Gå til innhold

Talla (snapchat)

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Hebi skrev:

Var det datra på instastory som gikk bak å viste fingrer? 

sønnen min hadde fått smekk om han gjorde slik å det hadde aldri blitt lagt ut i sosiale medier. 

Stemmer. 

Min sønn hadde fått verbal smekk. Nå er vel hu tenåring og det er dødskult å vise finger og være "rebell" 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, GulSitron skrev:

Stemmer. 

Min sønn hadde fått verbal smekk. Nå er vel hu tenåring og det er dødskult å vise finger og være "rebell" 

Ja, verbal smekk. 😂😆

• Liker 2
Skrevet

Er det bare jeg som syns strekene på tatoveringene hennes er latterlig tynne?! og litt ujevne? 😮  Skal selv ta tatovering så fort jeg bestemmer meg hvor jeg vil ha motivet mitt. Jeg er kanskje litt for negativ siden det er Tallatull det er snakk om her eller.....?  Hmm... 

• Liker 11
Skrevet
16 timer siden, Hebi skrev:

Var det datra på instastory som gikk bak å viste fingrer? 

sønnen min hadde fått smekk om han gjorde slik å det hadde aldri blitt lagt ut i sosiale medier. 

Jeg tenkte samme som deg! Hadde det vært barnet mitt som er like gammel hadde det blitt en real tilsnakk og sletting av snutten. 

• Liker 8
Skrevet
På 16.6.2020 den 23.48, Teardrop skrev:

Er det bare jeg som syns strekene på tatoveringene hennes er latterlig tynne?! og litt ujevne? 😮  Skal selv ta tatovering så fort jeg bestemmer meg hvor jeg vil ha motivet mitt. Jeg er kanskje litt for negativ siden det er Tallatull det er snakk om her eller.....?  Hmm... 

Det er da i hvert fall ikke pent med tykke linjer!? 

• Liker 5
Skrevet

Tallatull 😂

Skrevet

På Instagram mener hun at en 12-åring som viser finger er Girl with attitude - i positiv forstand. 

Kjenner på meg at jeg ikke er enig. Kan man ikke vise attitude uten å være ufin? Er attitude alltid å gå utover normer og regler? 

• Liker 21
Skrevet
2 timer siden, EllaSays skrev:

På Instagram mener hun at en 12-åring som viser finger er Girl with attitude - i positiv forstand. 

Kjenner på meg at jeg ikke er enig. Kan man ikke vise attitude uten å være ufin? Er attitude alltid å gå utover normer og regler? 

Får vel smake den dagen politiet får den Attituden mot seg. 🤷🏼‍♀️

• Liker 8
Skrevet

Hvor gammel er hun dattera? 

• Liker 1
Skrevet

Tykkelse på linjer kommer jo veldig an på stilen på tatoveringen. Jeg har en som har kjempetynne linjer, andre med tjukke linjer og noen med begge deler. Ujevne linjer har jeg derimot ikke. Det er en uting 😜

Jeg synes ikke tatoveringen hun lager er fine nettopp pga ujenve linjer. Jeg synes også hun skyggelegger på en rar måte,uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor jeg tenker det. Noen av tatoveringene ser mer ut som en lærling har gjort, enn en som har tatovert i 10 år. 

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, Ryuk skrev:

Tykkelse på linjer kommer jo veldig an på stilen på tatoveringen. Jeg har en som har kjempetynne linjer, andre med tjukke linjer og noen med begge deler. Ujevne linjer har jeg derimot ikke. Det er en uting 😜

Jeg synes ikke tatoveringen hun lager er fine nettopp pga ujenve linjer. Jeg synes også hun skyggelegger på en rar måte,uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor jeg tenker det. Noen av tatoveringene ser mer ut som en lærling har gjort, enn en som har tatovert i 10 år. 

Jeg synes også skyggeleggingen hennes er litt rar. 

Det er jo ikke så rart at det ser ut som en lærling har utført arbeider når hun svarer på kritikk med å gå til angrep på de som kritiserer, i stede for å ta det til seg som en "jeg prøver å gjøre deg bedre på det du kanskje ikke er så god på" 

• Liker 10
Skrevet
5 timer siden, Ryuk skrev:

i løpet av de 10 årene er det vel ikke såå mye hun faktisk har jobbet. Så kanskje det er derfor hun ikke utvikler seg noe særlig ? 

• Liker 16
Gjest Trynefaktor
Skrevet
På 16.6.2020 den 22.41, GulSitron skrev:

Stemmer. 

Tror ikke hun er tenåring ennå engang. Jeg hadde blitt så sint om mine unger gjorde det. 
Men det er samme dama som la ut at samboeren lagde hitlerbart og sieg heil-hilsen,hun synes vel å vise fingre er sjarmerende. 

Skrevet
8 timer siden, Trynefaktor skrev:

Tror ikke hun er tenåring ennå engang. Jeg hadde blitt så sint om mine unger gjorde det. 
Men det er samme dama som la ut at samboeren lagde hitlerbart og sieg heil-hilsen,hun synes vel å vise fingre er sjarmerende. 

Blir litt små uggen av å tenke på det.. 

• Liker 6
Skrevet

Er det noe drama igjen nå da. Bare til å finne frem popcornet utover dagen nå. 

• Liker 7
Skrevet
34 minutter siden, neiognei skrev:

Skulle akkurat til å si det samme. :popcorn:

• Liker 4
Gjest Justsaying
Skrevet
35 minutter siden, neiognei skrev:

Tipper noen i familien hans som prøver få han vekk fra Talla. 

Skrevet

Ja, here we go again... Drypp av en historie, starter opp med A uten og fortsette med B! 

• Liker 7
Skrevet

Eller var det for å få liv i tråden igjen her at hun plutselig har «drama»

• Liker 11
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...