bondekone Skrevet 25. juni 2020 #961 Del Skrevet 25. juni 2020 Huff, hørtes ikke godt ut @Rediken! Håper det går over! Jeg sitter for øyeblikket på venterommet for OUL, og holder på å bli gal. Er så nervøs. i natt drømte jeg at jeg begynte å blø, er så redd for at noe ikke er som det skal😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 25. juni 2020 #962 Del Skrevet 25. juni 2020 2 timer siden, Rediken skrev: Hvordan går det med dere andre? 🙂 Jeg har den siste tiden hatt en del smerter uten at de har funnet noe direkte årsak. Smertene er som kynnere, bare at de gjør skikkelig vondt og ikke går over 🙁 Har ikke hatt slik type smerte før i tidligere svangerskap, så er jo litt bekymret. Morkaken var plassert foran åpningen, men dette trodde ikke gynekologen var årsaken til smertene. De målte lengden på livmorhalsen, den var heldigvis helt fin. Skal ta en ny måling om noen uker før å kontrollere at den ikke har blitt kortere. Ellers skal jeg ta det helt rolig og har derfor blitt sykemeldt 100 %, utrolig kjedelig. Har vært på 2 ultralyder nå etter jeg har fått smertene, uten at de har sett kjønnet. Og jeg som er sååå nysgjerrig 😅 Neste uke er det ny ultralyd (den ordinære) så da håper jeg virkelig at den lille luringen røper seg 💙💜 Kjedelig når de ikke finner ut av det! Håper det går over, og iallefall ikke noe å bekymre seg over😊 jeg er som et nytt menneske om dagen etter å ha begynt på jerntabletter! Trenger bare å sove én gang på dagen😂 men kjenner jeg gleder meg til høsten for denne varmen tar på. Aldri vært glad i varme, men nå sliter jeg veldig med det. skal på oul på mandag. Veldig spent. Glemmer ut at jeg er gravid hele tiden, og klarer ikke se for meg at det er en baby inni der. Håper det går mer opp for meg på mandag, og at alt står bra til der inne😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. juni 2020 #963 Del Skrevet 25. juni 2020 Frykten min var vist ubegrunnet, det viste seg å være en frisk liten gutt💙 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 25. juni 2020 #964 Del Skrevet 25. juni 2020 24 minutter siden, bondekone skrev: Frykten min var vist ubegrunnet, det viste seg å være en frisk liten gutt💙 Så kjekt, gratulerer med en liten gutt 💙 Ble terminen din justert noe? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 25. juni 2020 #965 Del Skrevet 25. juni 2020 12 minutter siden, Rediken skrev: Så kjekt, gratulerer med en liten gutt 💙 Ble terminen din justert noe? 🙂 1 dag tilbake, ny termin er 24.nov🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 25. juni 2020 #966 Del Skrevet 25. juni 2020 Høres ikke noe særlig ut, @Rediken. Håper de finner ut av det! Selv er jeg spent på vekstkontroll på mandag. Ble satt mye frem på oul, så de vil sjekke at han fremdeles vokser i det tempoet, etter hva jeg forstod. Ellers har jeg fortsatt ikke kjent noe jeg er 100% sikker på at er spark, så håååper det kommer snart, er jo 20+4🥴 Har også begynt å handle inn en del greier, i går kjøpte jeg ullteppe, babygym, stelleveske og en stooor klespakke, alt for 1400,- brukt selvfølgelig. 🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 29. juni 2020 #967 Del Skrevet 29. juni 2020 Da har vi vært på ul, og nå venter vi på ei lita lillesøster som har termin 28 november. Men hun lå så dårlig til at vi må tilbake på hjertekontroll om et par uker. Hun som hadde ultralyden var ikke bekymret for noe, men mange av målene var vanskelige å få pga måten hun lå på. Det vi så best var rett mellom beina😂 hjertet var så og si umulig å si noe om, men det slo iallefall! ikke en eneste god vinkel å se noe som helst så fikk ingen bilder heller. Håper hun har flyttet seg litt til neste gang slik at vi kan få iallefall et noenlunne greit bilde også😊 dere som har fått vite kjønn, stemte det med magefølelsen deres? Jeg har trodd (og håpet) på jente helt fra positiv test så hos meg stemte det godt denne gangen også✌🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 29. juni 2020 #968 Del Skrevet 29. juni 2020 @månki jeg har vært helt sikker på gutt hele tiden, og det stemte🙂 på tross av at TUL viste jente, har jeg vært sikker på at det var feil😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 29. juni 2020 #969 Del Skrevet 29. juni 2020 6 minutter siden, månki skrev: Da har vi vært på ul, og nå venter vi på ei lita lillesøster som har termin 28 november. Men hun lå så dårlig til at vi må tilbake på hjertekontroll om et par uker. Hun som hadde ultralyden var ikke bekymret for noe, men mange av målene var vanskelige å få pga måten hun lå på. Det vi så best var rett mellom beina😂 hjertet var så og si umulig å si noe om, men det slo iallefall! ikke en eneste god vinkel å se noe som helst så fikk ingen bilder heller. Håper hun har flyttet seg litt til neste gang slik at vi kan få iallefall et noenlunne greit bilde også😊 dere som har fått vite kjønn, stemte det med magefølelsen deres? Jeg har trodd (og håpet) på jente helt fra positiv test så hos meg stemte det godt denne gangen også✌🏻 Åå, gøy med jente😍 Jeg hadde håpet på jente, og hadde lktt følelse av at det var jente, men trodde jeg skulle få gutt, hvis det gir mening? 😂 Venter jo nå en gutt, og han fikk vi heller ingen bilder av på oul. Var på vekstkontroll i dag, og fikk ikke noe bilder nå heller. 😂 Første gang lå han for langt ned, denne gangen med ryggen til. Ellers er vi snart i boks med alle innkjøp. Mangler kun seng med tilbehør, ei badebalje og babynest. Pluss å fikse på barnerommet, da. Men er så koselig å tenke hvordan vi vil ha det osv.😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpus Skrevet 29. juni 2020 #970 Del Skrevet 29. juni 2020 Kjekt at så mange har vært på OUL og at alt står bra til😊 Her går alt veldig fint, kjenner lite til at jeg er gravid, så begynner jo å lure på om det er noe inni der😂 Jeg skal på OUL neste uke, fikk/får dere ha partner med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 29. juni 2020 #971 Del Skrevet 29. juni 2020 Jeg var på OUL forrige uke. Alt var bra, og ble flyttet frem hele 8 dager 😱😀 Ny termin er 21. november. På TUL i uke 12 fikk jeg vite gutt, men på OUL var jordmor helt sikker på at det var jente - så det var en hyggelig overraskelse 🌸💓 «Problemet» er bare at vi hadde guttenavnet klart fra dag 1, men jentenavnet har vi ikke peiling på 🙃 Får bli noen uker i tenkeboksen.. Ellers kjenner jeg bevegelser daglig, noe som er utrolig morsomt. Det kiler og bobler i magen, så regner med det er fosteret jeg kjenner 🤩 @Lumpus Jeg fikk ikke ha med samboer på OUL. Dette var ved Ullevål sykehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #972 Del Skrevet 29. juni 2020 Heisann, Nå begynner det å poppe frem mye kjønn i terminlisten og det er jo superhyggelig Se gjerne over om det må gjøres flere oppdateringer Her er alt bra. Er 21+2 og har gått opp 9 kg, dvs 16% av min opprinnelige kroppsvekt. Ikke så opphengt i det egentlig, men er fascinert over at jeg har gått opp 1 kg i uka siste måneden. Har hatt en del opphovende bein, vondt i hælene og korsryggen om jeg er mye på beina. Ikke helt unaturlig gitt vektoppgangen. Lillejenta virker til å ha det fint og jeg føler jeg kjenner mye til henne selv om morkaken er i front. V Har bestilt alt mulig fra Barnashus nå. Vi går for Stokke Trailz vogn, Maxi Cosi bilsete, Stokke Steps stol med Stokke Steps Bouncer som nyfødt-sete. Ellers har vi arvet en Troll bedsidecrib som allerede står ferdig oppredd på soverommet vårt 🤣 ----------------------------------------------------------------------------------------------- Terminliste -C- ? år - B3 - Termin 1. November - venter gutt KaffeLurker - 31 år - B2 - Termin 9. november - venter gutt Sashimi - 26 år - B2 - Termin 10. november Vestalinn - 29 år - B1 - Termin 10. november - venter jente Hjärtat - 26 år - B1 - Termin 11. november - venter gutt Deseo - 33 år - B1 - Termin 12. november - venter jente AHO - 29 år - B1 - Termin 20. november Hoppsi - 36 år- B3 - Termin 21. november Bondekone - 27 år - B1 - Termin 24. november - venter gutt Mingrid - 27 år - B1 - Termin 21. november - venter jente Strikkesokken - 29 år - B3 - Termin 27. november Skrufa - 31 år - B1 - Termin 27. november Happylife82 - 37 år - B2 - Termin 27. november Månki - 27 år - B2 - Termin 28. november - venter jente Duckly - 25 år - B1 - Termin 28. november Rediken - 29 år - B3 - Termin 29. november Lumpus - 27 år - B1 - Termin 1. desember Wamahan - 37 år - B1 - Termin 3. desember Sizz- 33 år - B3 - Termin 3. desember Karoline89 - 31 år - B? - Termin ? Idapida567 - 29 år - B1 - Termin 9. desember - venter jente Hopptimisten - 31 år - B1 - Termin 11. desember Dame1989 - 30 år - B1 - Termin ? Kelsier - ? år - B1 - Termin 16. desember Daisy_ B - 38 år - B4 - Termin 10 - 17. desember Anine Elise - 26 år - B1 - Termin 24. desember Lollipop2020 - ? år - B ? - Termin ? - venter jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 29. juni 2020 #973 Del Skrevet 29. juni 2020 36 minutter siden, Lumpus skrev: Kjekt at så mange har vært på OUL og at alt står bra til😊 Her går alt veldig fint, kjenner lite til at jeg er gravid, så begynner jo å lure på om det er noe inni der😂 Jeg skal på OUL neste uke, fikk/får dere ha partner med? Mannen min var med. Begge måtte fylle inn skjema med coronarelaterte spørsmål. De åpnet opp for å ha partner med i starten av mnd på SUS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 29. juni 2020 #974 Del Skrevet 29. juni 2020 @Lumpus Tror de aller fleste får ha med partner på OUL nå, med unntak av Riksen og Ullevål. Pga. pasientene der er ekstra dårlige, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumpus Skrevet 29. juni 2020 #975 Del Skrevet 29. juni 2020 Takk for svar alle! @mingrid artig med bevegelser, jeg er så usikker på om det er meg selv eller babyen jeg kjenner innimellom. Gleder meg til det blir mer tydelig! @Vestalinn virker trollsengen grei? Lurer på å gå for den jeg også, ser det ligger et par på finn i området 😊 @månki @Hjärtat håper de åpner opp her også. Fikk sms med påminnelse forrige uke, og der stod det at partner ikke får være med. Syns det er veldig rart. Er snakk om Molde sykehus og det har ikke vært registrert tilfeller av corona her siden april.. får ringe og høre igjen neste uke. Greit å vite det er lov andre steder så kan jeg argumentere med det eventuelt😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestalinn Skrevet 29. juni 2020 Forfatter #976 Del Skrevet 29. juni 2020 4 timer siden, Lumpus skrev: Takk for svar alle! @mingrid artig med bevegelser, jeg er så usikker på om det er meg selv eller babyen jeg kjenner innimellom. Gleder meg til det blir mer tydelig! @Vestalinn virker trollsengen grei? Lurer på å gå for den jeg også, ser det ligger et par på finn i området 😊 @månki @Hjärtat håper de åpner opp her også. Fikk sms med påminnelse forrige uke, og der stod det at partner ikke får være med. Syns det er veldig rart. Er snakk om Molde sykehus og det har ikke vært registrert tilfeller av corona her siden april.. får ringe og høre igjen neste uke. Greit å vite det er lov andre steder så kan jeg argumentere med det eventuelt😂 Den virker grei ja! Nå har vi ikke tatt på hjul og ikke testet å «feste» den til sengen vår på noen måte enda. Det er også litt strevsomt å åpne og lukke sidegrinden, så det er ikke noe jeg kommer til å gjøre på daglig basis Den får stå festet til sengen hele tiden så lenge mini passer oppi 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingrid Skrevet 30. juni 2020 #977 Del Skrevet 30. juni 2020 Jeg er så spent på kjønnet på babyen, og om det virkelig er en jente 🤩 Begge deler er like velkomment så klart, men med nesten bare gutter i familien på begge sider var det utrolig moro å få høre at det var en jente som gjemte seg der inne 💓 Fikk høre gutt i uke 12, så den har tydeligvis skiftet kjønn 🤪😂 Dere som har barn fra før, har kjønnet på babyen deres endret seg fra OUL til fødsel? 😅🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 30. juni 2020 #978 Del Skrevet 30. juni 2020 1 time siden, mingrid skrev: Jeg er så spent på kjønnet på babyen, og om det virkelig er en jente 🤩 Begge deler er like velkomment så klart, men med nesten bare gutter i familien på begge sider var det utrolig moro å få høre at det var en jente som gjemte seg der inne 💓 Fikk høre gutt i uke 12, så den har tydeligvis skiftet kjønn 🤪😂 Dere som har barn fra før, har kjønnet på babyen deres endret seg fra OUL til fødsel? 😅🤗 Jeg har to barn fra før, kjønnet har vært riktig med begge to på OUL 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop2020 Skrevet 30. juni 2020 #979 Del Skrevet 30. juni 2020 (endret) Jeg har fått kontrabeskjed igjen - det ble funnet avvik som ikke var forenlig med liv på fostervannsprøven og vi har derfor avbrutt svangerskapet nå. Føler meg helt tom og synes livet er fryktelig urettferdig. Veldig vanskelig å se fremover, men prøver så godt jeg kan. Melder meg dermed ut av denne tråden. Håper alt går bra med resten av dere og at høsten 2020 byr på mange flotte og friske babyer ❤️Lykke til! Endret 30. juni 2020 av Lollipop2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 30. juni 2020 #980 Del Skrevet 30. juni 2020 24 minutter siden, Lollipop2020 skrev: Jeg har fått kontrabeskjed igjen - det ble funnet avvik som ikke var forenlig med liv på fostervannsprøven og vi har derfor avbrutt svangerskapet nå. Føler meg helt tom og synes livet er fryktelig urettferdig. Veldig vanskelig å se fremover, men prøver så godt jeg kan. Melder meg dermed ut av denne tråden. Håper alt går bra med resten av dere og at høsten 2020 byr på mange flotte og friske babyer ❤️Lykke til! Så vondt å lese! Sender mange varme klemmer til deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå