Gå til innhold

Tjukke kvinner og tinderbilder.

Fremhevede innlegg

Gjest Mysticgirl
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overfladisk fordi man ikke liker overvekt? Da er jeg overfladisk!

Har selv møtt ei som var 25 kilo ekstra i forhold til bildene. Det var bare flaut..

Anonymkode: c4ba9...dd7

De vil kanskje ha noen som bryr seg om personligheten deres og ikke kroppen. De vet jo at de er overvektige og når mannen spør spesifikk etter  helfigurbilde, så bare velger de å slette deg. Pga du da tenker kropp og utseendet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
55 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Hva skjedde da når hun kom til deg? Overnattet hun? hadde dere sex? Eller var du ærlig med henne og sendte henne hjem igjen?

Som den gentlemannen jeg er gav jeg henne en sjanse likevel, tross for den enorme skuffelsen av å bli lurt. Hun hadde jo reist langt så hun ble over natten som planlagt. Vi snakket godt, spiste god mat med godt drikke til, og hadde det hyggelig hele oppholdet. Hun var beskjeden, noe som gjorde det enkelt for at ingenting skulle skje fra eller til, ettersom jeg selv selvfølgelig var tilbakeholden. 

Sex betyr mer for meg enn at jeg er villig til å gi opp selvrespekten for det. Så ingenting skjedde den kvelden sånn sett. Dagen etter ringte jeg henne og takket for møtet, men at det kun var vennskapelige følelser fra min side. 

Jeg kan ikke forstå hva godt som ville kommet ut av det med å bli ufin eller kaste henne på dør. Så jeg gjorde det beste ut av situasjonen, følte jeg. Mest for hennes del. Men hele tiden med bismak om at jeg var blitt åpenlyst manipulert. Bismaken gikk mer over til å synes synd på henne, før irritasjonen overtok noen dager derpå. Dette skjer ikke meg en gang til. 

Om jeg burde vært ærlig har jeg tenkt mye på i ettertid. Jeg finner ingen konklusjon på det egentlig, og har slått meg til ro med at valget jeg tok var best for henne. Uansett. 

Anonymkode: 0e481...52e

• Liker 8
Skrevet
39 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det kan også være at de ikke vil ha overfladiske gutter.

Hadde du sex med henne?

Se svaret mitt over 👍

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

For de som mener det ikke går an å skjule 100 kg overvekt med bare ansiktsbilder: 

image.png.a4419d3bdfa6e67a32b7e97521b83298.png

Anonymkode: 3f6cb...165

Hallooo? Reality check? Hun ser jo tjukk ut. Dobbelthake...

Anonymkode: c4328...266

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsåvidt enig, men hun har likevel et definert ansikt med kinnbein som jeg ville tenkt "et par kilo for mye" ikke 100 kg for mye.

Anonymkode: ebada...8c3

• Liker 2
Skrevet

Men er det greit at tynne damer kun tar ansiktsbilde eller går det begge veier? 

Hilsen ei som aldri har brukt eller aldri skal bruke Tinder. Men fortsatt nysgjerrig :) 

• Liker 2
Skrevet

Som tykk og overvektig dame på 85 kg har jeg bilder som viser hvordan jeg ser ut, men på en «ordentlig» måte. Kjipt å bli skuffa😂

Anonymkode: 752d7...887

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, s0la skrev:

Men er det greit at tynne damer kun tar ansiktsbilde eller går det begge veier? 

Hilsen ei som aldri har brukt eller aldri skal bruke Tinder. Men fortsatt nysgjerrig :) 

Da er det greit. Da tar man det for gitt at kroppen er tynn/normal og blir ikke skuffet eller overrasket.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fat and glamorous

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se svaret mitt over 👍

Da opptrådte du som en gentleman, bortsett fra å lage denne tråden da. får håpe hun ikke henger mye på kvinneguiden 😂

Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Se svaret mitt over 👍

Da tok du det fint må jeg si  :) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tykk og overvektig dame på 85 kg har jeg bilder som viser hvordan jeg ser ut, men på en «ordentlig» måte. Kjipt å bli skuffa😂

Hvor høy er du?

Anonymkode: 42862...e0c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor høy er du?

Anonymkode: 42862...e0c

Ca 168ish, så kan defineres som meget overvektig🙈 Men er jo klar over det selv, og vil ikke fremstå som noe annet enn det jeg er. 

Skrevet

Eneste jeg lurer litt på er hva dere menn regner som overvektig/tjukk. 

Er det faktisk overvektige, eller er det damer med former? 

Anonymkode: 5fcba...85e

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slank/tynn på tinderbildene mine men har lagt på meg 7 kg på kort tid pga sykdom og har ikke noen nye bilder så kommer ikke til å date før kiloene er tilnærmet borte igjen, er redd for at de skal reagere på forskjellen. 7 kg vises jo. Skjønner godt at du reagerer på det, det hadde jeg gjort selv. Falsk markedsføring er aldri bra

Anonymkode: 40b51...91d

Ei venninne av meg har bilde av en flodhest på tinder`n sin. Tro meg hun ligner ikke en gang, men det hagler inn likes. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle vil ha sine egne preferanser på det. Derfor er det mest ærlig å legge til et helfigur som viser hvordan du ser ut. Går jo begge veier - noen menn liker ikke tynne jenter heller. 

Skrevet
8 timer siden, Alex_rude skrev:

Jeg er sikker på at de sier det samme om deg..

??? 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det veldig delte meninger om, da må det frem med bilder igen 😂

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For de som mener det ikke går an å skjule 100 kg overvekt med bare ansiktsbilder: 

image.thumb.png.ad682e16c1eee01808ec31df0562143d.png

Kroppsvekta er jo en ting. Det kan man leve med til en viss grad, men alle tattisene ødelegger jo hele dama her. Veldig synd for det var en søt dame. Pent ansikt og hår. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

image.thumb.png.ad682e16c1eee01808ec31df0562143d.png

Hæh? 🤣 man ser jo godt at hun er ekstremt overvektig på ansiktsbildet!!!! 

Anonymkode: 8f757...111

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...