Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Syrinia skrev (8 timer siden):

Våknet visst opp til 100 mld.med trusler og historier og alt mulig rart. Er det han "kompisen" igjen,tro🤔

Ah, ikke godt å si. 

Enda godt hun er som en stein og ikke bruker tid og energi på hat 😮💨:sarkasme:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulSitron skrev (58 minutter siden):

Ah, ikke godt å si. 

Enda godt hun er som en stein og ikke bruker tid og energi på hat 😮💨:sarkasme:

Derfor jeg er så sliten og trøtt tro ?? 

Neste øyeblikk " slike ting preller av meg, jeg er som stein og bruker ikke energi på hat " 

Ok talla 🤌

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (På 5.9.2021 den 22.26):

Jepp. Hun fjerner alt hun ikke er enig i og lar alt av skryt, ros og hyllester stå 

Vel, hun kan få kommentarer i innboks. Ikke pirk på alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (6 timer siden):

Vel, hun kan få kommentarer i innboks. Ikke pirk på alt.

Er litt enig i det hun skriver. Har sett kommentarer som ikke er så positive og de blir ikke liggende lenge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

For en dybde!!  trodde nesten det var en ekte peon. Neida bare tuller , ligner fortsatt mer på kål 😦 

Screenshot_20210916-100526_Instagram.jpg

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (42 minutter siden):

For en dybde!!  trodde nesten det var en ekte peon. Neida bare tuller , ligner fortsatt mer på kål 😦 

Den var mørk 🙄🙄  

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (2 timer siden):

Den var mørk 🙄🙄  

Mener det stod at det var en cover-up, nå har ikke jeg greie på tatoveringer sånn generelt men må vel kanskje bli sånn når det under «skinner» igjennom. Kanskje den skal farges etterhvert? 

Lolland78 skrev (3 timer siden):

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (5 timer siden):

Mener det stod at det var en cover-up, nå har ikke jeg greie på tatoveringer sånn generelt men må vel kanskje bli sånn når det under «skinner» igjennom. Kanskje den skal farges etterhvert? 

Dette er også en cover up fra en tatovør med færre år på baken enn Talla 💁‍♀️ så det handler vel mer om dyktighet og at hun ikke mestrer skyggeleggingen eller skape dybde. Hun burde ha nok selvinnsikt til å se nei til coverups hvis dette er resultatet. 

Screenshot_20210916-235445_Instagram.jpg

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om det bittre blogg innlegget hennes . Eneste som var på sin plass med kritikken var jo Vendela . Ellers var vel Støre på jobb , staysman på en lovlig overgang og Marte på trikkeskinner 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolland78 skrev (På 16.9.2021 den 14.48):

Dette var langt ifra pent arbeid. Hvordan kan hun leve av dette? Klager ikke kundene som får slike tatoveringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (På 16.9.2021 den 15.31):

Den var mørk 🙄🙄  

Om den er helt fersk falmer den mye når den gror. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (11 timer siden):

Dette var langt ifra pent arbeid. Hvordan kan hun leve av dette? Klager ikke kundene som får slike tatoveringer? 

Hvis du sjekker Facebook siden hennes kan du se flere klage. En av klagene er ganske utfyllende og forteller mye om hvordan (det virker som) at Talla er. Bla. går hun til personangrep og kommenterer kroppen til den ene personen som klaga og nektet for at det var dårlig utført arbeid osv 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulSitron skrev (32 minutter siden):

Hvis du sjekker Facebook siden hennes kan du se flere klage. En av klagene er ganske utfyllende og forteller mye om hvordan (det virker som) at Talla er. Bla. går hun til personangrep og kommenterer kroppen til den ene personen som klaga og nektet for at det var dårlig utført arbeid osv 

Yes. Var ei som klaget på en tatovering til 6000kr og krevde litt av pengene tilbake så hun kunne fikse det hos noen andre.  Talla klikket og nektet for at det var dårlig jobb og at ingen hadde klaget før. Endte til slutt med at talla kunne gi kunden 1000kr tilbake hvis hun brukte de på psykolog. Altså !!! Hvor frekk kan man være 🙈

• Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lolland78 skrev (8 timer siden):

Yes. Var ei som klaget på en tatovering til 6000kr og krevde litt av pengene tilbake så hun kunne fikse det hos noen andre.  Talla klikket og nektet for at det var dårlig jobb og at ingen hadde klaget før. Endte til slutt med at talla kunne gi kunden 1000kr tilbake hvis hun brukte de på psykolog. Altså !!! Hvor frekk kan man være 🙈

😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Miss.Wildfox skrev (På 26.9.2021 den 23.45):

Talla har kastet seg på lip-synctrenden fra TikTok men feiler så totalt på sync. Rett og slett pinlig 🙊

Hvis det er reels greiene på Instagram så vil jeg si det er litt pussig at mye av det kun er sånn "hat på meg jeg bryr meg ikke" 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med neglene? Hvorfor er de så «boblete/tykke» med bøy? kan man ikke støpe negler med vanlig form? ser jo helt sykt ut. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (1 time siden):

De er så kleine de reels videoene 😅 må hoppe fort over de.. greier ikke se på 

Hun klarer jo ikke å synkronisere de som som de fleste andre,så det blir jo bare så dumt🙈

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Lolland78 skrev (På 16.9.2021 den 14.48):

Forferdelig

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...