Gå til innhold

Vegasus Prøvedagbok


vegasus

Anbefalte innlegg

Og etter at jeg skrev forrige innlegg har smertene roet seg og ikke noe mer blod ved dette dobesøket. Ble til og med kvalm når jeg spiste. Herregud det her er så forvirrende og nervepirrende.. jeg ser an noen dager og kanskje jeg heller flytter timen min for TUL hvis jeg kan få det tidligere. 🤯🤯🤯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fælt! Høres lurt ut å flytte frem timen litt. Det værste er jo virkelig når man ikke vet noe😕 lykke til❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vondt å lese, @vegasus ❤️😟 Kramper og blod er dessverre sjelden et godt tegn, men samtidig kan det alltids ha gått bra likevel. Man hører og leser så mye om begge deler, så all håp må ikke forsvinne riktig enda 💕 Det er nok lurt å fremskynde TUL, så får du vite mer. Prøv å ring direkte til gyn der du har time, så får du nok komme inn ganske fort tenker jeg.

Sender deg en stor klem og varme tanker, også krysser jeg fingrene for deg 🌺❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vegasus skrev:

Og etter at jeg skrev forrige innlegg har smertene roet seg og ikke noe mer blod ved dette dobesøket. Ble til og med kvalm når jeg spiste. Herregud det her er så forvirrende og nervepirrende.. jeg ser an noen dager og kanskje jeg heller flytter timen min for TUL hvis jeg kan få det tidligere. 🤯🤯🤯

Krysser fingrer og tær for deg å spira ❤️ Håper den sitter! Hvordan går det med deg nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Idapida567 skrev:

Krysser fingrer og tær for deg å spira ❤️ Håper den sitter! Hvordan går det med deg nå? 

Føler meg tom og tung. Blør enda, men ikke kjempemye og det er utvannet blod så fargen er litt sånn oransje egentlig.

Akkurat ferdig på jobb så kan endelig sette meg ned og prøve å samle hodet litt. Sendte melding til fastlegen min via e-konsultasjon siden jeg bare blir avvist i resepsjonen, så får se hva han svarer. 
Jeg ser an til i morgen om jeg tar kontakt med Volvat eller ikke. 
Jeg er egentlig bare skikkelig lei meg og redd for at det er over og ut. Var så innstilt på desemberbaby nå 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Ville bare stikke innom for å sende deg en god og varm klem ❤️ Håper det går bra med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Hei! 

Ville bare stikke innom for å sende deg en god og varm klem ❤️ Håper det går bra med deg. 

Tusen takk, det varmer ❤️ 
Er veldig sliten og tung kjenner jeg. Skal bli godt med litt søvn nå. 

Har fått time til kontroll hos Volvat på onsdag. I mellomtiden så forbereder jeg meg på det verste, og håper på det beste. 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, vegasus skrev:

Tusen takk, det varmer ❤️ 
Er veldig sliten og tung kjenner jeg. Skal bli godt med litt søvn nå. 

Har fått time til kontroll hos Volvat på onsdag. I mellomtiden så forbereder jeg meg på det verste, og håper på det beste. 🌷

Så bra at du har fått time, skal bli godt å få flere svar ❤️ Håper du får sove litt i natt, og at det går bra med spiren i magen. Tror du gjør lurt i å forberede deg på det verste også, til tross for at det er så vondt. Vi får leve i håpet enn så lenge 🌹 Uff, har tenkt så masse på deg i dag... Har så vondt av deg! Kom gjerne med en oppdatering i morgen, hvis du orker. 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, dette var jo ingen hyggelig lesning.. Håper det går nogenlunde greit med deg, selvom dette selvfølgelig ikke er lette dager, spesielt når man ikke vet hverken det ene eller det andre heller. Håper på det beste for deg❤️ Prøv å få deg en god natts søvn, så håper jeg morgendagen flyr av gårde for deg uten å tynge deg for mye.❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertene har avtatt, men jeg blør enda. Føler meg øm i underlivet. Kan det være bekkenbunn jeg kjenner? 
Det kommer koagulert blod på morgenen, men om det skyldes SA eller om det skyldes at jeg har ligget stille gjennom natten vet jeg ikke. I dag tidlig var det en liten klump på papiret som skilte seg ut fra de andre klumpene. Den var lysere, litt oransje/beige og på størrelse med et maiskorn kanskje. Jeg blir mer og mer sikker på at jeg har hatt en SA nå.. 


Det skal bli så deilig å komme til Volvat i morgen og få svar på ting jeg lurer på. 
 

Tusen takk for all støtten dere gir meg, det varmer og hjelper veldig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vegasus skrev:

Smertene har avtatt, men jeg blør enda. Føler meg øm i underlivet. Kan det være bekkenbunn jeg kjenner? 
Det kommer koagulert blod på morgenen, men om det skyldes SA eller om det skyldes at jeg har ligget stille gjennom natten vet jeg ikke. I dag tidlig var det en liten klump på papiret som skilte seg ut fra de andre klumpene. Den var lysere, litt oransje/beige og på størrelse med et maiskorn kanskje. Jeg blir mer og mer sikker på at jeg har hatt en SA nå.. 


Det skal bli så deilig å komme til Volvat i morgen og få svar på ting jeg lurer på. 
 

Tusen takk for all støtten dere gir meg, det varmer og hjelper veldig ❤️

Jeg kjenner at mine ord kommer til kort her, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste eller hjelpe.. Men jeg sender deg masse kjærlighet, gode tanker og styrkende klemmer❤️ Håper du holder motet oppe og kommer deg gjennom denne dagen OK, og at du får vite alt du trenger å vite i morgen. Negativt eller positivt, vi støtter deg gjennom hva enn det måtte være❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vegasus skrev:

Smertene har avtatt, men jeg blør enda. Føler meg øm i underlivet. Kan det være bekkenbunn jeg kjenner? 
Det kommer koagulert blod på morgenen, men om det skyldes SA eller om det skyldes at jeg har ligget stille gjennom natten vet jeg ikke. I dag tidlig var det en liten klump på papiret som skilte seg ut fra de andre klumpene. Den var lysere, litt oransje/beige og på størrelse med et maiskorn kanskje. Jeg blir mer og mer sikker på at jeg har hatt en SA nå.. 


Det skal bli så deilig å komme til Volvat i morgen og få svar på ting jeg lurer på. 
 

Tusen takk for all støtten dere gir meg, det varmer og hjelper veldig ❤️

Tenker masse på deg ❤️ 

Håper du kommer deg gjennom denne dagen, og at du unner deg alt godt du måtte finne i skuffer og skap. Det må være lov nå! 

Sender deg en god og varm klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen for resten av dagen nå er å dytte i meg en boks med is, sløve i sola og bare være. Høre masse på musikk, det hjelper. Oppdaterer etter timen i morgen, men jeg er rimelig sikker på svaret.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt om det hjelper, men har fått inntrykk av du ikke har blødd i så store mengder. Da jeg hadde SA i desember var jeg 7+1, og det blødde i STORE mengder, måtte bytte bind etter kun hver andre time omtrent. Smertene var også veldig kraftige og kom med jevne mellomrom, som rier. Blødde tungt i 3 dager i strekk, kunne nesten ikke sitte i bil en gang uten fare for å blø igjennom klær og bind! Mitt forløp var spotting en dag, mild blødning i to dager, så tre dager med helvete, før det roet seg igjen.

Krysser fingrene for at det går bra for deg🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 12.42, vegasus skrev:

Jeg klarte ikke la vær, jeg bestilte litt babytøy i går selv om det er tidlig. 
Bestilte klær i unisex. Tenkte at hvis det ikke skulle gå nå likevel så kan jeg jo ha det liggende til den dagen det går bra 😊 

Legger ved bilde av noe av det jeg bestilte 😍 

EF6C631E-7C32-456E-8266-73C442A598D0.jpeg

F253D795-F065-4545-8593-EB325E660716.jpeg

9195C0D3-BC74-4699-A4D3-D159DAF99917.jpeg

🤩🤩 Så utrolig søtt! Hvor han du bestilt fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hopptimisten skrev:

🤩🤩 Så utrolig søtt! Hvor han du bestilt fra? 

Heltunik.no 😊 De har litt lang leveringstid, pakken kom først i dag. Men veldig fornøyd med produktene. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hopptimisten skrev:

Jeg vet ikke helt om det hjelper, men har fått inntrykk av du ikke har blødd i så store mengder. Da jeg hadde SA i desember var jeg 7+1, og det blødde i STORE mengder, måtte bytte bind etter kun hver andre time omtrent. Smertene var også veldig kraftige og kom med jevne mellomrom, som rier. Blødde tungt i 3 dager i strekk, kunne nesten ikke sitte i bil en gang uten fare for å blø igjennom klær og bind! Mitt forløp var spotting en dag, mild blødning i to dager, så tre dager med helvete, før det roet seg igjen.

Krysser fingrene for at det går bra for deg🤞🏼❤️

 

5 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Tenker masse på deg ❤️ 

Håper du kommer deg gjennom denne dagen, og at du unner deg alt godt du måtte finne i skuffer og skap. Det må være lov nå! 

Sender deg en god og varm klem 

 

6 timer siden, Noldi skrev:

Jeg kjenner at mine ord kommer til kort her, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste eller hjelpe.. Men jeg sender deg masse kjærlighet, gode tanker og styrkende klemmer❤️ Håper du holder motet oppe og kommer deg gjennom denne dagen OK, og at du får vite alt du trenger å vite i morgen. Negativt eller positivt, vi støtter deg gjennom hva enn det måtte være❤️


Dere er gode, tusen takk ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, dette var trist lesning😥 

Som flere har sagt her, jeg vet ikke hva jeg skal si til deg.. Dette er så vondt! Føler så med deg og skulle gjerne gitt deg den største bamseklemmen❤️ Skal tenke masse på deg i morgen, håper virkelig at du får en hyggelig beskjed på Volvat. Vi er her for deg❤️❤️ Masse masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bekreftet SA. 

Jeg er trist, men jeg var veldig forberedt på utfallet. Jeg velger å ta med meg videre at jeg kan bli gravid, og undersøkelsen viser at alt ser veldig bra ut der nede og jeg har gode sjanser for å bære frem et barn senere. 
 

Tusen hjertelig takk for støtten dere har gitt meg ❤️ Det har hjulpet så utrolig mye. 
 

Jeg ble anbefalt å vente med å prøve igjen til etter jeg har hatt en menstruasjon, for da har nytt egg bedre sjanser for å feste seg. Så da venter jeg en syklus før jeg prøver igjen. 😊 I mellomtiden skal jeg nyte god vin og skikkelig rosa elgbiff! Og jeg skal spise myke oster og spekemat. 😊 

Bare det å få det bekreftet gjør det lettere å fordøye også, så det går fint med meg. Igjen tusen takk for all støtte og gode ord ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, men tenker det var godt å få det bekreftet og! Vondt å ikke vite... kos deg med vin og masse digg👌 håper det sitter neste gang❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...