Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

" sad how some people believe in their own lies and stories they make up in their heads " 

Sikter hun til seg selv her ? 

At hun tror på alle løgnene og historiene hun lager.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut ifra hva jeg regnet meg frem til så brukte de nærmere 1000kr på mat da de var på båttur. Pluss et cafe besøk for å spise lunsj her om dagen.. 

"hjelp meg med å betale restskatt! Vipps:******" 

Skjerp deg, Talla. Og skam deg i samme slengen!

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir helt matt. Ranter på snap om at hun jobber ræva av seg.. hele tiden. Jobber doble skift osv.. dette sier hun samtidig som hun ankommer jobb i 11-tida på formiddagen! NEI Talla, du jobber IKKE doble skift fordi du er innom jobb to ggr på en dag. Selv om du jobber et par timer på formiddag og et par timer på kveld, er det langt fra doble skift. Det er faktisk ikke like mange timer som andre folk jobber ETT skift engang. Når jeg jobber doble skift, jobber jeg fra 0715-23. DET er et dobbelt skift!!! Skjerp deg!! 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hun jobber så j***lig mye, hvorfor må hun tigge penger da ? Hvis hun faktisk jobber dobble skift så burde hun ikke ha behov for å spørre etter penger fra følgerne sine. Dette gir ikke mening talla. Og du har feil oppfatning av hva <jobbe rævva av seg > betyr.  

Den dagen du faktisk jobber dobble skift eller jobber fra 08.00 - 16.00 og fra 18-23  så skal jeg støtte deg. Men så lenge du jobber fra 12 - 14.30  og igjen fra 20-22 så gjør jeg ikke det. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hebi skrev:

Har hun fjernet F fra introen sin igjen? 😂🙈 Derfor hun trenger barnevakt kanskje? Trøbbel i paradis? 

Jepp, nå sitter hun alene i båten (ref bildet i introen). Håper de klarer å lande noe permanent snart, for dette av og på greiene er ikke bra for noen. Kjenner jeg blir mer og mer bekymret for hva de barna faktisk opplever, uansett hvor mye Talla skjermer de (for det har hun påstått mang en gang at hun gjør). 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Lolland78 skrev:

Men hvis hun jobber så j***lig mye, hvorfor må hun tigge penger da ? Hvis hun faktisk jobber dobble skift så burde hun ikke ha behov for å spørre etter penger fra følgerne sine. Dette gir ikke mening talla. Og du har feil oppfatning av hva <jobbe rævva av seg > betyr.  

Den dagen du faktisk jobber dobble skift eller jobber fra 08.00 - 16.00 og fra 18-23  så skal jeg støtte deg. Men så lenge du jobber fra 12 - 14.30  og igjen fra 20-22 så gjør jeg ikke det. 

Hun tigger ikke vet du😂 Nå må vi høre på Talla og google hva det betyr😂 
Hun er inni en så usannsynlig dårlig spiral når det kommer til penger, for hun er avhengig, og har vært avhengig av å få inn penger FØR kunden sitter i stolen i minst ett år. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LoppeLiten skrev:

Jepp, nå sitter hun alene i båten (ref bildet i introen). Håper de klarer å lande noe permanent snart, for dette av og på greiene er ikke bra for noen. Kjenner jeg blir mer og mer bekymret for hva de barna faktisk opplever, uansett hvor mye Talla skjermer de (for det har hun påstått mang en gang at hun gjør). 

Mor må først være tilstede og ta fornuftigt beslutninger før hun kan klare å skjerme barna sine.  De barna der har opplevd så mange brudd allerede, stakkars. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan hun ikke hjelpe seg sjøl litt da med å finne frem de papirene som trengs for å få hjelp av staten mtp barna? Overgangsstønad? Redusert foreldrebetaling i bhg? Barnetrygd? Barnebidrag? Alle kroner hjelper. Hvertfall om hun er alene om å betale for de. Om F tilbyr 0 kr så bør hun vel søke det hun kan? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, kalini skrev:

blir helt matt. Ranter på snap om at hun jobber ræva av seg.. hele tiden. Jobber doble skift osv.. dette sier hun samtidig som hun ankommer jobb i 11-tida på formiddagen! NEI Talla, du jobber IKKE doble skift fordi du er innom jobb to ggr på en dag. Selv om du jobber et par timer på formiddag og et par timer på kveld, er det langt fra doble skift. Det er faktisk ikke like mange timer som andre folk jobber ETT skift engang. Når jeg jobber doble skift, jobber jeg fra 0715-23. DET er et dobbelt skift!!! Skjerp deg!! 

Oh yeah. Dama jobber jo bare noen timer i løpet av dagen. Starter på jobb 11-12, fri på ettermiddagen og jobber et par timer igjen. Lat er hun. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sammenligner seg med bloggere når det gjelder arbeidsinnsats altså.

Hektisk liv.. 

Hun har det mindre hektisk enn er fleste jeg kjenner. Jobber litt, er med familien og ligger på sofaen. Barna har ingen aktiviteter så de trenger hun ikke kjøre hit og dit heller. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den bunken hun viser frem som bevis på hvor hardtarbeidende hun er inneholder maks 100 ark. 

Hun har hatt åpent i ca 80 dager. 

Skjønner at en tatovering tar tid å lage, det må vel tegnes opp osv, men hun jobber døgnet rundt. 🤔🙄 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, neiognei skrev:

Den bunken hun viser frem som bevis på hvor hardtarbeidende hun er inneholder maks 100 ark. 

Hun har hatt åpent i ca 80 dager. 

Skjønner at en tatovering tar tid å lage, det må vel tegnes opp osv, men hun jobber døgnet rundt. 🤔🙄 

Sist hun nevnte hvor mange kunder hun hadde hatt siden åpning hadde hun hatt 100kunder og da jeg satte opp regnestykket tilsa det at hun hadde 3,5kunder om dagen. Det er jo ganske lite pr dag egentlig, ved mindre to av de er sesions(?) på 5-7t 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ranten sier hun at hun mottar mye stygge kommentarer, men for ikke så lenge siden sier hun at hun ikke mottok noe dritt og at hun heller ikke oppsøker steder det blir snakka dritt? 🤔 

Liker også hvordan hun utelater å nevne vippstigginga fra det tårevåte bildet hu delte for en-to uker siden. 

Doble skift er det heller ikke. Jobber hu fra 11-15 er det 4t arbeid. Jobber hu da igjen fra kl 19-23 er det 4t arbeid. Sammenlagt er det en hel dagvakt/kveldsvakt på min arbeidsplass. Dobbelt skift for meg er fra 07:45-20:00/22:15 (avhengig av hvilken krise vi står i og om de andre ansatte kan hjelpe litt ekstra på den avdelingen fra kl 20 og ut vakten) 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååå nå kommer hun med at hun starter å jobbe mellom 10-11 fordi hun har da TROSSALT noen barn som skal leveres før jobb! Ja Talla, det har vi som har normale jobber å...😂 Jeg har tre barn som leveres på sfo og bhg, enda jeg starter på jobb 0715 og 0730!! gud bedre for et forviridd syn hun har på arbeide. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, curi skrev:

Tar seg råd til lunsj ute i dag også... 

Lite jobbing hvis du starter på jobb etter kl 11 men fortsatt tar lunsj ute...

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
52 minutter siden, kalini skrev:

åååå nå kommer hun med at hun starter å jobbe mellom 10-11 fordi hun har da TROSSALT noen barn som skal leveres før jobb! Ja Talla, det har vi som har normale jobber å...😂 Jeg har tre barn som leveres på sfo og bhg, enda jeg starter på jobb 0715 og 0730!! gud bedre for et forviridd syn hun har på arbeide. 

Hahahaha. Jeg stresset for å levere tre barn (var alene) på motsatt siden av byen da jeg begynte på jobb 8.00. 
Jeg hadde ikke bil engang. 

Nei, nå føler jeg meg som en superhelt. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...