Skallanka Skrevet 19. april 2022 #5061 Del Skrevet 19. april 2022 Mina 2 skrev (På 10.4.2022 den 20.16): Tenkte på det jeg og. Skjønner ikke hvorfor hun absolutt må stikke kamera opp i ansiktet hennes,når hun så tydelig viser at det ikke er ok. Det er jo bare trist, men det er jo det som er hele konseptet med kanalen hennes... Sharenting, håper de unga saksøker når de blir gamle nok. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 22. april 2022 #5062 Del Skrevet 22. april 2022 Skallanka skrev (På 19.4.2022 den 11.03): Det slutter aldri å fascinere meg at de som egentlig har mer enn nok med seg selv på død å liv skal ha en drøss med unger å dyr, merkelig opplegg. Samtidig blir jeg litt fasinert over at folk faktisk klarer. Og vil. Hun virker så rolig! Tre barn, en diger hund i en ikke veldig stor leilighet. Plusser på med nok en hund som kommer til å vokse seg enda større enn hund nr 1. Første helg vi hadde valp i hus var det et styr uten like, og vi satte av all vår tid til den lille alle mann. Talla drar på fest første helgen med ny valp og overlater til dattera på 13. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neglelise Skrevet 22. april 2022 #5063 Del Skrevet 22. april 2022 (endret) non_stop skrev (50 minutter siden): Samtidig blir jeg litt fasinert over at folk faktisk klarer. Og vil. Hun virker så rolig! Tre barn, en diger hund i en ikke veldig stor leilighet. Plusser på med nok en hund som kommer til å vokse seg enda større enn hund nr 1. Første helg vi hadde valp i hus var det et styr uten like, og vi satte av all vår tid til den lille alle mann. Talla drar på fest første helgen med ny valp og overlater til dattera på 13. Vet ikke helt om jeg vil kategorisere det å overlate valpen til dattera å dra på fest første helga som å klare noe som helst, men... Ho klarte det ho. 🏆 Endret 22. april 2022 av Neglelise 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. april 2022 #5064 Del Skrevet 22. april 2022 non_stop skrev (3 timer siden): Samtidig blir jeg litt fasinert over at folk faktisk klarer. Og vil. Hun virker så rolig! Tre barn, en diger hund i en ikke veldig stor leilighet. Plusser på med nok en hund som kommer til å vokse seg enda større enn hund nr 1. Første helg vi hadde valp i hus var det et styr uten like, og vi satte av all vår tid til den lille alle mann. Talla drar på fest første helgen med ny valp og overlater til dattera på 13. De skal flytte på småbruk i sommer. Hundene må man liksom ta imot når de er leveringsklare, ikke når det passer en selv aller best hvis man skal ha fra fast oppdretter eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neglelise Skrevet 22. april 2022 #5065 Del Skrevet 22. april 2022 Flettfrid skrev (20 minutter siden): De skal flytte på småbruk i sommer. Hundene må man liksom ta imot når de er leveringsklare, ikke når det passer en selv aller best hvis man skal ha fra fast oppdretter eller noe. Eller vente, kanskje? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 22. april 2022 #5066 Del Skrevet 22. april 2022 Neglelise skrev (21 minutter siden): Eller vente, kanskje? Ja, men det kan jo bli lenge til neste gang oppdretter har kull. Uansett så syns jeg ikke den leiligheten er for menesker og dyr som bor der. Stor stue, 4 soverom osv. Det er langt mer plass en de har hatt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekko6389 Skrevet 26. april 2022 #5067 Del Skrevet 26. april 2022 Det var sånn her det var ja 😁 https://vm.tiktok.com/ZMLpK2gBY/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neglelise Skrevet 27. april 2022 #5068 Del Skrevet 27. april 2022 Ekko6389 skrev (10 timer siden): Det var sånn her det var ja 😁 https://vm.tiktok.com/ZMLpK2gBY/ Hvis det er noen som er privilegerte så er det heller de som aldri kommer inn i livet hennes i utgangspunktet. Hun er giftig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 28. april 2022 #5069 Del Skrevet 28. april 2022 Hva er det folk stikki nesa si opp i nå? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 29. april 2022 Forfatter #5070 Del Skrevet 29. april 2022 Mellion skrev (På 28.4.2022 den 12.51): Hva er det folk stikki nesa si opp i nå? 😅 Ja si det.. spennende å se hva dette gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. april 2022 #5071 Del Skrevet 29. april 2022 Vet hun var live på Tiktok for noen kvelder siden, ble skrevet litt om det enkelte steder. Kan hende det er det hun mener. Folk var kritiske til at hun satt live med andre norske tiktokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 29. april 2022 #5072 Del Skrevet 29. april 2022 Ekko6389 skrev (På 26.4.2022 den 22.59): Det var sånn her det var ja 😁 https://vm.tiktok.com/ZMLpK2gBY/ Jeg må le hver gang jeg ser en sånn video av ho, stemmen passer ALDRI til mimingen. Total skivebom hver gang azz. Flaut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pewdie Skrevet 1. mai 2022 #5073 Del Skrevet 1. mai 2022 Mellion skrev (På 28.4.2022 den 12.51): Hva er det folk stikki nesa si opp i nå? 😅 Hun kommer med små drypp i hytt og pine… Så blir folk nysgjerrige og hun kommer med en eller annen rant om at folk må passe sine egne saker. Typisk henne. For vi må jo forstå at det hun legger ut, nødvendigvis ikke er noe som skjer i livet hennes akkurat nå.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neglelise Skrevet 3. mai 2022 #5074 Del Skrevet 3. mai 2022 Pewdie skrev (På 1.5.2022 den 15.57): Hun kommer med små drypp i hytt og pine… Så blir folk nysgjerrige og hun kommer med en eller annen rant om at folk må passe sine egne saker. Typisk henne. For vi må jo forstå at det hun legger ut, nødvendigvis ikke er noe som skjer i livet hennes akkurat nå.. Det går på repeat, om igjen og om igjen, år ut og år inn... Det er ganske slitsomt i lengden å se på et menneske som kaver så fælt, samtidig som det skal pakkes inn i glanspapir. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 3. mai 2022 #5075 Del Skrevet 3. mai 2022 Kjøpt småbruk? Rønne og oppussingsobjekt? Det er ihvertfall IKKE tatto-sjappa som drar inn penger nok til at hun får lån av banken, de ish 4 timene hun jobber pr dag med bitte små motiver får man ikke lån på. Tar hun over 50% av inntekten til de som jober i studio hennes? Og hvor ble det av hun Silje som var lærling der, ikke sett noe av henne på lenge. Hun sparer riktignok masse penger på klær, virker som alt hun har på seg og barna er sponsa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 3. mai 2022 #5076 Del Skrevet 3. mai 2022 Teardrop skrev (1 time siden): Kjøpt småbruk? Rønne og oppussingsobjekt? Det er ihvertfall IKKE tatto-sjappa som drar inn penger nok til at hun får lån av banken, de ish 4 timene hun jobber pr dag med bitte små motiver får man ikke lån på. Tar hun over 50% av inntekten til de som jober i studio hennes? Og hvor ble det av hun Silje som var lærling der, ikke sett noe av henne på lenge. Hun sparer riktignok masse penger på klær, virker som alt hun har på seg og barna er sponsa. Kanskje hun skal leie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skallanka Skrevet 4. mai 2022 #5077 Del Skrevet 4. mai 2022 Mina 2 skrev (13 timer siden): Kanskje hun skal leie? Det skal leies ja. Dette er nok snakk om en utleier som ikke helt vet hva den går til, håper hun betaler for seg. En gang må jo være den første. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 4. mai 2022 #5078 Del Skrevet 4. mai 2022 (endret) . Endret 4. mai 2022 av Cathrinemilkshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrinemilkshake Skrevet 4. mai 2022 #5079 Del Skrevet 4. mai 2022 Talla: Jeg skal ikke legge ut sykdoms historien min på SOME..... (Hun er nemlig ikke typen som deler private ting må vite) 🤥 Talla i samme snap, "jeg har blant annet": Fjerna livmora, IBS, eggstokker som står igjen, blod i urinen og muskulære plager. ___________________________________________________________________________________________________________ Narsissisten er på desperat jakt etter ny sympati, hvem går fem på? Jeg gjetter hun begynner på M 🤠 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 4. mai 2022 #5080 Del Skrevet 4. mai 2022 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg