Gjest Mysticgirl Skrevet 8. februar 2020 #101 Skrevet 8. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: De lurer seg selv, hvis de ikke er ærlige angående sin egen vekt. De mangler selvinnsikt, når de går etter veltrente menn, men er selv overvektige og ikke "tør" å vise dette før man treffes. Det aller mest idiotiske, er når man blir kaldt overfladisk, når de kvinnen selv helt klart tok kontakt med deg, siden du selv er veltrent og høy. Tviler på at de syntes profilteksten din var så flott, nesten ingen leser den. Jeg har opplevd dette flere ganger på tinder og hvis dere kvinner ikke forstår det, så er det på tide å gå inn i seg selv! Men du har jo aldri opplevd å være mann på tinder, så blir så klart vanskelig å få deg til å forstå dette. Anonymkode: bf253...acb Hvorfor kan ikke en overvektig kvinne gå etter en som er veltrent? Dere menn går jo hele tiden etter veltrente og slanke kvinner, selv om mange av dere er overvektige? Kan jo være det fine smilet ditt som gjorde dagen 😂 Nei jeg har aldri hatt behov for tinder, så jeg kan egentlig ikke sette meg helt inn i det. Men har hatt Happn , er det mye forskjellig fra det? Endret 8. februar 2020 av Mysticgirl Skrivefeil.
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #102 Skrevet 8. februar 2020 En kvinne som ikke legger ut nakenbilder får større oppmerksomhet fra meg,. Da setter man fokus på den vakre personligheten, og da er det også lettere å lykkes... Naken bilder der glufsa viser tydelig sin indre farge, blir man faktisk litt blind og skriver i erigert tilstand. De fleste blir nok mere sexfiksert og har lettere for å bli utnyttet og dumpa. Jeg synes det er lite sjarmerende å få slike bilder før man sier Hei, hvordan har du det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå