Gå til innhold

Bonusbarn og samvær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 14.2.2020 den 18.24, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker mine bonusbarn, men når de er her uten at mine er her gjør jeg mye alenegreier "for å ikke henge over far og barn hele tiden". Jeg elsker å kunne bruke hele kvelden på en lang tur, en tur på treningssenteret eller å besøke noen uten å tenke at jeg skulle vært hjemme med mannen. Jeg er mye sammen med mann og barn også altså, og eldstejenta på 17 er ofte med meg både på fjellturer og på treningssenteret, og minste på 6 tar jeg i svømmehallen så hun kan lære å svømme. Dette helst når mine er her, mannen gjør greier med mine barn i stedet. Det er gull verdt for å få nært forhold til hverandres barn. Mine barn bor her nesten full tid, mannen hadde sine annenhver helg før. Nå har han, med min uttrykte velsignelse, gått opp til 60% og de er her i praksis 80-90%. Det er utrolig nok mindre slitsomt å ha de boende enn å ha de på besøk. 

Anonymkode: c3b09...7bd

Jeg er i samme situasjon og lurer på hvorfor du synes det var mindre slitsomt med bonusbarna når de bodde der, ikke kun var på besøk. Håper så inderlig det blir sånn for min del også 😊

Anonymkode: 5e8ba...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...