AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Hvorfor tar tjukke kvinner kun bildet av ansiktet på tinder da de vil avsløres senere uansett? er så irriterende å må kaste bort så mye tid. Anonymkode: 3f7ea...376 9
Alex_rude Skrevet 7. februar 2020 #2 Skrevet 7. februar 2020 Jeg er sikker på at de sier det samme om deg.. 40
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #3 Skrevet 7. februar 2020 Fordi det er så jævla irriterende med folk som legering bilder hvor man ikke kan se hvor tjukke i huet de er. Anonymkode: 587c9...515 8
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #4 Skrevet 7. februar 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar tjukke kvinner kun bildet av ansiktet på tinder da de vil avsløres senere uansett? er så irriterende å må kaste bort så mye tid. Anonymkode: 3f7ea...376 Hvis du møter dem kan det jo hende du vil ha dem uansett 😀 De håper vel det i allfall Det er lettere å be om tilgivelse en å spørre om tillatelse er det vel noe som heter Endret 7. februar 2020 av Castor Troy 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #5 Skrevet 7. februar 2020 Brent meg på det selv mange ganger. Nå sveiper jeg bort alle uten helfigurbilde. Anonymkode: 3f6cb...165 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #6 Skrevet 7. februar 2020 Jeg er slank/tynn på tinderbildene mine men har lagt på meg 7 kg på kort tid pga sykdom og har ikke noen nye bilder så kommer ikke til å date før kiloene er tilnærmet borte igjen, er redd for at de skal reagere på forskjellen. 7 kg vises jo. Skjønner godt at du reagerer på det, det hadde jeg gjort selv. Falsk markedsføring er aldri bra Anonymkode: 40b51...91d 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #7 Skrevet 7. februar 2020 Er det mange slike tjukkaser på Tinder? Av damer altså? 150kg+, liksom? Anonymkode: 8e784...f55 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #8 Skrevet 7. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er slank/tynn på tinderbildene mine men har lagt på meg 7 kg på kort tid pga sykdom og har ikke noen nye bilder så kommer ikke til å date før kiloene er tilnærmet borte igjen, er redd for at de skal reagere på forskjellen. 7 kg vises jo. Skjønner godt at du reagerer på det, det hadde jeg gjort selv. Falsk markedsføring er aldri bra Anonymkode: 40b51...91d 7 kg vises ikke nødvendigvis sååå mye. Anonymkode: 0ad45...eab 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #9 Skrevet 7. februar 2020 Hvis man er så redd for å kaste bort tid, må jo tinder være det dummeste stedet å være på. De fleste man møter vil man tross alt IKKE bli sammen med. Enten det er utseende, personlighet eller noe helt annet som gjør vedkommende uaktuell. Anonymkode: 2e437...fe0 13
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #10 Skrevet 7. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det mange slike tjukkaser på Tinder? Av damer altså? 150kg+, liksom? Anonymkode: 8e784...f55 Det er vel like mange kraftige damer på tinder som ellers. 150 kg er ekstremt, hvorfor drar du inn det tallet? Det er ikke verre enn at man bør ha bilder som viser hvordan man faktisk ser ut. Nye bilder av ansikt og helfigur, som ikke er av typen svært flatterende i forhold til virkeligheten. Uten kamerafilter og sminke. Damer som jukser får bare masse sex og ingenting mer. Anonymkode: 97bcf...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #11 Skrevet 7. februar 2020 Har brent med på det 2 ganger nå. Siste møtet var tilogmed en forhåndsavtalt overnattingsdate, ettersom hun kom langveis fra. Hyggelig det, hadde det ikke vært for at hun rundlurte meg via bildene sine! Aldri mer. Hvis hun har kun bilder av hodet, så må du se etter blodårer og sener på halsen, eventuelt synlighet av kragebein hvis bildet går så langt ned. Hvis ikke, må du se på synlighet av beinstruktur i kjeven. Vises ikke blodårer og sener og/eller kragebein, samt at beinstrukturene er skjulte, da skal du bare sweipe venstre. Og nei. Når jeg snakker om kg for mye, så snakker jeg ikke om 7 kg for mye. Vi snakker om 40-50-60 kg for mye. Anonymkode: 0e481...52e 8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #12 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 7 kg vises ikke nødvendigvis sååå mye. Anonymkode: 0ad45...eab Det vises godt nok til at jeg har gått opp en klesstørrelse, ser litt mer dvask ut og ikke føler meg helt komfortabel. 5 kg ned så vil det nok ikke vises noe særlig Anonymkode: 40b51...91d
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #13 Skrevet 7. februar 2020 Kan ikke dere opplyse åpent på profilen deres om at dere liker kun slanke mennesker? Anonymkode: db9ef...fa2 19
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #14 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere opplyse åpent på profilen deres om at dere liker kun slanke mennesker? Anonymkode: db9ef...fa2 Kan ikke dere heller opplyse åpent på profilen deres om at bildene dine er manipulerte og tillaget for anledningen? Anonymkode: 0e481...52e 17
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #15 Skrevet 7. februar 2020 Bildekomposisjonen er ofte knyttet til vekta på dama, høyere vekt medfører at bildene blir tatt høyere opp på kroppen- Om dama ikke har bilde av noe under skuldrene er hun lubben, stopper bildet før halsen begynner snakker vi +50kg overvekt. Anonymkode: 841d9...222 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #16 Skrevet 7. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel like mange kraftige damer på tinder som ellers. 150 kg er ekstremt, hvorfor drar du inn det tallet? Det er ikke verre enn at man bør ha bilder som viser hvordan man faktisk ser ut. Nye bilder av ansikt og helfigur, som ikke er av typen svært flatterende i forhold til virkeligheten. Uten kamerafilter og sminke. Damer som jukser får bare masse sex og ingenting mer. Anonymkode: 97bcf...dcc Fra 150 så er du smellfeit uansett om du er høy eller lav. Sier du liksom 100kg, så trenger en ikke være hval liksom. Anonymkode: 8e784...f55 1
kaleidoskop Skrevet 7. februar 2020 #17 Skrevet 7. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har brent med på det 2 ganger nå. Siste møtet var tilogmed en forhåndsavtalt overnattingsdate, ettersom hun kom langveis fra. Hyggelig det, hadde det ikke vært for at hun rundlurte meg via bildene sine! Aldri mer. Hvis hun har kun bilder av hodet, så må du se etter blodårer og sener på halsen, eventuelt synlighet av kragebein hvis bildet går så langt ned. Hvis ikke, må du se på synlighet av beinstruktur i kjeven. Vises ikke blodårer og sener og/eller kragebein, samt at beinstrukturene er skjulte, da skal du bare sweipe venstre. Og nei. Når jeg snakker om kg for mye, så snakker jeg ikke om 7 kg for mye. Vi snakker om 40-50-60 kg for mye. Anonymkode: 0e481...52e Dette er jo "for mye" i forhold til dine preferanser. Kanskje dama er fornøyd med vekta si? Og at du ikke ser på trynet at hun veier mer en 50 kg får du ta på egen kappe. Du synes jo hun var bra nok til å begynne med. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #18 Skrevet 7. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke dere heller opplyse åpent på profilen deres om at bildene dine er manipulerte og tillaget for anledningen? Anonymkode: 0e481...52e Haha, mine bilder er ikke manipulerte. Jeg veier 48 kg...😂🤦🏼♀️ Anonymkode: db9ef...fa2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #19 Skrevet 7. februar 2020 Legger ikkje ut helfigurs bilder uavhengig av vekten min, synest det er kleint 😂 så da får du heller sveiper meg bort. Anonymkode: 800ea...59d 6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #20 Skrevet 7. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bildekomposisjonen er ofte knyttet til vekta på dama, høyere vekt medfører at bildene blir tatt høyere opp på kroppen- Om dama ikke har bilde av noe under skuldrene er hun lubben, stopper bildet før halsen begynner snakker vi +50kg overvekt. Anonymkode: 841d9...222 Ja, gjerne hvis kameravinkelen alltid er litt ovenfra og med hodet snudd i en spesiell vinkel. Det strammer huden, og ansiktet blir slankere. Anonymkode: 0e481...52e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå