Gå til innhold

Tjukke kvinner og tinderbilder.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tjukk dame viser jeg frem kroppen i helfigur

er mer enn nok chubby chasers der ute

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer er jo minst like opptatt av vekt, men med motsatt fortegn. Vil at mennene skal være store. I tillegg til høyde naturligvis.

Synes det er merkelig med alle damene som mener ingen menn er bra nok og pen nok. Hvor realistisk er du om ingen på tinder er bra nok egentlig...

Det hele handler om å vise hvem man er helt grunnleggende! Slik at når man treffes ikke føler at alt sammen i starten bare er basert på en stor løgn. Det ender bare med at man kaster bort sin egen tid og andre sin tid og det ender aldri i et forhold. For min del vil det aldri ende i sex heller. For å kamuflere hvem man er, og så tro at "daten" etter dette allikevel vil la seg blende av en flott personlighet en selv tror man innehar er bare et stort selvbedrag. Har selv datet damer som ikke har vært ærlige, og jeg vet da automatisk at de ikke er noe å satse på. Heller underdrive egne egenskaper og så overraske positivt når et treff er et faktum.

Anonymkode: 319ad...bb4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Marye skrev:

Som tjukk dame viser jeg frem kroppen i helfigur

er mer enn nok chubby chasers der ute

Hvor "tjukk" er du da?

Anonymkode: 8e784...f55

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at ikke 50 kg overvekt ikke synes på et ansikt.

Anonymkode: 0ad45...eab

Ett gammelt bilde feks?

Anonymkode: 1d37b...eb8

Skrevet

Har sett noen utrolige eksempler på damer som tar selfie fra en helt syk vinkel og resultatet er at bildene ikke ligner overhodet. 

Anonymkode: b87d8...17c

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor "tjukk" er du da?

Anonymkode: 8e784...f55

85 kg 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at ikke 50 kg overvekt ikke synes på et ansikt.

Anonymkode: 0ad45...eab

Hvis vedkommende har høye kinnbein kan titalls kilo lett skjules. 

Anonymkode: b87d8...17c

• Liker 1
Skrevet (endret)

jeg har bare kroppsbilde og det er enda verre fordi jeg har et stygt misdannet ansikt. det kan ikke fikses med egen innsats naturlig

Endret av LittleBabyNothing
Skrevet

Denne tråden bekrefter hva som sies; at tinder er et kjøttmarked, verken mer eller mindre. Æsj.

Anonymkode: 01908...5a9

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tar tjukke kvinner kun bildet av ansiktet på tinder da de vil avsløres senere uansett? er så irriterende å må kaste bort så mye tid.

Anonymkode: 3f7ea...376

Fordi de ønsker å luke ut overfladiske idioter som deg. 

Anonymkode: 728b6...068

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Mona123 said:

Sant skal sies er mange venninner jeg kjenner dårlige på å gi riktig uttrykk. Fikk se et par av profilene deres og må si at jeg kunne nesten ikke kjenne dem igjen. Vinkler som skjuler kroppen, filter som gjør ansiktene helt annerledes og helfigurbilder fra mange år tilbake.

Ikke glem: skjerf som dekker nakken....

Anonymkode: c4328...266

Skrevet

For de som mener det ikke går an å skjule 100 kg overvekt med bare ansiktsbilder: 

image.png.a4419d3bdfa6e67a32b7e97521b83298.png

image.thumb.png.ad682e16c1eee01808ec31df0562143d.png

Anonymkode: 3f6cb...165

• Liker 2
Skrevet

Det har ikke slått deg at internett er fult av tankeløse idioter og det å legge ut et ansiktsbilde ift til kroppsbilde er også for å spare seg for evt kommentarer fra folk som ser seg skjult bak internett?

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa i ettertid at overnattingen var "for godt til å være sann" for henne. Aka: Hun var fullstendig klar over at vi var i to forskjellige "ligaer" før vi møttes, ettersom hun bevisst hadde manipulert meg til å tro noe annet. Jeg var naiv og trodde at bilder speilet sannheten. Kanskje var det hele min feil, ok, jeg ser at du ønsker å tro det. Men jeg er fullstendig uenig basert på historikken rundt situasjonen som skjedde der og da. 

Hva skjedde da når hun kom til deg? Overnattet hun? hadde dere sex? Eller var du ærlig med henne og sendte henne hjem igjen?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de som mener det ikke går an å skjule 100 kg overvekt med bare ansiktsbilder: 

image.png.a4419d3bdfa6e67a32b7e97521b83298.png

image.thumb.png.ad682e16c1eee01808ec31df0562143d.png

Anonymkode: 3f6cb...165

Hun har jo underhaker og en valk oppå skulderen. Ser tydelig at hun er overvektig, men kanskje ikke at hun er fult så stor. 

Anonymkode: 54398...4be

• Liker 3
Skrevet

Min mening er at det er viktig å velge fine bilder som viser deg fra en god side, men det er enda viktigere at de bildene ikke lyver.

De som sveiper meg til venstre fordi de ikke likte bildene mine tenker jeg aldri over engang.
De som møter meg, og vraker meg etter å ha blitt lurt av «falske» bilder, sårer meg ordentlig.
Hvorfor i all verden skulle noen ønske å utsette seg for det siste?
Vis hvem du er!
Når alt du har er to ansiktsbilder tatt i helt usaklige vinkler med fjorten forskjellige Snapfiltre oppå, så ber du om å bli såret når du møter ham med 50 kilo mer enn han forventet.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Denne tråden bekrefter hva som sies; at tinder er et kjøttmarked, verken mer eller mindre. Æsj.

Anonymkode: 01908...5a9

En app som hovedsaklig baserer seg på bilder av mennesker, vil jo ha nettopp dét som fokus.

Det er naturlig at man vil møte mennesker man er tiltrukket av.

• Liker 8
Skrevet

Har en venninne som er kjempefornærma etter å ha prøvd Tinder, og opplevd at datene ikke møter opp...

Jeg tør ikke å fortelle henne at de sannsynligvis HAR møtt opp og observert henne litt på avstand for deretter å gå. Hun har nemlig kun bilder fra den gangen hun var tynn..

Anonymkode: d7443...9d5

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dama vært fornøyd med vekta si, så hadde hun kanskje ikke tatt bilder i den vinkelen som får det til å se ut som de kiloene ikke eksisterer? 

bilder tatt ovenfra gjør at man ser mye slankere ut. Det skaper illusjon om slank dame med svære pupper (hvis de kommer med i bildet). 

har faktisk opplevd dette selv, med menn. Men har derimot aldri endt opp med å møte de. Snakket på snap og når spørsmål om helfigurbilde kommer opp så ønsker de ikke sende også ender de med å slette meg 🙄

det handler ikke nødvendigvis kun om vekt. Men når man er på tinder/happn som baserer seg ekstremt mye på førsteinntrykk av nettopp utseendet, så blir det ganske pinlig møte når en av partene har jugd om utseendet sitt. Det at det har startet med en løgn, ødelegger hele greia for min del. 

Anonymkode: e2372...cb4

Det kan også være at de ikke vil ha overfladiske gutter.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke verdens undergang om noen er feit. Men jeg for min del har absolutt null interesse i å date et fremmed menneske som er typ 50 kg over mine preferanser. Det er for mye. Det er en fullstendig bortkastet date. 
Men det er egentlig ikke det som er problemet. Problemet er å føle seg lurt. Å føle at vedkommende har vært uærlige for å få deg dit du er. Dét svir hardere enn bortkastet tid, for min del.

Når du gjennom Facebook-profil og Tinderprofil er helt overbevist om at vedkommende er et "kupp" for deg utseendemessig, ettersom hun fremstår som fit, sporty og aktiv, så kunne det ikke falle meg inn å på forhånd beskylde henne for å ha 50 kg for mye på kroppen. Jeg er fit selv, noe jeg dokumenterte til henne. Hun sa i ettertid at overnattingen var "for godt til å være sann" for henne. Aka: Hun var fullstendig klar over at vi var i to forskjellige "ligaer" før vi møttes, ettersom hun bevisst hadde manipulert meg til å tro noe annet. Jeg var naiv og trodde at bilder speilet sannheten. Kanskje var det hele min feil, ok, jeg ser at du ønsker å tro det. Men jeg er fullstendig uenig basert på historikken rundt situasjonen som skjedde der og da. 

Anonymkode: 0e481...52e

Hadde du sex med henne?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ønsker å luke ut overfladiske idioter som deg. 

Anonymkode: 728b6...068

Overfladisk fordi man ikke liker overvekt? Da er jeg overfladisk!

Har selv møtt ei som var 25 kilo ekstra i forhold til bildene. Det var bare flaut..

Anonymkode: c4ba9...dd7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...