Gå til innhold

Vegasus Prøvedagbok


vegasus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Neutral90 skrev:

Hvordan går det med deg? :blomst:

Så hyggelig at du titter innom og spør ❤️ 
 

Det går bra, men jeg er helt i sjokk akkurat nå. Fikk positiv graviditetstest nå nettopp, og jeg er aller mest livredd for å miste igjen og at det skal være fordi kroppen min ikke fikk vente en syklus. 😨

Jeg er selvfølgelig glad, men jeg tør ikke å juble helt enda. Jeg bare håååååper at dette går veien ❤️ 
 

Jeg skjønner ikke at det mulig da. Vi glemte oss én gang 6 dager før positiv el-test. Spermien skal ikke leve så lenge som 7 dager 😳 Da må vel EL ha skjedd tidligere, uten utslag på testene. Jeg er forvirret jeg nå.. 

Mye forskjellige følelser her nå. 🙈

4AF2AC3D-FF4A-4205-812F-7BE00792F744.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, gratulerer så mye 🥰 Krysser fingrene for at det går bra denne gangen 🥰🤞🏼💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow se der jaa😍 Herregud så spennende, @vegasus! Gratulerer ❤️ Så ble det til at dere slo til likevel, dog noe uforventet hehe 🤩 Så koselig. Jeg hadde egentlig følelsen at det kom til å bli noe etter at du sa dere glemte dere bort litt 🙈❤️

Stor klem til deg 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hopptimisten skrev:

Ååå, gratulerer så mye 🥰 Krysser fingrene for at det går bra denne gangen 🥰🤞🏼💕

 

5 timer siden, Neutral90 skrev:

Oi så flott! Gratulerer så mye 🎉🥰

 

2 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Woow se der jaa😍 Herregud så spennende, @vegasus! Gratulerer ❤️ Så ble det til at dere slo til likevel, dog noe uforventet hehe 🤩 Så koselig. Jeg hadde egentlig følelsen at det kom til å bli noe etter at du sa dere glemte dere bort litt 🙈❤️

Stor klem til deg 

 

Tusen takk dere! ❤️
 Jeg er fortsatt litt i sjokk, men kjenner gleden kommer mer og mer. Tok to nye tester nå, og de var selvfølgelig positive. Det er litt "klyp meg i armen"-følelse over det hele enda. Får se om jeg rekker apoteket etterpå, fikk jo veldig lyst til å ta en digital med ukesindikator nå da!

Da ser det ut til at følelsen din stemte bra @SUPERMIRI 😃

Jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, men jeg vil tippe termin blir et sted mellom 14.01.2021 og 22.01.2021 hvis det blir vellykket. 😊 Så er vel et sted mellom 3+3 og 4+4 nå tror jeg 🤷🏼‍♀️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, vegasus skrev:

 

 

Tusen takk dere! ❤️
 Jeg er fortsatt litt i sjokk, men kjenner gleden kommer mer og mer. Tok to nye tester nå, og de var selvfølgelig positive. Det er litt "klyp meg i armen"-følelse over det hele enda. Får se om jeg rekker apoteket etterpå, fikk jo veldig lyst til å ta en digital med ukesindikator nå da!

Da ser det ut til at følelsen din stemte bra @SUPERMIRI 😃

Jeg har ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, men jeg vil tippe termin blir et sted mellom 14.01.2021 og 22.01.2021 hvis det blir vellykket. 😊 Så er vel et sted mellom 3+3 og 4+4 nå tror jeg 🤷🏼‍♀️

 

Når det kommer til termin ved ny graviditet har jeg fått beskjed om at SA kan regnes som vanlig mens, dersom du har normal syklus da😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Når det kommer til termin ved ny graviditet har jeg fått beskjed om at SA kan regnes som vanlig mens, dersom du har normal syklus da😊👍🏼

Har ikke hatt no regelmessig syklus enda. Har variert mellom 30 og 40 dager fra jeg sluttet på p-piller i august, til desember i fjor. I år har jeg jo bare vært gravid uten vanlig mens mellom så jeg vet jo ikke om syklusen ville stabilisert seg til nå eller ikke. 🙈 

Men da tar jeg utgangspunkt i SA for nå, for  svømmerne ble sluppet fri CD 16, og jeg synes det er veldig rart hvis det da stemmer at jeg hadde eggløsning CD 23/24. 🤔

Så hvis jeg tar utgangspunkt i SA så er jeg da altså 4+4 og har foreløpig termin 14.01.2021 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye @vegasus! Håper denne tiden blir alt du ønsker deg og at du koser deg masse med ny graviditet ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk @Noldi 😁 Det begynner å synke inn litt nå, og foreløpig er jeg overraskende rolig, har en god følelse denne gangen. 🥰

 

Testetøsa i meg vil frem! Jeg eeeeelsker å teste. I går ble det svidd av hele 6 tester fordi jeg ikke trodde det var sant. 😅

I dag har jeg foreløpig bare brukt én, men jeg kjenner jeg klør i fingrene etter å teste mer. 🙈 Jeg vet jo at jeg er gravid, men det er jo morro å se den teststreken komme frem også da 😁

Så jeg bestemte meg for å la testetøsa slippe løs, og bestilte dermed 20 stk strimler til og 2 digitale med ukeindikator. 🙈😂 Så nå kan jeg bare bruke opp de jeg har så lenge. 😂 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk en god følelse denne gangen, så nå har jeg dristet meg over til graviditetsdagbok 😊 

Denne og kvalme møtte meg på morgenen i dag 😁

B06231A3-73F2-41BB-911A-A9BDD6CD185E.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, vegasus skrev:

Nå har jeg faktisk en god følelse denne gangen, så nå har jeg dristet meg over til graviditetsdagbok 😊 

Denne og kvalme møtte meg på morgenen i dag 😁

B06231A3-73F2-41BB-911A-A9BDD6CD185E.jpeg

Hurraaaa😍😍😍😍 Så glad på dine vegne, @vegasus! Dette går veien ❤️

Kos deg med testing fremover! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Hurraaaa😍😍😍😍 Så glad på dine vegne, @vegasus! Dette går veien ❤️

Kos deg med testing fremover! 😍

Takk!! :hoppendeglad::nori::alice::nordvesta:

Herlighet i dag er en GOD DAG :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg prøve å roe ned testinga litt, nå har jeg fått så godt resultat jeg kunne få 😊 

Og med dette så flytter jeg meg helt over til graviditetsdagboken jeg har laget meg. Og så håper jeg at det er lenge til neste gang jeg får bruk for prøverdagbok igjen 🥰

7E961958-2811-46C2-8DC9-E77A01DF6813.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, vegasus skrev:

Nå skal jeg prøve å roe ned testinga litt, nå har jeg fått så godt resultat jeg kunne få 😊 

Og med dette så flytter jeg meg helt over til graviditetsdagboken jeg har laget meg. Og så håper jeg at det er lenge til neste gang jeg får bruk for prøverdagbok igjen 🥰

7E961958-2811-46C2-8DC9-E77A01DF6813.jpeg

Jeg følger deg over i prøverdagboken😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...