Gå til innhold

Skeive prøvere


Skeiv stork

Anbefalte innlegg

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yeti92 skrev (21 timer siden):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Det var trist...

Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (22 timer siden):

Så trist for tvilling to ❤️ Krysser fingrene og sender positive tanker for at hjerte som fortsatt banker blir værende. 

 

Jente_38 skrev (2 timer siden):

Det var trist...

Håper tvilling 1 holder seg frisk og rask resten av veien, og dere møtes til sommeren ♥️

Lykke til videre.


Takk for gode ord ♥️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46):

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

Så kjekt! Gratulerer ❤️ Krysser fingrene for at ting går veien videre også☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yeti92 skrev (På 17.12.2021 den 21.52):

Mulig TW, så les på eget ansvar..


 

 

 

Var på 12-ukers UL idag. Det viste seg at tvilling 2 har sluttet å utvikle seg og at hjertet ikke lenger slår.. Veldig trist! Men - tvilling 1 har det strålende, vokser fint og spreller rundt som en villbass inni der, så håper ting går veien resten av svangerskapet..🤞🏼❤️💔 

Det var leit å høre om tvilling 2 😔 💔 Føler med deg. Glad tvilling 1 har det fint, så krysser jeg alle fingre for at det skal ha et fint svangerskap videre ❤ Masse masse lykke til og ta vare på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helne90 skrev (På 21.12.2021 den 12.46):

Positivt svar på blodprøven idag for iui#2!  ❤️ Fortsatt veldig veldig tidlig og etter kjemisk sist tør jeg ikke helt håpe enda, men krysser alle fingre og tær for at det sitter!

Gratulerer så mye med positivt svar ❤ Håper det beste for dere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke vi skal bry oss om den kommentaren overfor her, enten så er det et troll, eller så er det noen med noen meninger som det ikke er verdt å bruke noe energi på. Bare ikke bry deg, særlig @yeti92i en sårbar situasjon,  føler med deg ❤ Alle skjønner at du ikke har tatt lett på dette, og føler heller med deg. De som skriver sånn og gjemmer seg bak anonym bruker har problemer :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustak skrev (5 timer siden):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Kjempespennende, masse lykke til! 🥰🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustak skrev (6 timer siden):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Spennende. Lykke til. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Velkommen hit :) Blir spennende å følge dere på veien! Lykke til❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Så spennende 😊 Masse lykke til 👌 Fint å ha et sted der man kan dele prosessen som den er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hustak skrev (På 19.1.2022 den 12.45):

Hei! 
 

jeg har fulgt med på siden litt, dere imponerer meg som deler både oppturer og nedturer! Det står det respekt av og må innrømme at det er godt å ha noen å se opp til. 

 

Jeg og partneren min har startet fertilitetsprossesen og det er veeeldig spennende! Den tok en liten vri da jeg måtte stimuleres med hormoner pga syklus for å gjennomføre IUI, men nå har vi trua. Kanskje litt for mye trua også, har sagt til samboeren min at hu må jekke meg ned. 
 

Første IUI denne uka 🤞🏻

 


 

 

Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert!


 

Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. 
 

Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet hvilke regler som gjelder for søskenforsøk? Kan en komme lenger fram i køen på noe vis offentlig? 
Jeg er på vei inn i tidlig overgangsalder i tillegg. Veldig lyst på søsken. 

Anonymkode: 18021...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

yeti92 skrev (På 21.1.2022 den 9.52):

Såå spennende! Masse lykke til 🤞🏼👏🏼😄 hold oss gjerne oppdatert!


 

Nå er jeg allerede 17 uker på vei og det begynner å gå opp for meg at dette mest sannsynlig går bra. Det tok lang tid etter at vi mistet tvillingen å tro på at det skulle gå fint og jeg var faktisk på nippet til å bli deprimert selvom det kanskje høres rart ut. Fikk en ekstra UL på sykehuset i uke 16 for å sjekke både levende og avdødd foster og det er ingen tegn til komplikasjoner eller problemer ♥️ Det er deilig å endelig kunne glede seg litt selvom det er utrolig rart å vite at det skal ligge et dødt foster inni meg så lenge. 
 

Håper dere alle har det fint hvor enn dere er i prosessen!

Syns ikke det høres rart ut at du var på nippet til å bli deprimert. Det er en utrolig rar situasjon, og tenker det er en ganske naturilg følelse ❤️. Men så utrolig bra at det ser ut som det går bra, og at du fikk en ekstra skjekk. Masse lykke til med de neste ukene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med alle sammen? 

 

Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mr.popcorn skrev (På 22.2.2022 den 20.04):

Hvordan går det med alle sammen? 

 

Vi har akuratt sendt henvisning for søskenforsøk, og er spent på hvordan den prosessen blir. 

Det går fint med meg og mini! Hun er en aktiv liten frøken som turner og spreller masse. Er nå 22 uker og er endelig i litt bedre form. Sikkert kortvarig før alt blir for tungt..😂 

Skal dere gjøre søskenforsøk på Riksen?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...