AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #81 Skrevet 7. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste jeg lurer litt på er hva dere menn regner som overvektig/tjukk. Er det faktisk overvektige, eller er det damer med former? Anonymkode: 5fcba...85e Jeg måte fjerne helfigurbilder av meg fordi jeg ble overstrømmet av meldinger, jeg er formfull. Anonymkode: 23571...a87 1
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #82 Skrevet 7. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæh? 🤣 man ser jo godt at hun er ekstremt overvektig på ansiktsbildet!!!! Anonymkode: 8f757...111 lol ja, ser ut som en mer trashy utgave av Adele
Ragnar89 Skrevet 7. februar 2020 #83 Skrevet 7. februar 2020 17 minutter siden, Castor Troy skrev: lol ja, ser ut som en mer trashy utgave av Adele Trashy? Du kaller damer stygge ting? Lurer på om du hadde sagt det samme om hun var slank. 1
Castor Troy Skrevet 7. februar 2020 #84 Skrevet 7. februar 2020 Akkurat nå, Ragnar89 skrev: Trashy? Du kaller damer stygge ting? Lurer på om du hadde sagt det samme om hun var slank. Trashy var bare pga tattoveringer. Hun ser jo glamorøs og flott ut, på tross av de ekstra kiloene
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #85 Skrevet 8. februar 2020 3 timer siden, Mysticgirl skrev: De vil kanskje ha noen som bryr seg om personligheten deres og ikke kroppen. De vet jo at de er overvektige og når mannen spør spesifikk etter helfigurbilde, så bare velger de å slette deg. Pga du da tenker kropp og utseendet. Faen for en tett kommentar. Hvis det er noen som er overfladiske på tinder, så er det dere kvinner. Og ingen menn ønsker seg en tjukk sofagris som ikke klarer å ta vare på kroppen sin. Så da går jeg ut ifra at dere er like overfladiske som ønsker høye menn med hår på hodet? Slik dobbeltmoral gjør meg jævla irritert og jeg opplever det selv også stadig vekk på tinder. Mye tjukkas kvinner der som prøver å skjule det. Snakk om å lure seg selv! Kort sagt, mange kvinner på tinder er helt ubrukelige, både når det kommer til bilder og hvordan de leder en dialog/samtale. Anonymkode: bf253...acb 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #86 Skrevet 8. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Faen for en tett kommentar. Hvis det er noen som er overfladiske på tinder, så er det dere kvinner. Og ingen menn ønsker seg en tjukk sofagris som ikke klarer å ta vare på kroppen sin. Så da går jeg ut ifra at dere er like overfladiske som ønsker høye menn med hår på hodet? Slik dobbeltmoral gjør meg jævla irritert og jeg opplever det selv også stadig vekk på tinder. Mye tjukkas kvinner der som prøver å skjule det. Snakk om å lure seg selv! Kort sagt, mange kvinner på tinder er helt ubrukelige, både når det kommer til bilder og hvordan de leder en dialog/samtale. Anonymkode: bf253...acb Spør du meg, så skal de damene som du sveiper forbi være sjeleglade for at du gjør det. De er spart for å bli utsatt for en overfladisk person. Anonymkode: 42862...e0c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #87 Skrevet 8. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør du meg, så skal de damene som du sveiper forbi være sjeleglade for at du gjør det. De er spart for å bli utsatt for en overfladisk person. Anonymkode: 42862...e0c igjen, en helt ubrukelig kommentar uten rot i virkeligheten. Kvinne logikk på sitt verste. Så du kunne blitt sammen med en lav tjukk mann som du ikke tenner på seksuelt i det hele tatt? Du har absolutt ingen preferanser til hvordan en partner skal se ut? Ikke sant, det jeg trudde!! Tipper du er en av disse tjukkas kvinnene på tinder jeg. Slutt å lur mannfolk med "falske" bilder. Anonymkode: bf253...acb 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #88 Skrevet 8. februar 2020 Har sett flere tjukkasiner som har både helfigurbilde og noe i profilteksten om overvekt. Gjerne noe a la "My thighs are thicc(slang), and they make a wonderful headrest". Hos de i tjueårene virker det høvelig akseptert å være overvektig. Anonymkode: 93b76...864
Wonka Skrevet 8. februar 2020 #89 Skrevet 8. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har brent med på det 2 ganger nå. Siste møtet var tilogmed en forhåndsavtalt overnattingsdate, ettersom hun kom langveis fra. Hyggelig det, hadde det ikke vært for at hun rundlurte meg via bildene sine! Aldri mer. Hvis hun har kun bilder av hodet, så må du se etter blodårer og sener på halsen, eventuelt synlighet av kragebein hvis bildet går så langt ned. Hvis ikke, må du se på synlighet av beinstruktur i kjeven. Vises ikke blodårer og sener og/eller kragebein, samt at beinstrukturene er skjulte, da skal du bare sweipe venstre. Og nei. Når jeg snakker om kg for mye, så snakker jeg ikke om 7 kg for mye. Vi snakker om 40-50-60 kg for mye. Anonymkode: 0e481...52e Du fortjener å være singel livet ut.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #90 Skrevet 8. februar 2020 Jeg er en kvinne i 20-årene, og jeg hadde blitt skuffet hvis jeg hadde møtt noen fra tinder som var mye tykkere/mer utrent enn det bildene på tinder hadde tilsagt😅 Og hvis han hadde sett helt annerledes ut ellers utseendemessig... Jeg har bare møtt noen fra tinder 1 gang for flere år siden da jeg var 19, og fyren som var et par år eldre enn meg såg veldig fin og kledelig ut på bilder, men da jeg møtte han i virkeligheten hadde han på seg joggeklær, caps og snakket som en bondeknøl😓 (Slapp av, jeg har vokst opp på bygda på et småbruk) Anonymkode: b5271...b51 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #91 Skrevet 8. februar 2020 26 minutter siden, Wonka skrev: Du fortjener å være singel livet ut. Hvorfor i allverden fortjener han å være singel livet ut??? Han har en preferanse, han liker ikke fedme. Han sier han ikke snakker om 7 kilo formye. Men 50. Det er faktisk HELT HELT innafor og VELDIG normalt å ha det som preferanse. Jeg syns dama var stygg imot han. Det er faen ikke greit å lure folk sånn. Profilen er jo på en måte fake!! Spesielt også når hun skulle overnatte hos han... hadde vært en bagatell om de skulle møtes på en kaffe i nærområdet, men ikke når hun måtte sove over. Jeg hadde selv fått sjokk!!! Han var snill som ikke kasta henne på dør. Man er ikke unnskyldt å lyve bare fordi man er overvektig. Anonymkode: 8f757...111 7
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #92 Skrevet 8. februar 2020 Helfigurs bildet mitt på tinder er fra da jeg veide 5 kilo mer enn jeg gjør nå. Jeg liker å ha bilder som gjør at de vil syntes jeg ser bedre ut når de møter meg i virkligheten. Så bildene mine på tinder er ikke de fineste!! Er jo bare flaut å møte opp å se værre ut irl enn på bildene. Skjønner ikke at folk legger ut bilder av seg selv der de ser bedre ut enn i virkligheten. Er jo ikke rart at tinder ikke fungerer. Anonymkode: 8f757...111 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #93 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har vært 50 kg overvektig, da var jeg strengt tatt ikke på tinder- men senere nedover i vektnedgang (da jeg var 30-20 kg for stor) hadde jeg mest helfigurbilder, i ulike vinkler, tatt i helt naturlige situasjoner (av andre rundt meg). Jeg ville jo tross alt at de som ønsket å dra på date og sveipet høyre gjorde det fordi de likte meg slik jeg faktisk er! Og de 20-30 kg hindret meg ikke heller i å få dates, og kjæreste på et tidspunkt heller. Nå er jeg strengt tatt ikke overvektig mer, men har bilder hvor jeg er litt mer blubbete enn nå. Går ikke å bytte bilder for hver 5-10 kg jeg går ned konstant. Jeg synes det er helt innafor at noen har vektpreferanser. De som ønsker seg slanke synes jeg har all rett til å velge å sveipe på de uten at de er overfladisk av den grunn. Anonymkode: 0ad45...eab
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #94 Skrevet 8. februar 2020 Jeg synes vi damer er skeptiske til utseendet vårt fra før av. Vi trenger heller støtte enn kritikk. Bra du ikke sa sannheten til din overvektige date,og sendte ho hjem samme kveld. Jeg veier 48 kg og er160 cm. Har aldri tenkt på mine bein før, de er helt normale.. dro på date og da sa gutten plutselig:"trodde du var høyere, og så har du så korte bein". Det har gått 5 år siden daten. Men det komplekset han gav meg sitter fast inne i hodet mitt. Også er jeg bare 48 kg, og har små pupper, som er veldig naturlig? Men for mange er det turnoff. Synes de som er "tjukke", har mye mye finere pupper enn meg. Anonymkode: db9ef...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #95 Skrevet 8. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes vi damer er skeptiske til utseendet vårt fra før av. Vi trenger heller støtte enn kritikk. Bra du ikke sa sannheten til din overvektige date,og sendte ho hjem samme kveld. Jeg veier 48 kg og er160 cm. Har aldri tenkt på mine bein før, de er helt normale.. dro på date og da sa gutten plutselig:"trodde du var høyere, og så har du så korte bein". Det har gått 5 år siden daten. Men det komplekset han gav meg sitter fast inne i hodet mitt. Også er jeg bare 48 kg, og har små pupper, som er veldig naturlig? Men for mange er det turnoff. Synes de som er "tjukke", har mye mye finere pupper enn meg. Anonymkode: db9ef...fa2 Eller så må vi lære oss å heve oss over det. Alle damer har forskjellige kropper! Og menn liker forskjellige kropper. Så får vi heller fokusere på de komplimentene vi får og overse kritikken. Skulle jeg bekymret meg for kropp og hatt komplekser kunne jeg likegjerne blitt nonne, jeg nevnte tidligere 50 kg vekttap, kan jo bare tenke seg hvor slapp hud jeg har på magen! Anonymkode: 0ad45...eab 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #96 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes vi damer er skeptiske til utseendet vårt fra før av. Vi trenger heller støtte enn kritikk. Bra du ikke sa sannheten til din overvektige date,og sendte ho hjem samme kveld. Jeg veier 48 kg og er160 cm. Har aldri tenkt på mine bein før, de er helt normale.. dro på date og da sa gutten plutselig:"trodde du var høyere, og så har du så korte bein". Det har gått 5 år siden daten. Men det komplekset han gav meg sitter fast inne i hodet mitt. Også er jeg bare 48 kg, og har små pupper, som er veldig naturlig? Men for mange er det turnoff. Synes de som er "tjukke", har mye mye finere pupper enn meg. Anonymkode: db9ef...fa2 Husk at menn har mange ulike preferanser og at ingen som helst dame kan treffe på preferansene til enhver mann! Om du for eksempel hadde operert puppene dine så er det andre menn som ville ha likt deg enn de som liker deg nå. Heldigvis er det menn der ute som liker alle type kropper, så det gjelder å finne han som liker deg som du er Anonymkode: 80e07...6ca 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #97 Skrevet 8. februar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Spør du meg, så skal de damene som du sveiper forbi være sjeleglade for at du gjør det. De er spart for å bli utsatt for en overfladisk person. Anonymkode: 42862...e0c Kvinner er jo, i snitt, 16 ganger så overfladiske som menn, på Tinder. Anonymkode: deae3...e04
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #98 Skrevet 8. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes vi damer er skeptiske til utseendet vårt fra før av. Vi trenger heller støtte enn kritikk. Bra du ikke sa sannheten til din overvektige date,og sendte ho hjem samme kveld. Jeg veier 48 kg og er160 cm. Har aldri tenkt på mine bein før, de er helt normale.. dro på date og da sa gutten plutselig:"trodde du var høyere, og så har du så korte bein". Det har gått 5 år siden daten. Men det komplekset han gav meg sitter fast inne i hodet mitt. Også er jeg bare 48 kg, og har små pupper, som er veldig naturlig? Men for mange er det turnoff. Synes de som er "tjukke", har mye mye finere pupper enn meg. Anonymkode: db9ef...fa2 For hva det er verdt. Hadde vi sweipet hverandre til høyre på Tinder, og møtt hverandre på en date, så hadde jeg absolutt ikke blitt skuffet. Du høres ut som spot on mine uteseendemessige preferanser. Du har ingen grunn til å få komplekser pga andres preferanser. Mine preferanser f.eks er ikke fasit på hvordan jenter skal se ut på generelt grunnlag, men en slags føring for min tiltrekningsgrad mot deg. Mine, personlige og individuelle føringer. Hun som manipulerte meg var jo slettes ikke stygg. Men hun var ikke det jeg så etter. Ikke litt engang. Kanskje er hun en guds gave for noen andre, bare ikke meg. At du møter en mann som ikke matcher hverandre utseendemessig er ikke noe å ta til seg. Du må rett og slett prøve å innse at dette heller var en dårlig match, i stedet for å tro at det er deg det er galt med. Dating er en tøff idrett for folk flest. Og man må prøve å distansere seg for slike nederlag. Dem kommer som regel ofte ute på dagens datingarena, ettersom vi er bare ett lite bilde i en ellers tykk kortstokk. Jeg har aldri sagt at det er noe galt med overvekt. Folk må få se ut akkurat som dem vil. Det som er galt er å gå inn for å skjule hva dem er, for å gjøre dem til noe dem ikke er, for så "lokke" folk i en slags felle. En felle dem tror dem skal smigre seg ut av med personlighet. Vel. Det fungerer ikke. Det er et spill for galleriet, og fungerer ikke. Jeg tipper ingen kvinner hadde likt å matchet med Brad Pitt, holdt en dialog med denne mannen over lang tid, blitt knyttet til vedkommende, for så møte Kim Jong Un på daten. Samme prinsippet. Anonymkode: 0e481...52e 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. februar 2020 #99 Skrevet 8. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Faen for en tett kommentar. Hvis det er noen som er overfladiske på tinder, så er det dere kvinner. Og ingen menn ønsker seg en tjukk sofagris som ikke klarer å ta vare på kroppen sin. Så da går jeg ut ifra at dere er like overfladiske som ønsker høye menn med hår på hodet? Slik dobbeltmoral gjør meg jævla irritert og jeg opplever det selv også stadig vekk på tinder. Mye tjukkas kvinner der som prøver å skjule det. Snakk om å lure seg selv! Kort sagt, mange kvinner på tinder er helt ubrukelige, både når det kommer til bilder og hvordan de leder en dialog/samtale. Anonymkode: bf253...acb Ja selvsagt kan kvinner også være overfladiske, hvem har sagt noe annet? Jeg har ikke generalisert menn i det hele tatt. Men om du velger kvinner utifra kun utseendet uten å bli kjent med dem, så er man jo overfladisk? Går etter kropp og utseendet? Eller? Jeg er ikke på tinder heller har aldri vært, snakker ut fra det jeg leser her. At kvinner kan da velge å slette de som spør om helfigur pga overfladiske menn. Hvordan ellers forklarer du det da? Jeg har selv preferanser som kan være overfladiske, men jeg snakker ikke utifra meg og mitt nå . Vet at utrolig mange kvinner også går etter utseendet, så du får roe ned litt Har vært på happn og der hadde jeg flere helfigurbilder og bruker aldri filter pga nettopp for ikke å gi inntrykk av at jeg ser bedre ut enn jeg er. Men det vil jo ikke si at det er juks om overvektige ikke legger ved helfigurbilde. De vil vel ha en som ikke går etter bare kroppen
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #100 Skrevet 8. februar 2020 54 minutter siden, Mysticgirl skrev: Ja selvsagt kan kvinner også være overfladiske, hvem har sagt noe annet? Jeg har ikke generalisert menn i det hele tatt. Men om du velger kvinner utifra kun utseendet uten å bli kjent med dem, så er man jo overfladisk? Går etter kropp og utseendet? Eller? Jeg er ikke på tinder heller har aldri vært, snakker ut fra det jeg leser her. At kvinner kan da velge å slette de som spør om helfigur pga overfladiske menn. Hvordan ellers forklarer du det da? Jeg har selv preferanser som kan være overfladiske, men jeg snakker ikke utifra meg og mitt nå . Vet at utrolig mange kvinner også går etter utseendet, så du får roe ned litt Har vært på happn og der hadde jeg flere helfigurbilder og bruker aldri filter pga nettopp for ikke å gi inntrykk av at jeg ser bedre ut enn jeg er. Men det vil jo ikke si at det er juks om overvektige ikke legger ved helfigurbilde. De vil vel ha en som ikke går etter bare kroppen De lurer seg selv, hvis de ikke er ærlige angående sin egen vekt. De mangler selvinnsikt, når de går etter veltrente menn, men er selv overvektige og ikke "tør" å vise dette før man treffes. Det aller mest idiotiske, er når man blir kaldt overfladisk, når de kvinnen selv helt klart tok kontakt med deg, siden du selv er veltrent og høy. Tviler på at de syntes profilteksten din var så flott, nesten ingen leser den. Jeg har opplevd dette flere ganger på tinder og hvis dere kvinner ikke forstår det, så er det på tide å gå inn i seg selv! Men du har jo aldri opplevd å være mann på tinder, så blir så klart vanskelig å få deg til å forstå dette. Anonymkode: bf253...acb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå