Wamahan Skrevet 11. april 2020 #341 Del Skrevet 11. april 2020 1 time siden, Rediken skrev: Jeg også fryser hele tiden. Merkelig fenomen siden temperaturen min nesten er 1 grad over det den normalt sett er når jeg ikke er gravid. samme her! går rundt i ullundertøy hele dagen og fryser fortsatt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 11. april 2020 #342 Del Skrevet 11. april 2020 18 minutter siden, KaffeLurker skrev: Hvor har du kjøpt den bodyen? Jeg har og så lyst til å bare ta på jr en sånn genser og så dra på besøk uten å si noe helt til se oppdager set selv ☺️ Vi kjøpte her: https://www.sprellefant.no/products/body-storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. april 2020 #343 Del Skrevet 11. april 2020 7+2 i dag, og hjeeeelp så trøtt jeg er🙄 pleier alltid å ha fullt program hver dag. I dag har jeg nesten ikke gjort noen ting, sov likevel 1,5 time, og ligger nå å smådupper på sofaen. Føler meg rett og slett skikkelig syk🙈 Ellers er ikke kvalmen så ille. Kjenner det i et par timer etter jeg står opp, men ikke værre. Mye strekking i livmor da. Ble ganske bekymret når kvalmen aldri ble værre (den kom 5+6, men ble liksom ikke værre siden), men håper ikke det betyr noe galt. 4 dager igjen til TUL🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 11. april 2020 #344 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, bondekone skrev: 7+2 i dag, og hjeeeelp så trøtt jeg er🙄 pleier alltid å ha fullt program hver dag. I dag har jeg nesten ikke gjort noen ting, sov likevel 1,5 time, og ligger nå å smådupper på sofaen. Føler meg rett og slett skikkelig syk🙈 Ellers er ikke kvalmen så ille. Kjenner det i et par timer etter jeg står opp, men ikke værre. Mye strekking i livmor da. Ble ganske bekymret når kvalmen aldri ble værre (den kom 5+6, men ble liksom ikke værre siden), men håper ikke det betyr noe galt. 4 dager igjen til TUL🙏 Jeg er like langt på vei som deg, og formen har blitt en del verre de siste par dagene 🤢 Er kjempe trøtt hele tiden, og stort sett kvalm hele døgnet. I dag og i går har jeg bare slappet av på sofaen. Får veldig dårlig samvittighet når jeg bare later meg slik, og tenker bare på alle tingene jeg burde gjøre. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til jobb på tirsdag når jeg er så redusert. Kjekt med tidlig ultralyd, jeg skal også ha om 9 dager 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. april 2020 #345 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Rediken skrev: Jeg er like langt på vei som deg, og formen har blitt en del verre de siste par dagene 🤢 Er kjempe trøtt hele tiden, og stort sett kvalm hele døgnet. I dag og i går har jeg bare slappet av på sofaen. Får veldig dårlig samvittighet når jeg bare later meg slik, og tenker bare på alle tingene jeg burde gjøre. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til jobb på tirsdag når jeg er så redusert. Kjekt med tidlig ultralyd, jeg skal også ha om 9 dager 😁 Kjedelig med så mye kvalme. jeg føler virkelig jeg er heldig om jeg slipper såpass «billig» unna som jeg gjør nå. Tretthet er litt mer overlevelig enn konstant kvalme🙄 ikke lett å fungere fullt på jobb da heller nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 11. april 2020 #346 Del Skrevet 11. april 2020 Hei! ☺️ Jeg vil veldig gjerne være med i skravletråden. Er av typen som overtenker og er bekymret for «unødvendige ting», så heier på sånne tråder som dette! 😍 Trenger sikkert både støtte, råd og samtaler etterhvert! I skrivende stund er jeg kjemperedd for at mensen skal komme, da det er IKM idag 😱 Har hatt kraftige murringer de siste dagene, men idag er det minimalt å kjenne der nede! 😊 Anine Elise - 26 år - B1 - Termin 21. desember Hvilke apper bruker dere forresten? Opplever at det varierer litt med hvor langt jeg er på vei 🧐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. april 2020 #347 Del Skrevet 11. april 2020 13 minutter siden, Anine Elise skrev: Hei! ☺️ Jeg vil veldig gjerne være med i skravletråden. Er av typen som overtenker og er bekymret for «unødvendige ting», så heier på sånne tråder som dette! 😍 Trenger sikkert både støtte, råd og samtaler etterhvert! I skrivende stund er jeg kjemperedd for at mensen skal komme, da det er IKM idag 😱 Har hatt kraftige murringer de siste dagene, men idag er det minimalt å kjenne der nede! 😊 Anine Elise - 26 år - B1 - Termin 21. desember Hvilke apper bruker dere forresten? Opplever at det varierer litt med hvor langt jeg er på vei 🧐 Gratulerer😉 jeg har lastet ned intet mindre enn tre stykker😂 Helseoversikt: føler denne har best informasjon (og er samme informasjon helsenorge baserer seg på). Preglife: syns den har best oversikt, og har greit med info om ulike stadier i ukene f.eks. i tillegg har den en kalender hvor man kam ha oversikt over hvor langt man vil være lengre frem i tid. Preggers: kun fordi den har gøye fruktanalogier på babyen😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 11. april 2020 #348 Del Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, bondekone skrev: Gratulerer😉 jeg har lastet ned intet mindre enn tre stykker😂 Helseoversikt: føler denne har best informasjon (og er samme informasjon helsenorge baserer seg på). Preglife: syns den har best oversikt, og har greit med info om ulike stadier i ukene f.eks. i tillegg har den en kalender hvor man kam ha oversikt over hvor langt man vil være lengre frem i tid. Preggers: kun fordi den har gøye fruktanalogier på babyen😉 Jeg får så forskjellig termin på disse appene - alt fra 21. desember til 3. januar! 🤣 Men dette vet man vel ikke helt sikkert før man er på ultralyd uansett da sånn egentlig 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. april 2020 #349 Del Skrevet 11. april 2020 1 minutt siden, Anine Elise skrev: Jeg får så forskjellig termin på disse appene - alt fra 21. desember til 3. januar! 🤣 Men dette vet man vel ikke helt sikkert før man er på ultralyd uansett da sånn egentlig 😅 Ja, så lenge du ikke vet når eggløsning er, er det vanskelig å få en korrekt termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 11. april 2020 #350 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, bondekone skrev: Ja, så lenge du ikke vet når eggløsning er, er det vanskelig å få en korrekt termin Den har jeg egentlig kontroll på, da jeg temper! 😊 Skal se litt på dette, så kanskje jeg blir klokere etterhvert 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 11. april 2020 #351 Del Skrevet 11. april 2020 Akkurat nå, Anine Elise skrev: Den har jeg egentlig kontroll på, da jeg temper! 😊 Skal se litt på dette, så kanskje jeg blir klokere etterhvert 😅 Da hadde jeg overstyrt det, sjekk termin på f.eks babyverden, og legg inn befruktelsesdato. Eventuelt regne deg fram (altså at ved eggløsning er du nøyaktig 2+0). Noen apper har derimot ligg ulike terminregning, avhengig av om de bruker norsk eller amerikansk lengde. Norsk er vel 40 +3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 11. april 2020 #352 Del Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, bondekone skrev: Da hadde jeg overstyrt det, sjekk termin på f.eks babyverden, og legg inn befruktelsesdato. Eventuelt regne deg fram (altså at ved eggløsning er du nøyaktig 2+0). Noen apper har derimot ligg ulike terminregning, avhengig av om de bruker norsk eller amerikansk lengde. Norsk er vel 40 +3. Okei, da gjør jeg det! 😊 Takk! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anine Elise Skrevet 11. april 2020 #353 Del Skrevet 11. april 2020 Da ble det selveste julaften ved egen regning, og 21. desember på appen jeg bruker når jeg temper! Så da holder jeg meg bare rundt der inntil videre! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. april 2020 #354 Del Skrevet 11. april 2020 På 9.4.2020 den 6.09, Hopptimisten skrev: Gratulerer så mye, og velkommen! 😊Krysser fingrene for at det går hele veien for deg denne gangen 🤞🏼❤️ Tusen takk! 🥰 Spennende, dette her! Måtte første trimester gå raskt for oss alle 🍀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 11. april 2020 #355 Del Skrevet 11. april 2020 29 minutter siden, Anine Elise skrev: Jeg får så forskjellig termin på disse appene - alt fra 21. desember til 3. januar! 🤣 Men dette vet man vel ikke helt sikkert før man er på ultralyd uansett da sånn egentlig 😅 På min preggers app fikk jeg først feil termin, men så når jeg sjekket innstillinger så var den registrert på lang syklus, du burde ta utgangspunkt i dato for eggløsning og velge 28 dagers syklus, så tror jeg den blir rett iallefall 😁 Velkommen til Skravletråden 😁😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. april 2020 #356 Del Skrevet 11. april 2020 56 minutter siden, Anine Elise skrev: Hei! ☺️ Jeg vil veldig gjerne være med i skravletråden. Er av typen som overtenker og er bekymret for «unødvendige ting», så heier på sånne tråder som dette! 😍 Trenger sikkert både støtte, råd og samtaler etterhvert! I skrivende stund er jeg kjemperedd for at mensen skal komme, da det er IKM idag 😱 Har hatt kraftige murringer de siste dagene, men idag er det minimalt å kjenne der nede! 😊 Anine Elise - 26 år - B1 - Termin 21. desember Hvilke apper bruker dere forresten? Opplever at det varierer litt med hvor langt jeg er på vei 🧐 Gratulerer så mye! 🌺 Jeg bruker Preglife og Pregnancy+, men bruker babyverden sin terminkalkulator siden den er mer korrekt her i Norge. Og så legger jeg bare inn termindato i appene selv. Denne gangen vet jeg ikke helt hvor langt jeg er på vei, så det får vise seg på TUL når den tid kommer 🙂 Litt uvant og irriterende å sjekke disse appene når jeg ikke vet om jeg er i riktig uke, kjenner jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 11. april 2020 #357 Del Skrevet 11. april 2020 13 minutter siden, Daisy_B skrev: Tusen takk! 🥰 Spennende, dette her! Måtte første trimester gå raskt for oss alle 🍀 Ja, det håper jeg også 😅🤞🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AHO Skrevet 11. april 2020 #358 Del Skrevet 11. april 2020 Håper alle har det fint under første trimester. Jeg er 8+4 og har vært sofaliggende i 2 uker nå pga kvalme og trøtthet. En tur på butikken setter meg helt ut. Er kjempesliten og håper virkelig at ting bedrer seg rimelig snart. Er utmattet av ingenting. Har TUL på tirsdag og håper at jeg ser et bankende hjerte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 11. april 2020 #359 Del Skrevet 11. april 2020 Jeg bruker Babyverden, Flo og Preglife, men merker det ikke er like spennende denne gangen.. sist lå mannen og jeg å leste den daglige oppdateringen hver morgen før vi stod opp, men nå kommer jeg ikke på å sjekke en gang😅 Ikke så lenge siden vi var gjennom det sist så føler jeg «kan alt»🤯 jeg er spent på tul på tirsdag og se hvor langt jeg egentlig er på vei, er en plass mellom 8 og 10 uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 11. april 2020 #360 Del Skrevet 11. april 2020 12 minutter siden, AHO skrev: Håper alle har det fint under første trimester. Jeg er 8+4 og har vært sofaliggende i 2 uker nå pga kvalme og trøtthet. En tur på butikken setter meg helt ut. Er kjempesliten og håper virkelig at ting bedrer seg rimelig snart. Er utmattet av ingenting. Har TUL på tirsdag og håper at jeg ser et bankende hjerte Det hørtes veldig tungt ut 🙁 Postafen er visst helt trygt å ta mot svangerskapskvalme, men da blir du vel bare enda trøttere! 😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå