Mona123 Skrevet 7. februar 2020 #21 Skrevet 7. februar 2020 Sant skal sies er mange venninner jeg kjenner dårlige på å gi riktig uttrykk. Fikk se et par av profilene deres og må si at jeg kunne nesten ikke kjenne dem igjen. Vinkler som skjuler kroppen, filter som gjør ansiktene helt annerledes og helfigurbilder fra mange år tilbake. Også lurer de på hvorfor det ikke blir date nummer to. Man har jo egentlig lurt folk til å tro de ska treffe noe annet. Er nesten slik at andre burde ha lagt profilene så man kan gi et mer riktig inntrykk. Hyggeligere for alle parter. 10
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #22 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, kaleidoskop skrev: Dette er jo "for mye" i forhold til dine preferanser. Kanskje dama er fornøyd med vekta si? Og at du ikke ser på trynet at hun veier mer en 50 kg får du ta på egen kappe. Du synes jo hun var bra nok til å begynne med. Ja det er mine preferanser. Men når bilder klarer å skjule 50kg overvekt over preferansene, så sier det jo mer av bildemanipuleringen enn meg, vil jeg si. Som du ser, er jeg langt ifra den eneste som har gått i fella. Det er ikke uvanlig at folk prøver å lage den beste utgaven av seg selv på Tinder, og noen må dessverre lage en utgave som dem ikke er for å få napp. Anonymkode: 0e481...52e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #23 Skrevet 7. februar 2020 Akkurat nå, Mona123 skrev: Sant skal sies er mange venninner jeg kjenner dårlige på å gi riktig uttrykk. Fikk se et par av profilene deres og må si at jeg kunne nesten ikke kjenne dem igjen. Vinkler som skjuler kroppen, filter som gjør ansiktene helt annerledes og helfigurbilder fra mange år tilbake. Også lurer de på hvorfor det ikke blir date nummer to. Man har jo egentlig lurt folk til å tro de ska treffe noe annet. Er nesten slik at andre burde ha lagt profilene så man kan gi et mer riktig inntrykk. Hyggeligere for alle parter. Dessverre skjer dette ofte. Jeg vil si det er et problem. Men menn som uttrykker noe om dette, får som regel motsvar at det er dem det er noe feil med. Jeg kaller det bildemanipulering, og det skjer ofte på Tinder. Ikke bare av kvinner, for å ha det sagt. Anonymkode: 0e481...52e 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #24 Skrevet 7. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er mine preferanser. Men når bilder klarer å skjule 50kg overvekt over preferansene, så sier det jo mer av bildemanipuleringen enn meg, vil jeg si. Som du ser, er jeg langt ifra den eneste som har gått i fella. Det er ikke uvanlig at folk prøver å lage den beste utgaven av seg selv på Tinder, og noen må dessverre lage en utgave som dem ikke er for å få napp. Anonymkode: 0e481...52e Skjønner ikke at ikke 50 kg overvekt ikke synes på et ansikt. Anonymkode: 0ad45...eab 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #25 Skrevet 7. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke at ikke 50 kg overvekt ikke synes på et ansikt. Anonymkode: 0ad45...eab Hehe. Æresord, det kan jeg dokumentere for deg! Men det er ikke lov å publisere bilde av andre her, så... dessverre. Du må nesten bare tro meg, eller la være. Det går fint an ved riktig vinkling på kamera, riktig vinkling på hode, bruk av belysning, bruk av klær (skjerf f.eks), med sminke, filter osv. Og kombinerer man flere av disse, så forsvinner 40-50-60 kg som dugg for solen. Anonymkode: 0e481...52e 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #26 Skrevet 7. februar 2020 Gikk opp ti kg denne jula, har bare skrevet det i profilen. Jeg trener egentlig endel, så er ikke redd for at kiloene skal bli værende, men de er der akkurat nå. Anonymkode: fba81...645 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #27 Skrevet 7. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Legger ikkje ut helfigurs bilder uavhengig av vekten min, synest det er kleint 😂 så da får du heller sveiper meg bort. Anonymkode: 800ea...59d Helfigursbilder betyr ikke lettkledde bilder da. Bare et bilde hvor man ser kroppsbyningen. Anonymkode: 97bcf...dcc 1
Okapi Skrevet 7. februar 2020 #28 Skrevet 7. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke at ikke 50 kg overvekt ikke synes på et ansikt. Anonymkode: 0ad45...eab Enkelte har jo slanke ansikter selv om de ellers er ganske runde. Ellers er det enormt mye du kan gjøre med lys, vinkel og perspektiv. Spesielt vidvinkellinser kan fordreie ganske mye, og hvorvidt resultatet er flatterende eller ikke kan variere ekstremt. Et typisk mobilkamera er en moderat vidvinkel, med en ekvivalent brennvidde på 21-28mm, og er ikke egentlig spesielt godt egnet til nærbilder av mennesker. Til noe sånt ville jeg brukt drøyt 80mm, siden det stort sett både blir penere og representerer virkeligheten bedre.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #29 Skrevet 7. februar 2020 26 minutter siden, kaleidoskop skrev: Dette er jo "for mye" i forhold til dine preferanser. Kanskje dama er fornøyd med vekta si? Og at du ikke ser på trynet at hun veier mer en 50 kg får du ta på egen kappe. Du synes jo hun var bra nok til å begynne med. Hadde dama vært fornøyd med vekta si, så hadde hun kanskje ikke tatt bilder i den vinkelen som får det til å se ut som de kiloene ikke eksisterer? bilder tatt ovenfra gjør at man ser mye slankere ut. Det skaper illusjon om slank dame med svære pupper (hvis de kommer med i bildet). har faktisk opplevd dette selv, med menn. Men har derimot aldri endt opp med å møte de. Snakket på snap og når spørsmål om helfigurbilde kommer opp så ønsker de ikke sende også ender de med å slette meg 🙄 det handler ikke nødvendigvis kun om vekt. Men når man er på tinder/happn som baserer seg ekstremt mye på førsteinntrykk av nettopp utseendet, så blir det ganske pinlig møte når en av partene har jugd om utseendet sitt. Det at det har startet med en løgn, ødelegger hele greia for min del. Anonymkode: e2372...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #30 Skrevet 7. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk opp ti kg denne jula, har bare skrevet det i profilen. Jeg trener egentlig endel, så er ikke redd for at kiloene skal bli værende, men de er der akkurat nå. Anonymkode: fba81...645 Jeg gjør det samme på chat (jeg som har gått opp 7 kg og skrev over). Er fremdeles godt innenfor normal bmi men så lenge jeg ikke føler meg bra så vil jeg ikke date. Liker ikke den ekstra valken selv om jeg vet den går bort når jeg kommer meg i aktivitet igjen. Legger seg på magen så da vises det godt. Det å lyve bort 50 kg på bildene derimot - da hadde jeg i alle fall ikke turt å stille på date Anonymkode: 40b51...91d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #31 Skrevet 7. februar 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk opp ti kg denne jula, har bare skrevet det i profilen. Jeg trener egentlig endel, så er ikke redd for at kiloene skal bli værende, men de er der akkurat nå. Anonymkode: fba81...645 10 kg på èi uke? Har jeg aldri hørt om før. Og det er jo sykt mye. Var ribba, pinnekjøttet og snopet såå godt? 😄 Anonymkode: 0e481...52e 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #32 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere opplyse åpent på profilen deres om at dere liker kun slanke mennesker? Hva med å være litt ærlige med hva man presenterer seg som! Er de helt komplette idioter som lager bilder som er trikset og mikset med bare for å få et treff! Så når man møtes så skal man overbevise den utvalgte med sin gode personlighet? Det er helt vanvittig. Bare å lage bilder som viser hvem man er! Og klarer om de som ser disse bildene ikke er fornøyd så er det bare å leve med det. Lurer ikke noen en seg selv med å vise seg frem som noe man faktisk ikke er. Det blir avslørt og blir veldig pinlig på første treff. Dette gjelder ikke bare Tinder, føler at mange gjør det på alle datingsider. Da sier det meg alt om vedkommende! De er bare ikke ærlige i det hele tatt. Begynne en relasjon med dette er helt på trynet og det ender aldri bra. Tekst og bilder viser hva jeg er for noe! Så er alt det en eventuelt partner som velger meg bonus ut over dette. Som personligheten som man aldri kan vise skikkelig hverken i tekst eller bilder, det kommer frem etter månedvis med treff og man blir kjent. Anonymkode: 319ad...bb4 1
kaleidoskop Skrevet 7. februar 2020 #33 Skrevet 7. februar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dama vært fornøyd med vekta si, så hadde hun kanskje ikke tatt bilder i den vinkelen som får det til å se ut som de kiloene ikke eksisterer? bilder tatt ovenfra gjør at man ser mye slankere ut. Det skaper illusjon om slank dame med svære pupper (hvis de kommer med i bildet). har faktisk opplevd dette selv, med menn. Men har derimot aldri endt opp med å møte de. Snakket på snap og når spørsmål om helfigurbilde kommer opp så ønsker de ikke sende også ender de med å slette meg 🙄 det handler ikke nødvendigvis kun om vekt. Men når man er på tinder/happn som baserer seg ekstremt mye på førsteinntrykk av nettopp utseendet, så blir det ganske pinlig møte når en av partene har jugd om utseendet sitt. Det at det har startet med en løgn, ødelegger hele greia for min del. Anonymkode: e2372...cb4 ALLE mine venniner (og meg selv) tar bilde litt høyere opp/ovenfra og ned. Både de på 50 og 100 kg. Ja det finnes de med smalt ansikt og stoe kropp, men generelt har de på 100 kg litt mer kjøtt på kinnene. Selv om haksen ser slank ut. Man "selger" seg selv på tinder. Man legger ut de kuleste /peneste bildene av seg selv. Man viser kanskje at man er litt mer i skog og mark en man egentlig er. Og fremstiller seg selv i et godt lys. Dette er både bilder i godt lys og beskrivelsen. Jeg er helt enig i at det kan missoppfattes, men er det verdens undergang om dama er feit da? Det er en helt uskyldig date. Ta en kaffe eller øl, prst litt, dra hjem. ser noen har skrevet det er med overnatting, men altså.... Når du avtaler overnatting med noen du har sett 5 bilder av på tinder?!?! Har dere ikke sett på hverandre din Facebook, Googlet personen? Selv har jeg vært på uendelig mange dater fra tinder. Noen stemte med utseendet andre ikke. De kjipeste var likevel de som beskriver seg som sprudlende, så sitter verdens kjipeste tørrpinne på andre siden av borde og svarer kun ja og nei på spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #34 Skrevet 7. februar 2020 Hahha fyfaen. jeg har lagt på meg og blitt en tjukk dame, men pga av den grunnen så legger jeg ut bilder av hele kroppen min. Eller nok til at man ser kroppen. jeg møtte en gang en fyr som så godt trent ut på bildene sine, viste seg at han så helt annerledes ut når vi møttes. pga den grunnen er jeg nøye med å vise hele meg nå, siden jeg har et «tynt» ansikt. vil ikke gi andre samme skuffelsen 😅 Anonymkode: 5e7ff...7b5 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #35 Skrevet 7. februar 2020 14 minutter siden, kaleidoskop skrev: Jeg er helt enig i at det kan missoppfattes, men er det verdens undergang om dama er feit da? Det er en helt uskyldig date. Ta en kaffe eller øl, prst litt, dra hjem. ser noen har skrevet det er med overnatting, men altså.... Når du avtaler overnatting med noen du har sett 5 bilder av på tinder?!?! Har dere ikke sett på hverandre din Facebook, Googlet personen? Nei det er ikke verdens undergang om noen er feit. Men jeg for min del har absolutt null interesse i å date et fremmed menneske som er typ 50 kg over mine preferanser. Det er for mye. Det er en fullstendig bortkastet date. Men det er egentlig ikke det som er problemet. Problemet er å føle seg lurt. Å føle at vedkommende har vært uærlige for å få deg dit du er. Dét svir hardere enn bortkastet tid, for min del. Når du gjennom Facebook-profil og Tinderprofil er helt overbevist om at vedkommende er et "kupp" for deg utseendemessig, ettersom hun fremstår som fit, sporty og aktiv, så kunne det ikke falle meg inn å på forhånd beskylde henne for å ha 50 kg for mye på kroppen. Jeg er fit selv, noe jeg dokumenterte til henne. Hun sa i ettertid at overnattingen var "for godt til å være sann" for henne. Aka: Hun var fullstendig klar over at vi var i to forskjellige "ligaer" før vi møttes, ettersom hun bevisst hadde manipulert meg til å tro noe annet. Jeg var naiv og trodde at bilder speilet sannheten. Kanskje var det hele min feil, ok, jeg ser at du ønsker å tro det. Men jeg er fullstendig uenig basert på historikken rundt situasjonen som skjedde der og da. Anonymkode: 0e481...52e 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #36 Skrevet 7. februar 2020 Registrerte meg på tinder i går og syntest det var urolig kleint. likte ikke noen av mennene og sveipa alle vekk. uavhengig av vekt. Det er litt rart for å være ærlig at gutta er så opphengt i vekt. Tror ikke kvinner tenker så mye på litt ekstra mage eller kraftig kropp på gutta. Anonymkode: b3b76...0f7 1
Gjest Forumhei Skrevet 7. februar 2020 #37 Skrevet 7. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det mange slike tjukkaser på Tinder? Av damer altså? 150kg+, liksom? Anonymkode: 8e784...f55 Man er jo tjukkas lenge før 150 kg😅
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #38 Skrevet 7. februar 2020 Jeg er faktisk unntaket til denne regelen din. Har gått ned 15kg, men har fortsatt ett gammelt ansiktsbilde på tinder- fra jeg var stor en periode. Jeg har brent meg før på gutter som bare ville ha kroppen min. Så nå får heller de som tør møte meg en gledelig overaskelse! Anonymkode: a299d...76f 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #39 Skrevet 7. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Registrerte meg på tinder i går og syntest det var urolig kleint. likte ikke noen av mennene og sveipa alle vekk. uavhengig av vekt. Det er litt rart for å være ærlig at gutta er så opphengt i vekt. Tror ikke kvinner tenker så mye på litt ekstra mage eller kraftig kropp på gutta. Anonymkode: b3b76...0f7 Damer er jo minst like opptatt av vekt, men med motsatt fortegn. Vil at mennene skal være store. I tillegg til høyde naturligvis. Synes det er merkelig med alle damene som mener ingen menn er bra nok og pen nok. Hvor realistisk er du om ingen på tinder er bra nok egentlig... Anonymkode: 97bcf...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #40 Skrevet 7. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt rart for å være ærlig at gutta er så opphengt i vekt. Tror ikke kvinner tenker så mye på litt ekstra mage eller kraftig kropp på gutta. Anonymkode: b3b76...0f7 Du får høre med den overvektige mannen på Tinder om hvordan responsen hans har vært. Jeg tipper: Han har svært få matcher, om noen i det hele tatt. Og hvis han faktisk har det, så er det av kvinner med enda mer mage eller kvinner med mye bagasje (typ: 3 barn, mulig ufør/syk osv.) Bare et rått blindskudd fra meg. Basert på at den gjennomsnittlige kvinnen alltid ser oppover på rangstigen, spesielt på Tinder hvor dem blar i alt mellom hunker, aper, bodybuildere, casanovaer osv. Den overvektige mannen skiller seg sådan negativt ut her. Anonymkode: 0e481...52e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå