Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er så moralsk perfekt, jeg er så samvittighetsfull, jeg har så stort hjerte. Og jeg er perfekt brutalt ærlig og rettferdig. Og andres oppførsel er syk. Standard prosedyre. 

Ble den "stalkeren" noen gang nevnt igjen? 

Endret av neiognei
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Litenoggod skrev:

Eller var det for å få liv i tråden igjen her at hun plutselig har «drama»

Tror du virkelig at en sånn dramadronning ikke har drama i livet sitt? Det er jo så enkelt som at når hun er stille så er det stille her, når hun driver med diverse ting, som f eks denne "jeg er topp, alle andre er syke" greia si, så er det ikke stille. Tviler sterkt på at hun savner liv i denne tråden så fælt, men hun klarer ikke la vær å lage drama i livet sitt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant den lange dramaforestillingen, også glimt av søte barn innimellom. Trodde dessuten hun ikke snappet med barna tilstede, jeg. 🤷‍♀️ ALDRI faktisk, i følge henne selv. 

Endret av neiognei
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, neiognei skrev:

Veldig interessant den lange dramaforestillingen, også glimt av søte barn innimellom. Trodde dessuten hun ikke snappet med barna tilstede, jeg. 🤷‍♀️ ALDRI faktisk, i følge henne selv. 

Barna er ikke der, det er en illusjon 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er ingenting jeg sier, eller har sagt, eller har gjort noen gang som kan bli brukt mot meg!🤩

Ja, sånn bortsett fra alle løgnene da. Det MÅ jo treffe en nerve når hu føler en så stor trang til å forsvare seg innimellom alt det andre dramaet. (Ref tidligere rants)

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Ingenting hun noensinne har sagt kan brukes mot henne?? Wtf.... hun lyver jo hele tiden 😅... 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir, som alltid, overrasket over hvor lite innsikt hun har sånn generelt. Hun mener visst at hun har den perfekte måten å opptre på, og at andres følelser, handlinger, måter å opptre på, ikke er bra nok/adekvat/korrekt and so on. I dag ble jeg overbevist om det bor en ekte narcissist i henne, makan til seg selv opphøyd i 4.har jeg aldri hørt.
Det er greit å ha troa på seg selv, men å være så totalt blottet for lydhørhet overfor andre er skremmende. Hun forstår virkelig ikke at andre har andre handler utfra andre erfaringsgrunnlag, situasjoner, følelser osv enn henne og at det faktisk er greit. 

Det hun sier om at hun skal støtte ungene i ett og alt, er det virkelig noen som ALDRI gir ungene motstand eller utfordrer dem i ting? Er ikke det en del av det å være foreldre? Vi gir ihvertfall våre det, og det diskuteres over en lav sko noe de har glede av, om ikke i øyeblikket så etterhvert. De trenger jo korrigering, og det gjør vi alle. 

Selv om du er et godt menneske, Talla, så er det ikke dermed sagt at andre ikke er det, selv om de tar andre avgjørelser enn det du ville gjort. Vil du ha respekt må du også vise respekt tilbake. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun står inne for alt hun sier og gjør, derfor kan ingen ta henne på noe? Derfor hun har slettet all historikk om spleisen hun satte igang pga alvorlig økonomisk krise? En av mange eksempler..

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager er det siden vi så F der nå da? Når vi ser han igjen har sikkert alt vært bra og helt perfekt hele tiden, for vi må huske på at hu filmer ikke alt og alle hun har rundt seg til enhver tid 🤯🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Stine85 skrev:

Hvor mange dager er det siden vi så F der nå da? Når vi ser han igjen har sikkert alt vært bra og helt perfekt hele tiden, for vi må huske på at hu filmer ikke alt og alle hun har rundt seg til enhver tid 🤯🤔

Kan ikke huske å ha sett han hele forrige uke. 🤔 

Synes uansett den praten til talla om at man skal bygge folk opp og drite litt i seg selv og sitt eget ego er litt snålt. Sist jeg droppet mine egne følelser og egne behov over tid fordi det gjorde noen andre glad, ble jeg nesten lagt inn på psyk. Joda, man skal gi og ta i et forhold og passe på at alle har det bra, men til sist skal du leve lengst med deg selv da. Jeg skal leve med meg selv resten av mitt liv og i noen perioder av mitt liv ønsker jeg å kun tenke på meg selv, hva jeg har behov for, hva jeg ønsker og vil.. Så får partner kanskje komme i andre rekke den helgen, eller gjøre det samme den helgen 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Talla snakker om å «drite» i seg selv og sitt eget ego... Jaggu.. Alt hun sier (og gjør) tilsier noe annet. De fleste andre av oss går for en mellomting. Og det gjør til at vi har venner, famillie og et greit forhold til folk forøvrig. Hvis alle skulle kjøre på som Talla gjør, så ville verden vært et særs utrivelig sted - for alle. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, muffins81 skrev:

Ferie nå da eller?

Sikkert personlige årsaker . Barna har hatt siste dag i den forrige barnehagen så de begynner sikkert ikke før etter sommern . Ellers jobber hun vel kveld 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, muffins81 skrev:

Ferie nå da eller?

Neida, hu tok en dag fri for å komme ajour med husarbeid.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, GulSitron skrev:

Neida, hu tok en dag fri for å komme ajour med husarbeid.. 

Oi!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå erre drama serru😅 Alle bildene av F er slettet på Instagram. Voksent gjort av hun som kan og vet alt best....

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...