BloodyMaryFairy Skrevet 28. oktober 2020 #3621 Del Skrevet 28. oktober 2020 Alle bildene av F er borte fra insta igjen nå da... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 29. oktober 2020 #3622 Del Skrevet 29. oktober 2020 F dro vel for å besøke familien sin feks. Og hun stakkar var jo operert for 6 uker siden og han svikta henne ved å ikke gjøre som Talla befaler...... Men de var jo aldri sammen... Eller joda... Neida. Alltid noe galt. Og når ting ikke går som hun vil..... så blir hun altså så dårlig. (minner meg om Lene Kongsvik sin kakter - Wenche) 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. oktober 2020 #3623 Del Skrevet 29. oktober 2020 Jeg tror ikke innlegget handler om F, men så lenge folk generelt tror det gir det henne klikk og følgere. Han var nok med i går å hentet ungene på barnehagen, mens hun satt i bilen å snakket om lyden i hofta si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 29. oktober 2020 Forfatter #3624 Del Skrevet 29. oktober 2020 12 timer siden, Tildittbeste skrev: Ikke så rart om Hu evt har vente lister til mars når det ser ut som hun jobber 3 til 4 timer maks på en dag. Herlighet for et klage menneske Kroppen hennes virker ikke før kl 11-12. Så hun kan ikke sette opp kunder før det. Husk at hun presser seg heeeeele tiden og kroppen er overarbeidet 😅. Er vel bedre for ungene at hun startet tidligere og heller hadde kveldene fri med dem. Men hun drar heller på jobb før kl 19 så andre kan legge dem 🤷♀️ Hadde jeg hatt talla som tatovør så hadde jeg følt meg til bry, siden hun klager så mye på at hun har kunder. Og som hun har nevnt tidligere så får hun skjelvinger på hendene når hun er sliten og det vises på motivene hun lager for tiden. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 29. oktober 2020 #3625 Del Skrevet 29. oktober 2020 51 minutter siden, Lolland78 skrev: Kroppen hennes virker ikke før kl 11-12. Så hun kan ikke sette opp kunder før det. Husk at hun presser seg heeeeele tiden og kroppen er overarbeidet 😅. Er vel bedre for ungene at hun startet tidligere og heller hadde kveldene fri med dem. Men hun drar heller på jobb før kl 19 så andre kan legge dem 🤷♀️ Hadde jeg hatt talla som tatovør så hadde jeg følt meg til bry, siden hun klager så mye på at hun har kunder. Og som hun har nevnt tidligere så får hun skjelvinger på hendene når hun er sliten og det vises på motivene hun lager for tiden. OI! Det var ikke bra😳 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 29. oktober 2020 #3626 Del Skrevet 29. oktober 2020 i følge Talla er hun så dårlig at hun har møtt veggen flere ganger... men siden hun ikke har noen annen mulighet fortsetter hun bare å pushe seg til hun «er over kneika»... altså😅 Kan man møte veggen og pushe seg over kneika altså😅😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 29. oktober 2020 #3627 Del Skrevet 29. oktober 2020 3 timer siden, Lolland78 skrev: Kroppen hennes virker ikke før kl 11-12. Så hun kan ikke sette opp kunder før det. Husk at hun presser seg heeeeele tiden og kroppen er overarbeidet 😅. Er vel bedre for ungene at hun startet tidligere og heller hadde kveldene fri med dem. Men hun drar heller på jobb før kl 19 så andre kan legge dem 🤷♀️ Hadde jeg hatt talla som tatovør så hadde jeg følt meg til bry, siden hun klager så mye på at hun har kunder. Og som hun har nevnt tidligere så får hun skjelvinger på hendene når hun er sliten og det vises på motivene hun lager for tiden. Wow det var dårlige linjer det!! Og hva skjer med skyggeleggingen? 😳 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 29. oktober 2020 #3628 Del Skrevet 29. oktober 2020 Er ennå I sjokk etter den Disney prinsesse tatoveringen hun gjorde for noen måneder siden jeg. Klarte liksom ikke ta henne seriøst som "proff" tatovør når det var noe hun var stolt av. Og den der klokka/rosa ser ikke ut som noe man burde betale for den heller... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 29. oktober 2020 #3629 Del Skrevet 29. oktober 2020 28 minutter siden, DianaV skrev: Er ennå I sjokk etter den Disney prinsesse tatoveringen hun gjorde for noen måneder siden jeg. Klarte liksom ikke ta henne seriøst som "proff" tatovør når det var noe hun var stolt av. Og den der klokka/rosa ser ikke ut som noe man burde betale for den heller... Sekundprikkene fra 7 tallet og til 10 er nermest borte 🙈 Kankje den skal være sånn 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 29. oktober 2020 #3630 Del Skrevet 29. oktober 2020 4 timer siden, kalini skrev: i følge Talla er hun så dårlig at hun har møtt veggen flere ganger... men siden hun ikke har noen annen mulighet fortsetter hun bare å pushe seg til hun «er over kneika»... altså😅 Kan man møte veggen og pushe seg over kneika altså😅😂 Da jeg møtte veggen var det 2cm før jeg ble lagt inn på lukket på psykiatrisk. Hadde prøvd å pushe meg selv akkurat så lenge at det gikk skikkelig dårlig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 29. oktober 2020 #3631 Del Skrevet 29. oktober 2020 Dersom hun er mye syk er det jo veldig rart at hun ikke har sykepengeforsikring. Det burde hun absolutt ha hatt så dårlig den helsa er (i følge henne selv). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 29. oktober 2020 #3632 Del Skrevet 29. oktober 2020 17 minutter siden, Peak skrev: Dersom hun er mye syk er det jo veldig rart at hun ikke har sykepengeforsikring. Det burde hun absolutt ha hatt så dårlig den helsa er (i følge henne selv). Man får sjelden godkjent sykeforsikring hvis man har en del plager/smerter osv fra barnedommen av. 3 timer siden, GulSitron skrev: Da jeg møtte veggen var det 2cm før jeg ble lagt inn på lukket på psykiatrisk. Hadde prøvd å pushe meg selv akkurat så lenge at det gikk skikkelig dårlig Sjelden man blir innlagt på psykiatrisk for å møte veggen, de fleste er totalt utslitt fysisk. Å trenger hvile for å komme seg igjen. At hun har møt veggen flere ganger å jobba seg over kneika høres rart ut, men det kan være talemåten hennes. Søstren min måtte jobbe mye med seg selv når hun møtte veggen, jobbe med å begrense seg, godtta at hun ikke kunne mestre alt lengre, sette mindre krav til seg selv, ikke være "flink pike" hele tiden, si nei osv. På den måten jobbet hun seg over kneika. Men tviler på at det ee den måten Talla snakker om 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hetaeb Skrevet 29. oktober 2020 #3633 Del Skrevet 29. oktober 2020 Noen her inne som følger F? Eller vet om han har lagt ut noe om sin versjon av sannheten? Synes hu lirer greit ut av seg på plattformene sine, uten at den andre parten har mulighet til å dele sin side.. hu maler jo et ganske stygt bilde av han til ganske mange 😳 Når det kommer til tatoveringene hennes har de aldri vært bra. Så glad for at eksen min snakka meg bort fra å bli tatovert av hu på en fest hos henne en gang 😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 30. oktober 2020 #3634 Del Skrevet 30. oktober 2020 14 timer siden, Flettfrid skrev: Man får sjelden godkjent sykeforsikring hvis man har en del plager/smerter osv fra barnedommen av. Sjelden man blir innlagt på psykiatrisk for å møte veggen, de fleste er totalt utslitt fysisk. Å trenger hvile for å komme seg igjen. At hun har møt veggen flere ganger å jobba seg over kneika høres rart ut, men det kan være talemåten hennes. Søstren min måtte jobbe mye med seg selv når hun møtte veggen, jobbe med å begrense seg, godtta at hun ikke kunne mestre alt lengre, sette mindre krav til seg selv, ikke være "flink pike" hele tiden, si nei osv. På den måten jobbet hun seg over kneika. Men tviler på at det ee den måten Talla snakker om 🙈 NAV sjekker ikke om man har sykdommer fra barndommen, og hun har vel heller ingen sykemeldinger da hun ikke har søkt på dette. Så jeg vil da tro at man får det innvilget. Men en må vel sende inn utrolig mye dokumentasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 30. oktober 2020 #3635 Del Skrevet 30. oktober 2020 6 minutter siden, Peak skrev: NAV sjekker ikke om man har sykdommer fra barndommen, og hun har vel heller ingen sykemeldinger da hun ikke har søkt på dette. Så jeg vil da tro at man får det innvilget. Men en må vel sende inn utrolig mye dokumentasjon. Ikke nav som har sykepengeforsikring forsikringselskap som tilbyr selvstendig næringsdrivende forsikring så man kan få sykepenger fra dag 1 ved sykdom. man kan få 80% av inntekt fra dag nr 17 i sykepenger fra nav. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 30. oktober 2020 #3636 Del Skrevet 30. oktober 2020 (endret) 34 minutter siden, MsFri skrev: Ikke nav som har sykepengeforsikring forsikringselskap som tilbyr selvstendig næringsdrivende forsikring så man kan få sykepenger fra dag 1 ved sykdom. man kan få 80% av inntekt fra dag nr 17 i sykepenger fra nav. Du kan ha utvidet "forsikring" opptil 100 % fra dag én hos Nav også. Jeg har det, men det koster veldig mye, så det er jo snakk om prioritering. https://www.nav.no/no/bedrift/tjenester-og-skjemaer/selvstendig-naringsdrivende-med-flere/forsikring/forsikring-for-selvstendig-naeringsdrivende Endret 30. oktober 2020 av Lunabelle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 30. oktober 2020 #3637 Del Skrevet 30. oktober 2020 4 minutter siden, Lunabelle skrev: Du kan ha utvidet "forsikring" opptil 100 % fra dag én hos Nav også. Jeg har det, men det koster veldig mye, så det er jo snakk om prioritering. https://www.nav.no/no/bedrift/tjenester-og-skjemaer/selvstendig-naringsdrivende-med-flere/forsikring/forsikring-for-selvstendig-naeringsdrivende Okei 😊 da har jeg lært noe nytt😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 30. oktober 2020 #3638 Del Skrevet 30. oktober 2020 Da må vel talla også ha alle tall i økonomien på plass så hun har godt dokumentert hvor mye inntekt hun taper ved å være syk. Da hjelper det lite å bytte en tattis mot bilreperasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peak Skrevet 30. oktober 2020 #3639 Del Skrevet 30. oktober 2020 36 minutter siden, Anquor skrev: Da må vel talla også ha alle tall i økonomien på plass så hun har godt dokumentert hvor mye inntekt hun taper ved å være syk. Da hjelper det lite å bytte en tattis mot bilreperasjon. Ja, det var det da. Droppe ikke hun foreldrepenger også fordi det var så mye styr? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 30. oktober 2020 #3640 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, Anquor skrev: Da må vel talla også ha alle tall i økonomien på plass så hun har godt dokumentert hvor mye inntekt hun taper ved å være syk. Da hjelper det lite å bytte en tattis mot bilreperasjon. Mtp pensjonspoeng og pensjon når den tid kommer, så bør hun også ha tallene på plass. Sikkert kult å bytte en tattis mot reparasjon av bilen når man slipper å betale, men ikke så kult når pensjonen skal beregnes. Det straffer seg på sikt, både når det gjelder sykepenger og pensjon. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg