 18. mars 2020 4 minutter siden, Såfii skrev: Ja.. det ER jo frivillig og støtte spleisen?! Så skjønner jo at du fikk det svaret. joda det er greit nok det at det er frivillig å støtte spleisen.. men at det burde ikke vært lov å lyve i teksten og sitte å tigge penger å bruke barna sine på den måten... for å finansiere inkassogjeld når hun har en dyr bil. hus. mase merkeklær osv osv... fordi hun ikke gidder å selge .... kvalmende rett og slett..... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 18. mars 2020 #348 Del Skrevet 18. mars 2020 Ille å se at hun maler uten å dekke til det fine gulvet.. Ikke vasket veggene heller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #349 Del Skrevet 18. mars 2020 Tør nesten ikke å skrive her mer. Blir rapportert støtt og stadig for spekulasjoner. Spekulasjoner som egentlig ikke er spekulasjoner, men ting som talla selv snakker , viser om på snapp. Men fordi hun ønsker å glemme ting og ikke vil at ting skal komme frem så blir dette tatt som spekulasjon. Håpløst. Uansett. Stilte henne spørsmål igår ang spleisen. Om den ideen at de burde flytte tilbake til huset de eier. Så sparer de ca 180 000 i året. Leie,strøm,internett , TV. Da fikk jeg vite at jeg var uvitende tett person som ikke burde blande seg inn i andres situasjon. Hun ønsket ikke å høre om andres meninger og spørsmål rundt dette. Da ingen hadde noe med det. Hun er en veldig fornuftig, ydmyk,generøs , varm ,omtenksom, godhjerta person ( Not) 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 18. mars 2020 #350 Del Skrevet 18. mars 2020 Det Iris har lagt ut på story må være ment til Talla!!😂 håper hun sier noe om det!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #351 Del Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, Lolland78 skrev: Tør nesten ikke å skrive her mer. Blir rapportert støtt og stadig for spekulasjoner. Spekulasjoner som egentlig ikke er spekulasjoner, men ting som talla selv snakker , viser om på snapp. Men fordi hun ønsker å glemme ting og ikke vil at ting skal komme frem så blir dette tatt som spekulasjon. Håpløst. Uansett. Stilte henne spørsmål igår ang spleisen. Om den ideen at de burde flytte tilbake til huset de eier. Så sparer de ca 180 000 i året. Leie,strøm,internett , TV. Da fikk jeg vite at jeg var uvitende tett person som ikke burde blande seg inn i andres situasjon. Hun ønsket ikke å høre om andres meninger og spørsmål rundt dette. Da ingen hadde noe med det. Hun er en veldig fornuftig, ydmyk,generøs , varm ,omtenksom, godhjerta person ( Not) hun snakker veldig nedverdigede til sine følgere. syns det er kvalmt. hun kan ikke snappe offentlig om spleisen å forvente at ingen spør eller lurer på ting. umodent... virkelig... 4 minutter siden, Kakemiriam skrev: Det Iris har lagt ut på story må være ment til Talla!!😂 håper hun sier noe om det!! hvem er iris ? kan jeg få snapkonto? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakemiriam Skrevet 18. mars 2020 #352 Del Skrevet 18. mars 2020 10 minutter siden, Mowepe skrev: hun snakker veldig nedverdigede til sine følgere. syns det er kvalmt. hun kan ikke snappe offentlig om spleisen å forvente at ingen spør eller lurer på ting. umodent... virkelig... hvem er iris ? kan jeg få snapkonto? Iriseyf heter hun på snap 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. mars 2020 #353 Del Skrevet 18. mars 2020 2 timer siden, Idasweet899 skrev: Jeg blir litt matt. Vet om folk som virkelig trenger penger som har opprettet spleis, men de blir slettet. Hvorfor blir de slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 18. mars 2020 #354 Del Skrevet 18. mars 2020 20 minutter siden, Kakemiriam skrev: Det Iris har lagt ut på story må være ment til Talla!!😂 håper hun sier noe om det!! Det var ment om Talla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #355 Del Skrevet 18. mars 2020 håper talla tar det til seg siden det er andre offentlige profiler som kritiserer spleisen og ikke bare oss følgere.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. mars 2020 #356 Del Skrevet 18. mars 2020 Ser man på det hun snapper mens hun maler ser man jo snusen hennes 😂😎 Huff da så fælt at Frettfrid en traust trønder på 40 år fikk rett 😂🤣😎🤩👏👏👏💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 18. mars 2020 #357 Del Skrevet 18. mars 2020 7 minutter siden, Flettfrid skrev: Ser man på det hun snapper mens hun maler ser man jo snusen hennes 😂😎 Huff da så fælt at Frettfrid en traust trønder på 40 år fikk rett 😂🤣😎🤩👏👏👏💪 er jo ikke bare snusen... trenger ikke være rakettforsker for å se det... overleppa er skeiv så mye fillers det er i den... hahahaha 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. mars 2020 #358 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg skjønner dere reagerer på Spleisen hennes, å at det blir kritisk/negativ stemmning rundet den. Men jeg tror det er lurt å ta ett steg tilbake å tenke seg litt om både hva man tenker og skrive om en person. Se flere muligheter, ikke bare kaste seg på det første og beste/værste man kommer på/tenker. Fordi om vi er anonyme her, så må man kunne både bruke folkskikk og tenke at man skal være forbilder for barna sine. Da sitter man ikke å lirer ut av seg alt mulig på nett, ikke en gang som anonym. Ja ved første øyekast så det ut som fillers i leppene hennes, men så gikk jeg inn på insta å så på flere bilder de siste ukene. Å så egentlig ingen nevneverdig forskjell. Derfor tok jeg det for å være snus. Noe jeg har både sett før at hun har gjort, å hørt hun ha nevnt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 18. mars 2020 #359 Del Skrevet 18. mars 2020 (endret) 8 minutter siden, Mowepe skrev: er jo ikke bare snusen... trenger ikke være rakettforsker for å se det... overleppa er skeiv så mye fillers det er i den... hahahaha Ser verken skeiv leppe eller nyfylte lepper jeg. Endret 18. mars 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 18. mars 2020 #360 Del Skrevet 18. mars 2020 49 minutter siden, Mowepe skrev: håper talla tar det til seg siden det er andre offentlige profiler som kritiserer spleisen og ikke bare oss følgere.... Hvilken offentlige profiler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg