Gå til innhold

Vegasus Prøvedagbok


vegasus

Anbefalte innlegg

12DPO/3+6 

Nå begynner streken å bli tydelig på vanlig strimmeltest også. Har bestilt digital, får den vel i posten enten i dag eller mandag tenker jeg. 
For hver gang streken øker i styrke så kjenner jeg at jeg blir litt roligere. 
 

64CF9D92-FF84-43BC-8D69-C10F045D78A9.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, vegasus skrev:

12DPO/3+6 

Nå begynner streken å bli tydelig på vanlig strimmeltest også. Har bestilt digital, får den vel i posten enten i dag eller mandag tenker jeg. 
For hver gang streken øker i styrke så kjenner jeg at jeg blir litt roligere. 
 

64CF9D92-FF84-43BC-8D69-C10F045D78A9.jpeg

Wii, dette er stas 😍 Fine bilder på en lørdagsmorgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Wii, dette er stas 😍 Fine bilder på en lørdagsmorgen! 

Jaa! Det er stas, men det er litt skummelt også 😬😁🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kjent en del murringer. Jeg merker at redselen kommer snikende sammen med murringene. Prøver å ta det rolig, og tenke at det går bra. Prøver å tenke at det er helt normalt. Men jeg kjenner bekymring likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, vegasus skrev:

I dag har jeg kjent en del murringer. Jeg merker at redselen kommer snikende sammen med murringene. Prøver å ta det rolig, og tenke at det går bra. Prøver å tenke at det er helt normalt. Men jeg kjenner bekymring likevel. 

Forstår redselen din så altfor godt! Det er ikke godt å bekymre seg på denne måten. Likevel er det bra at du forsøker å tenke annerledes. Forhåpentligvis er disse murringene spiren i magen som bare vil klore seg enda bedre fast ♥️ Kom gjerne med en oppdatering i morgen Klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+0 
 

I dag har jeg hatt en del murringer på morgenen, har lest litt om dette og ser at det er veldig vanlig, så jeg bekymrer meg ikke så mye for det nå. 
Jeg har fått ganske ømme bryster, og i dag er jeg kvalm også. Jeg er helt tom for graviditetstester, så selvom jeg er testgal og vil følge med på hcg stigning nå i starten, så må jeg smøre meg med tålmodighet til pakken med tester kommer. 
 

Tusen takk for gode ord Supermiri ❤️ Det er godt bare å vite at man ikke er alene 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, vegasus skrev:

4+0 
 

I dag har jeg hatt en del murringer på morgenen, har lest litt om dette og ser at det er veldig vanlig, så jeg bekymrer meg ikke så mye for det nå. 
Jeg har fått ganske ømme bryster, og i dag er jeg kvalm også. Jeg er helt tom for graviditetstester, så selvom jeg er testgal og vil følge med på hcg stigning nå i starten, så må jeg smøre meg med tålmodighet til pakken med tester kommer. 
 

Tusen takk for gode ord Supermiri ❤️ Det er godt bare å vite at man ikke er alene 🥰

God morgen! 

Så godt å høre at du ikke bekymrer deg like mye nå :hug: Jeg har også lest at murringer er helt normalt 😄  

Tenk, @vegasus, du er GRAVID!!! Jeg håper at jeg får en positiv test til uken jeg også, og at vi kan følge hverandre på reisen fremover. Hvor gøy hadde vel ikke det vært, at det skal klaffe for oss begge etter en kjemisk? Håper så inderlig at spiren din sitter denne gangen 😍

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

God morgen! 

Så godt å høre at du ikke bekymrer deg like mye nå :hug: Jeg har også lest at murringer er helt normalt 😄  

Tenk, @vegasus, du er GRAVID!!! Jeg håper at jeg får en positiv test til uken jeg også, og at vi kan følge hverandre på reisen fremover. Hvor gøy hadde vel ikke det vært, at det skal klaffe for oss begge etter en kjemisk? Håper så inderlig at spiren din sitter denne gangen 😍

Klem til deg

Ææææææ 🙈😁😬 Du har rett! Herregud, nå begynner det å synke inn 😅😃 Kiler i magen! Tenk at jeg faktisk er gravid 😬😬😁😁😁

Ååå jeg håper det klaffer for deg nå! Det hadde vært så gøy hvis det klaffer for oss begge nå, og vi hadde hatt termin like etter hverandre 😍😁

Følger med i spenning på deg i dagene fremover nå, og krysser alt jeg har for at du også får to streker og at alt går bra 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke la vær, jeg bestilte litt babytøy i går selv om det er tidlig. 
Bestilte klær i unisex. Tenkte at hvis det ikke skulle gå nå likevel så kan jeg jo ha det liggende til den dagen det går bra 😊 

Legger ved bilde av noe av det jeg bestilte 😍 

EF6C631E-7C32-456E-8266-73C442A598D0.jpeg

F253D795-F065-4545-8593-EB325E660716.jpeg

9195C0D3-BC74-4699-A4D3-D159DAF99917.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 

I dag er jeg ved godt mot selv om jeg ikke har fått tatt noen test. Føler meg bra, kjenner at det skjer ting i magen men ingen urovekkende følelser, dette er noe nytt og det kjennes ufarlig. 
Jeg er veldig øm i brystene, så er bare noen få BH’r jeg har som ikke er ubehagelig. Var litt kvalm i går, og er småkvalm i dag. Må tisse oftere enn før, og de to siste kveldene har jeg vært mye tidligere trøtt enn jeg pleier. 
 

Håper pakken med tester kommer i dag, er veldig spent på HCG stigning. 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testgale meg klarte jo absolutt ikke å vente på pakken med tester. Den kommer ikke i dag, så da dro jeg på apoteket en tur jeg. 😬🙊🤷🏼‍♀️😂

Dette ser jo lovende ut da!! Testen er tatt nå på ettermiddagen. Da tar jeg digital i morgen tidlig 😁 Ja, jeg er fortsatt testgal 🙈😂

Det kribler i hele meg! 🥰🥰

7A1101CC-C424-4E3C-9E58-9441D38BE01B.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, vegasus skrev:

Testgale meg klarte jo absolutt ikke å vente på pakken med tester. Den kommer ikke i dag, så da dro jeg på apoteket en tur jeg. 😬🙊🤷🏼‍♀️😂

Dette ser jo lovende ut da!! Testen er tatt nå på ettermiddagen. Da tar jeg digital i morgen tidlig 😁 Ja, jeg er fortsatt testgal 🙈😂

Det kribler i hele meg! 🥰🥰

7A1101CC-C424-4E3C-9E58-9441D38BE01B.jpeg

Det her ser jo kjempelovende ut!! 😄 Gratulerer, igjen! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå utrolig gøy!! Vi er jo nesten nøyaktig like langt! ❤️ Gratulerer sååå masse!! ❤️ 🎉❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

Det her ser jo kjempelovende ut!! 😄 Gratulerer, igjen! ❤️ 

Og tuuusen takk igjen 😁😍 Nå venter jeg spent på deg! 😬

25 minutter siden, Strikkesokken skrev:

Såå utrolig gøy!! Vi er jo nesten nøyaktig like langt! ❤️ Gratulerer sååå masse!! ❤️ 🎉❤️ 

Ja, jeg er bare noen få dager etter deg 😍 

Tusen takk! 😃🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, vegasus skrev:

Testgale meg klarte jo absolutt ikke å vente på pakken med tester. Den kommer ikke i dag, så da dro jeg på apoteket en tur jeg. 😬🙊🤷🏼‍♀️😂

Dette ser jo lovende ut da!! Testen er tatt nå på ettermiddagen. Da tar jeg digital i morgen tidlig 😁 Ja, jeg er fortsatt testgal 🙈😂

Det kribler i hele meg! 🥰🥰

7A1101CC-C424-4E3C-9E58-9441D38BE01B.jpeg

Åhhh dette er jo bare helt supert! Ikke noe spørsmål her iallfall😍 Blir moro med digital, alltid så deilig å se teksten😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Noldi skrev:

Åhhh dette er jo bare helt supert! Ikke noe spørsmål her iallfall😍 Blir moro med digital, alltid så deilig å se teksten😍

Fikk jo såklart Gravid på den digitale 😁

Fikk bare 1-2 uker, men det er kanskje ikke noe å stresse over når jeg er 15 dpo selv om jeg trodde det ville stå 2-3 uker 🤪 

Alt må tolkes 🤪🙈 Prøver å puste med magen!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4 🤰👼🏼

 

Jeg synes dagene går så utrolig sakte nå! Jeg elsker jobben min og pleier alltid å føle at tiden bare flyr av sted når jeg er på jobb. Nå føler jeg at jeg sjekker klokka hele tiden, fordi jeg vil at de første og mest usikre ukene bare skal være forbi. 🙊

Har ikke fått fulgt noe særlig med på HCG-stigningen da pakken fra babyplan er flere dager forsinket.. Har tatt et par clearbluetester, de er jo tydelig positive men jeg vet ikke om de vil forandre seg noe særlig, og så har jeg tatt et par rfsu test ofte strimler, og jeg tror det ser greit ut, sterkere strek enn på babyplan sin forrige uke. Men føler det er mest riktig å bruke samme type test hele veien hvis man skal følge med på styrking av strek. 🤔 Nå har jeg fått melding om at pakken fra babyplan kommer i morgen, så da tror jeg at jeg skal klare å senke disse testgale skuldrene litt etterhvert også. 😁
 

Nå om dagen er jeg øm i brystene, småkvalm hele dagen, mye sulten, har ekstremt lyst på svinekjøtt - noe jeg veldig sjelden spiser til vanlig, har litt mindre murringer i dag, må tisse hele tiden, veldig ofte tørst så drikker mye (kanskje en sammenheng), veldig mye trøtt, spesielt fra kl 1930 så er jeg stuptrøtt og det er skikkelig tiltak å gå kveldstur med hundene. 🙈

 

Nå har graviditeten sunket litt mer inn hos mannen også, han stiller stadig spørsmål om graviditet og hvordan jeg har det. Det synes jeg er veldig hyggelig 🥰

 

Jeg er så nysgjerrig på så mye nå! Vil dette gå bra denne gangen? Blir barnet friskt? Blir det en gutt eller en jente? Hvordan blir småbarnstiden? Hvordan vil parforholdet takle den første tiden? Hvordan er jeg som mor?  Og mye mer! Jeg vil ha svar på alt nå med en gang, men det går jo selvfølgelig ikke. 🤷🏼‍♀️
Det eneste jeg kan vite på forhånd er at dette barnet er veldig veldig ønsket. Og så får jeg bare håpe på det beste. 💕

Uff, nå er jeg egentlig stuptrøtt allerede, og klokken er så vidt passert 19... Tror jeg skal legge meg litt etter kl 20 i dag jeg. 😴😴😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, vegasus skrev:

4+4 🤰👼🏼

 

Jeg synes dagene går så utrolig sakte nå! Jeg elsker jobben min og pleier alltid å føle at tiden bare flyr av sted når jeg er på jobb. Nå føler jeg at jeg sjekker klokka hele tiden, fordi jeg vil at de første og mest usikre ukene bare skal være forbi. 🙊

Har ikke fått fulgt noe særlig med på HCG-stigningen da pakken fra babyplan er flere dager forsinket.. Har tatt et par clearbluetester, de er jo tydelig positive men jeg vet ikke om de vil forandre seg noe særlig, og så har jeg tatt et par rfsu test ofte strimler, og jeg tror det ser greit ut, sterkere strek enn på babyplan sin forrige uke. Men føler det er mest riktig å bruke samme type test hele veien hvis man skal følge med på styrking av strek. 🤔 Nå har jeg fått melding om at pakken fra babyplan kommer i morgen, så da tror jeg at jeg skal klare å senke disse testgale skuldrene litt etterhvert også. 😁
 

Nå om dagen er jeg øm i brystene, småkvalm hele dagen, mye sulten, har ekstremt lyst på svinekjøtt - noe jeg veldig sjelden spiser til vanlig, har litt mindre murringer i dag, må tisse hele tiden, veldig ofte tørst så drikker mye (kanskje en sammenheng), veldig mye trøtt, spesielt fra kl 1930 så er jeg stuptrøtt og det er skikkelig tiltak å gå kveldstur med hundene. 🙈

 

Nå har graviditeten sunket litt mer inn hos mannen også, han stiller stadig spørsmål om graviditet og hvordan jeg har det. Det synes jeg er veldig hyggelig 🥰

 

Jeg er så nysgjerrig på så mye nå! Vil dette gå bra denne gangen? Blir barnet friskt? Blir det en gutt eller en jente? Hvordan blir småbarnstiden? Hvordan vil parforholdet takle den første tiden? Hvordan er jeg som mor?  Og mye mer! Jeg vil ha svar på alt nå med en gang, men det går jo selvfølgelig ikke. 🤷🏼‍♀️
Det eneste jeg kan vite på forhånd er at dette barnet er veldig veldig ønsket. Og så får jeg bare håpe på det beste. 💕

Uff, nå er jeg egentlig stuptrøtt allerede, og klokken er så vidt passert 19... Tror jeg skal legge meg litt etter kl 20 i dag jeg. 😴😴😴

Dette er hyggelig lesning, jeg er så glad på dine/deres vegne 😍 

Jeg håper og krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Det at streken blir sterkere er jo et positivt tegn i seg selv, tenker jeg :) Når jeg hadde kjemisk ble streken aldri sterkere, men svak og synlig. Dette lover godt! ❤️ 

Stor klem 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

Dette er hyggelig lesning, jeg er så glad på dine/deres vegne 😍 

Jeg håper og krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Det at streken blir sterkere er jo et positivt tegn i seg selv, tenker jeg :) Når jeg hadde kjemisk ble streken aldri sterkere, men svak og synlig. Dette lover godt! ❤️ 

Stor klem 🌺

Tusen takk for gode ord ❤️ 
Ja, det er jo et godt tegn at streken blir sterkere. Og den er jo vesentlig sterkere nå enn når jeg hadde kjemisk. Men jeg kjenner likevel på bekymring om streken er sterk nok. 🤭 

Jeg får prøve å puste litt nå. Satse på at det går bra. 💕👼🏼 Og så må dagene gå bittelitt fortere de neste ukene 😁

 

Klem og god natt 💕

Endret av vegasus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...