Pentu Skrevet 9. oktober 2016 #601 Skrevet 9. oktober 2016 Skikkelig tjukking. 4 kg skal fordeles på 7 cm? Oh my Mente å ha lest at han skal ha show på Askøy og. Er jo verdt en sjekk?
Strikkesokken Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #602 Skrevet 11. oktober 2016 På 9.10.2016 den 11.54, maja87 skrev: 7 cm? Hihi😂 Hehe ja..vanskelig å finne henne inni dynetrekket om morgenen da På 9.10.2016 den 12.30, Weebs skrev: Dør av den drømmen. Og fader, altså. Vi har SÅ lyst å gå på Dagfinn Lyngbø. Vi er superfans. Men neste år skal han kun spille i Oslo, sier mannen? Vet ikke om det stemmer, jeg ble for deppa til å sjekke. Kom til meg, Dagfinn! Nå er det nesten to år siden vi møttes sist Jaa siste showet i Bergen er 28.januar og etter det er visst alt i Oslo da vi hørte at han skulle komme med nytt show ville vi kjøpe billetter med en gang, men så var det så mye annet som skjedde, så..æsj altså. Neste gang! Da skal vi På 9.10.2016 den 15.18, Pentu skrev: Skikkelig tjukking. 4 kg skal fordeles på 7 cm? Oh my Mente å ha lest at han skal ha show på Askøy og. Er jo verdt en sjekk? Får begynne å strikke bittesmå, veldig breie klær nå Åå det hadde vært fint! må jeg finne ut av!
Strikkesokken Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #603 Skrevet 11. oktober 2016 Høstferie for L og vi har null planer vi må ihvertfall komme oss på kino eller lekeland en dag, men det er sånne tider som dette at jeg skulle ønske vi hadde en egen konto der vi sparte opp penger å bruke i skoleferier når dagene blir lange blir fort dyrt med lekeland, badeland, kino og byturer en uke i strekk. Har sagt at vi må ut på tur en dag og, men ordet fjelltur blir fort til tortur i hodet på L. Lokker med engangsgrill og pølser, så får ham sikkert med meg til slutt. Idag har han besøk da. Veldig deilig når han får kamerater på besøk og de forsvinner inn på rommet eller ut i hagen og leker. Null stress! Skal innrømme at det blir litt småkjipt å begynne på scratch igjen og måtte følge lillesokk ut på lekeplassen i all slags vær når jeg helst vil sitte inne Er superslapp for tiden! Kommer seg litt utover ettermiddagen, men tror det er dette vene cava greiene jeg merker. Alt er ubehagelig, og det er helt grusomt å sitte rett opp og ned. Ligge på rygg går overraskende greit da Men sitter jeg i sofaen må jeg legge med ned på siden etter to minutter liksom. Og idag har jeg bh på. Unngår i stor grad å gå med bh hjemme altså men siden L har besøk følte jeg at det minste jeg kunne gjøre var å ta undertøy på som vanlige folk Men det strammer så fælt at jeg blir helt uvel
Strikkesokken Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #604 Skrevet 11. oktober 2016 Kjenner det begynner å bli trangt inni her nå. Tror kanskje hun tror hun bare er 7 cm, også prøver hun å strekke seg ut kjenner en fot oppunder ribbena av og til, og så knirker det når jeg bøyer meg litt fremover er fortsatt bare koselig å kjenne spark og bevegelser da foreløbig tror jeg at jeg kommer til å savne det når hun er født!
Pentu Skrevet 11. oktober 2016 #605 Skrevet 11. oktober 2016 Bhen fyker fort her og. Mannen ler bare av meg. ikke fordi jeg går uten, det tar han ikke så tungt 😜, men jeg jamrer meg ganske godt når den er av. Hvorfor skal det gjøre så vondt?! Greit at det er vondt når du nettopp har født, men hele svangerskapet! Seriøst!? er ganske trangt her og. Skjønner ikke at hun skal vokse i mange uker før hun skal ut. Hvor skal hun gjøre av seg? 🤔
Strikkesokken Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #606 Skrevet 13. oktober 2016 På Tuesday, October 11, 2016 den 14.05, Pentu skrev: Bhen fyker fort her og. Mannen ler bare av meg. ikke fordi jeg går uten, det tar han ikke så tungt 😜, men jeg jamrer meg ganske godt når den er av. Hvorfor skal det gjøre så vondt?! Greit at det er vondt når du nettopp har født, men hele svangerskapet! Seriøst!? er ganske trangt her og. Skjønner ikke at hun skal vokse i mange uker før hun skal ut. Hvor skal hun gjøre av seg? 🤔 Haha. Eeer så deilig å få av seg bhen etter en lang dag (eller etter en time) med den på Igår holdt hun seriøst på å grave seg ut her. Håper hun finner den rette utgangen om en drøy måned og ikke er en av de babyene som ikke helt skjønner konseptet
Strikkesokken Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #607 Skrevet 13. oktober 2016 Idag våknet jeg av at L romstrerte på kjøkkenet. Han hadde stått opp og dekket bordet. Kokt egg og satt på kaffe ja til høstferie hver uke han er et prakteksemplar av et englebarn når besteforeldrene ikke er innen 5 minutters rekkevidde. Rydder rommet, hjelper til med middag, serverer meg te også poengterer han veldig at han er klar for å bli storebror nå tror nesten han gleder seg mer enn meg. Han lurer på hvorfor han ikke får være med på selve fødselen her om dagen da han hadde to kompiser på besøk hørte jeg de lekte at de fødte inne på rommet hans. Alle 3. Hyling og skriking. "ÅÅå nå kommer babyen! Aaauuuu! Nå kommer babyen min! Litt, litt til! Nå er babyen ute!" Idag har jeg sagt at han skal få velge hva vi skal finne på. Jeg har prøvd å få med meg noen på lekeland, er ikke så kult for L å være der alene. Men alle er vekkreist eller på jobb så regner med vi ender opp på kino. Popcooorn 1
Weebs Skrevet 13. oktober 2016 #608 Skrevet 13. oktober 2016 Kokt egg??? De vi har vet ikke hva en mikrobølgeovn er engang...
Beccy87 Skrevet 13. oktober 2016 #609 Skrevet 13. oktober 2016 L høres fantastisk ut! Han kommer til å bli en super storebror!
Pentu Skrevet 13. oktober 2016 #610 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg elsket å lage frokost til mamma og pappa når jeg var liten. Pappa er kokk, så jeg var tidlig opplært på kjøkkenet. Håper lille blir superglad i å lage mat. For det er ikke mammaen hennes 😜 Så deilig med en tøffing som lager frokost til mammaen sin og ikke minst hjelper deg. Du. Husk å skriv ned den leken der et sted. Er gøyt å fortelle når han har med seg første kjæresten hjem
Strikkesokken Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #611 Skrevet 13. oktober 2016 6 timer siden, Weebs skrev: Kokt egg??? De vi har vet ikke hva en mikrobølgeovn er engang... Haha, ja jeg ble ganske overrasket selv. Men han spurte igår hvor lenge de skulle koke, så resten fant han vel ut av på egenhånd 5 timer siden, Beccy87 skrev: L høres fantastisk ut! Han kommer til å bli en super storebror! Ja, han har sine dager! veier veldig opp for de trassige dagene der jeg leter etter byttelappen på ham 4 timer siden, Pentu skrev: Jeg elsket å lage frokost til mamma og pappa når jeg var liten. Pappa er kokk, så jeg var tidlig opplært på kjøkkenet. Håper lille blir superglad i å lage mat. For det er ikke mammaen hennes 😜 Så deilig med en tøffing som lager frokost til mammaen sin og ikke minst hjelper deg. Du. Husk å skriv ned den leken der et sted. Er gøyt å fortelle når han har med seg første kjæresten hjem Åå lucky you som har en far som er kokk! Jeg er veldig glad i å lage mat selv da. Heldigvis, ellers hadde vi levd på grandis og ihjelstekt laks med ihjelkokt pasta og sweet chili saus (mannen bruker det ukritisk på absolutt alt). Så her hjemme er jeg kokken og han tar oppvasken. Eller 80% av den sånn som vi vet at mannfolk gjør alt husarbeid Haha ja det må jeg gjøre! Måtte filme utenfor døren litt, ble en ganske bra snap --- Ble kino på oss. Og litt shopping etterpå. L var veldig giret på å gå i alle butikkene, men når jeg sa vi skulle finne en genser til ham ble han dritsur Så ble ingen ny genser, får satse på at han får til jul Kjøpte et par kalendergaver til mannen, digger å lage julekalender årets beste gave ble dog kjøpt på ebay. En sånn her. Den røde. Den skal på med en gang den er åpnet Ble så enormt sliten av å gå på senteret at jeg holdt på å kaste opp da vi kom i bilen. Fiskemiddagen ble byttet ut med en grandis, for å si det sånn. Helt utrolig at det går an å bli så sliten av så lite. Var forresten hos legen igår og fant ut at nå har jeg uvi. Fikk en medisin jeg aldri har tatt før og den gjør meg såå kvalm! Godt det er kveld nå og tid for å roe ned for både meg og L. Imorgen tror jeg termingruppen har planlagt treff igjen. Vurderer å dra, men må ta L med.. Skal du @Pentu?
Strikkesokken Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #612 Skrevet 13. oktober 2016 Damen bak kassen på Nille er forresten en halvveis bekjent, og hun spurte meg idag om jeg begynte å bli lei. Eller, dvs hun sa "Du begynner vel å bli lei nå?". Tenkte egentlig "Hell no! Det går altfor fort og jeg nyter å ha henne på innsiden", men føler det er forventet at man skal være lei og fødeklar når folk spør om sånt så jeg sa "Njo, begynner å bli tungt nå ihvertfall" som forsåvidt er sant. Og så måtte hun slenge inn en kommentar om at jeg ikke er så stor, da. Så basically var jeg uenig i alt hun hadde å si idag
Pentu Skrevet 14. oktober 2016 #613 Skrevet 14. oktober 2016 Hadde jeg bare vært glad i å lage mat selv. Jeg elsker å bake, men matlaging er grusomt. Jeg får det jo til og jeg kan mye, men jeg syns det er utrolig kjedelig. Jeg skal på Haukeland for å stikkes, så blir ikke lunsj på meg. Krysser fingrene for at det klaffer neste gang. Har du bestemt deg for å dra?
Strikkesokken Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #614 Skrevet 14. oktober 2016 13 minutter siden, Pentu skrev: Hadde jeg bare vært glad i å lage mat selv. Jeg elsker å bake, men matlaging er grusomt. Jeg får det jo til og jeg kan mye, men jeg syns det er utrolig kjedelig. Jeg skal på Haukeland for å stikkes, så blir ikke lunsj på meg. Krysser fingrene for at det klaffer neste gang. Har du bestemt deg for å dra? Ååh kjedelig ja, jeg drar med meg L så får vi kommet oss ut av huset idag og nervøs..føler at alle har truffet hverandre før? har heldigvis L å gjemme meg bak da
Pentu Skrevet 14. oktober 2016 #615 Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, Strikkesokken skrev: Ååh kjedelig ja, jeg drar med meg L så får vi kommet oss ut av huset idag og nervøs..føler at alle har truffet hverandre før? har heldigvis L å gjemme meg bak da Skal du gjemme deg bak barnet ditt? Ja, jeg sitter litt med den følelsen jeg og, men jeg tipper at det går helt supert. Kanskje vi skal prøve å arrangere et nytt treff her ute og?
Strikkesokken Skrevet 14. oktober 2016 Forfatter #616 Skrevet 14. oktober 2016 10 timer siden, Pentu skrev: Skal du gjemme deg bak barnet ditt? Ja, jeg sitter litt med den følelsen jeg og, men jeg tipper at det går helt supert. Kanskje vi skal prøve å arrangere et nytt treff her ute og? Haha ja? vi var heldigvis 3 stk som aldri hadde vært med før så det var deilig. Jaaa til et nytt treff her ute! --- Gikk veldig fint idag! Var superkoselig. Vi var 8 stk, 9 med L men de kommenterte at de ikke merket at han var med engang. Han satt helt rolig og spilte på nettbrrettet og oppførte seg eksemplarisk lurte litt på hva som gikk av ham, men han sa på veien hjem at han hadde kost seg, så... forventer å få spørsmål om hva tang og sugekopp er når som helst nå da. Og hvorfor man må sjekke åpning han og kameratene kan ta fødselsleken til et nytt nivå nå da, med keisersnitt og epidural
LilleMy1989 Skrevet 14. oktober 2016 #617 Skrevet 14. oktober 2016 Å herregud synes jeg hører dem. Han virker jo skikkelig kul den kid en din da
Strikkesokken Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #618 Skrevet 17. oktober 2016 Wohoo igår kom mannen hjem! neste gang han reiser ut skal han være borte i 3 uker da. Dvs at jeg er 38+1 når han kommer hjem igjen Håper hun holder seg inne til dess han er umulig å få tak i på jobb for tiden, de er bare ute og flyr på steder med null dekning. Og igår var det 50 dager igjen til termin fikk litt sjokk og ble litt stressa da jeg så det, men så kom jeg på at da det var 99 dager igjen sto vognen klar i gangen. Dvs at det var 49 dager siden. Og jeg syns den vognen har stått der i evigheter..så plutselig var 50 dager litt lenge likevel Var på handlings idag, på Coop Obs. Ikke akkurat butikken man burde gå i når man er i halvveis drittdårlig form, men de har så sykt mye tilbud denne uken som vi bare måtte få med oss. Julebrus for eksempel Mannen fant en ølkasse han dro med seg så jeg kunne sette meg ved hver hyllerad og bare peke på det vi skulle ha
Strikkesokken Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #619 Skrevet 17. oktober 2016 På 15.10.2016 den 0.01, LilleMy1989 skrev: Å herregud synes jeg hører dem. Han virker jo skikkelig kul den kid en din da Ene fødselshistorien var verre enn den andre Hehe ja er fornøyd med ham
Strikkesokken Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #620 Skrevet 17. oktober 2016 Jordmor imorgen tidlig. Må huske urinprøven! Har kun gått opp 0,5 kg siden forrige kontroll for ganske nøyaktig en mnd siden, så lurer på om hun sier noe på det eller om det er greit. Spiser hver gang jeg er sulten, så dvs relativt ofte Litt overrasket over at jeg ikke har gått opp mer siden sist altså! Føler meg enorm og spiser fortsatt mye søtsaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå