AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #601 Del Skrevet 9. november 2021 Jente_38 skrev (6 timer siden): Hei på dere. 😊 Hvordan går det med dere? Nå er det 4 dager siden innsett. Har da ikke telt med selve innsettdagen som var fredag 5.november. Der dere noe? Eller ser jeg syner? Vet det er tidlig, men.... Så spennende ❤️ Det er ikke så lett å få strek på foto når det gjelder RFSU, så den der heier jeg veldig på! 🤞 Anonymkode: 3fbc9...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 10. november 2021 #602 Del Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så spennende ❤️ Det er ikke så lett å få strek på foto når det gjelder RFSU, så den der heier jeg veldig på! 🤞 Anonymkode: 3fbc9...494 Takk 😊 Syns ikke den har blitt noe sterkere på morgenurinen idag. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet også. Ikke hatt de samme symptomene som sist heller. Dette er nok en kjemisk. Så jeg innstiller meg på det, og får heller bli veldig overrasket over om det skulle vise seg at det går. 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 10. november 2021 #603 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg hadde første IUI for snart to uker siden, og skal ta blodprøve på fredag. Veldig spennende!! Men tør liksom ikke håper på noe heller.. Statistisk sett lite sannsynlig at det går på første forsøk! Har en veldig øm pupp (haha, bare venstre) og hatt endel hold/sting og stikk på sidene av magen, men det kan jo like greit være mensen som melder sin ankomst. Håpløst at symptomene skal være så like, haha 😅 Jente_38, jeg skimter en svak strek på testen din - lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 10. november 2021 #604 Del Skrevet 10. november 2021 Helne90 skrev (1 time siden): Jeg hadde første IUI for snart to uker siden, og skal ta blodprøve på fredag. Veldig spennende!! Men tør liksom ikke håper på noe heller.. Statistisk sett lite sannsynlig at det går på første forsøk! Har en veldig øm pupp (haha, bare venstre) og hatt endel hold/sting og stikk på sidene av magen, men det kan jo like greit være mensen som melder sin ankomst. Håpløst at symptomene skal være så like, haha 😅 Jente_38, jeg skimter en svak strek på testen din - lykke til! Så spennende ☺️🤞🏼 Hold oss gjerne oppdatert på fredag hvis du vil! Hvis du får klaff på første forsøk er du jo veldig heldig, men vet om flere det har gått for, så sjansen er der 🤞🏼 Jeg ble gravid på fjerde forsøk, så det tok jo ikke veldig lang tid for oss heller egentlig (selvom det føltes som en eeeevighet😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 11. november 2021 #605 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) yeti92 skrev (22 timer siden): Så spennende ☺️🤞🏼 Hold oss gjerne oppdatert på fredag hvis du vil! Hvis du får klaff på første forsøk er du jo veldig heldig, men vet om flere det har gått for, så sjansen er der 🤞🏼 Jeg ble gravid på fjerde forsøk, så det tok jo ikke veldig lang tid for oss heller egentlig (selvom det føltes som en eeeevighet😅) Takk! Så spennende altså. Så god tå høre det satt hos dere etter noen forsøk 🥰 Jeg tok en test idag på morgenurin (strimmeltesten) og en nå nylig - syns jeg skimter en svaaaak strek på begge!! Ekstra ekstra spent på blodprøve i morgen 🤞 Endret 11. november 2021 av Helne90 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 11. november 2021 #606 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) Oi la ikke til bilder! Endret 11. november 2021 av Helne90 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 11. november 2021 #607 Del Skrevet 11. november 2021 Helne90 skrev (31 minutter siden): Oi la ikke til bilder! Jeg ser klart strek 😁🤞 Spennende med blodprøve da. Venter i spenning på oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yeti92 Skrevet 11. november 2021 #608 Del Skrevet 11. november 2021 Helne90 skrev (1 time siden): Oi la ikke til bilder! Ser svak strek jeg også! Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 12. november 2021 #609 Del Skrevet 12. november 2021 Jente_38 skrev (På 10.11.2021 den 8.15): Takk 😊 Syns ikke den har blitt noe sterkere på morgenurinen idag. Kjennes ut som mensen er rett rundt hjørnet også. Ikke hatt de samme symptomene som sist heller. Dette er nok en kjemisk. Så jeg innstiller meg på det, og får heller bli veldig overrasket over om det skulle vise seg at det går. 🤪 Så spennende å følge med, og (litt for) spennende tid dette da 😊 Krysser fingrene for deg 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 12. november 2021 #610 Del Skrevet 12. november 2021 Helne90 skrev (23 timer siden): Oi la ikke til bilder! Jeg ser også en svak strek 😊 spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 12. november 2021 #611 Del Skrevet 12. november 2021 (endret) Coffee1234 skrev (43 minutter siden): Så spennende å følge med, og (litt for) spennende tid dette da 😊 Krysser fingrene for deg 💛 Takk. Ja det er for. Spennende. Skal ta HCG-test på mandagen. Har vanligvis hatt lav HCG og mistet tidligere.... Så er innstilt på det, selv om jeg selvfølgelig ønsker at den skal være normal. Hvordan går det med deg @Coffee1234? Denne ble tatt i går. Endret 12. november 2021 av Jente_38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 12. november 2021 #612 Del Skrevet 12. november 2021 Positiv blodprøve!!!! Hcg'en var dog litt lav (29), men skal sies at vi tok blodprøven 1 - 2 dager før ikm grunnet helg, så vi håper det bare er derfor! De ville jeg skulle ta en ny blodprøve på mandag for å se stigning, så føles ikke helt virkelig enda. Nå bare håper og håper jeg så inderlig at alt er fint og at det sitter!!❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 12. november 2021 #613 Del Skrevet 12. november 2021 Helne90 skrev (52 minutter siden): Positiv blodprøve!!!! Hcg'en var dog litt lav (29), men skal sies at vi tok blodprøven 1 - 2 dager før ikm grunnet helg, så vi håper det bare er derfor! De ville jeg skulle ta en ny blodprøve på mandag for å se stigning, så føles ikke helt virkelig enda. Nå bare håper og håper jeg så inderlig at alt er fint og at det sitter!!❤️ Oi, det var lavt ja... Håper det går bra for det🤞 Blir spennende til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeiv stork Skrevet 12. november 2021 Forfatter #614 Del Skrevet 12. november 2021 Hei! Trådstarter her. Jeg vil bare informere om at kommentarer som er homofobiske eller slemme på noe vis er uønsket i denne tråden og vil bli rapportert inn. Jeg er glad for at de blir ignorert av oss som snakker her, så fortsett med det. Vi er her for å støtte og hjelpe hverandre ❤️ Jeg heier på dere og følger med selv om jeg ikke er så aktiv akkurat nå. Kommer sterkere tilbake på et senere tidspunkt Stor klem fra Skeiv stork 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #615 Del Skrevet 12. november 2021 Ville bare si at vi har også brukt donor og er et heterofilt par. Lurer på om det er like ille? Stiller meg ikke bak noen av kommentarene her i det hele tatt. Flott at vi har slike muligheter i Norge og at alle måter å være sammen på sakte men sikkert blir likestilt. Lykke til alle sammen! Og gratulerer til deg med positiv test. Jeg fikk en gutt for 2 uker siden og både jeg og pappaen syns han er verdens nydeligste. Anonymkode: 18021...5fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #616 Del Skrevet 12. november 2021 Jente_38 skrev (5 timer siden): Takk. Ja det er for. Spennende. Skal ta HCG-test på mandagen. Har vanligvis hatt lav HCG og mistet tidligere.... Så er innstilt på det, selv om jeg selvfølgelig ønsker at den skal være normal. Hvordan går det med deg @Coffee1234? Denne ble tatt i går. Det må være litt uvirkelig å se den streken 😊 Jeg testet meg fra 8 dager siden innsett sist, og alt var kritt hvitt hele veien 😅 Så sånnsett så er jo dette tegn på at egget faktisk festet seg da. Men skjønner at du ikke vil ha for høye forhåpninger, selv om det er vanskelig og. Men sikkert lurt å prøve å tenke mer sånn, så det ikke blir så tungt i tilfelle den blir negativ senere. Takk, jeg skal ha innsett på nytt til uken. Tatt eggløsningstest som jeg ikke har forstått så mye av, men har jo vært til jevnlige ultralyder, så alt er nok under kontroll. Så jeg er spent. Jeg er litt avventende nå, og ikke like engasjert som sist i alt merker jeg, tenker bare å ta ting litt så det kommer. Anonymkode: 5b413...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coffee1234 Skrevet 12. november 2021 #617 Del Skrevet 12. november 2021 Kom bort i anonymknappen, er jeg som skrev over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 12. november 2021 #618 Del Skrevet 12. november 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Elaine Marley, mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente_38 Skrevet 13. november 2021 #619 Del Skrevet 13. november 2021 Coffee1234 skrev (16 timer siden): Kom bort i anonymknappen, er jeg som skrev over Hei. Ja det er veldig uvirkelig. Er bare så redd for at det er kjemisk. Blodprøven på mandag kommer til å gi en pekepinn på hvordan det kan gå. Har stortsett hatt lave HCG-versdier, og da har jeg mistet. Krysser det jeg har for at det skal klamre seg fast 🤞 Så spennende med innsett til uken.😱 Hva syns du er vanskelig med eggløsningstestene? De rosa til Clearblue er veldig lette. Vet det er fler som kjøper de lilla, og de er ikke så nøyaktige. (Gjorde det selv i starten?) Nå husker jeg ikke helt, men har du barn fra før? Du må holde oss oppdatert til uken. Denne prosessen er for spennende. 😱 Ønsker deg masse lykke til 🌺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helne90 Skrevet 15. november 2021 #620 Del Skrevet 15. november 2021 Ble nok en kjemisk her kan det se ut som - nede på 9 hcg på andre blodprøve tatt idag, så nå er det vel egentlig bare å vente på mensen. Håper den kommer fort!! Og håper puppene slutter å verke snart, haha. Det går helt fint egentlig, det var jo "bare" første forsøk så hadde ikke belaget oss på at det skulle klaffe med en gang. Så nå er det bare å glede seg til forsøk nr2! Hvordan har det gått med deg Jente_38? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå