miss77 Skrevet 6. juni 2005 #1 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Kunne ikke være noe verre jeg! Endelig min tur til å gifte meg!!! Riktig noe godt over ett år til, nærmere bestemt august 2006. Er godt i gang med planene. Kirke, lokale og frisør er allerede bestilt Tidlig ute trodde jeg, men var visst allikevel i siste liten for å få booka der vi ville. Ikke så greit når man skal ut av storbyen og det ikke er så mye å velge mellom. Sitter nå å funderer på alle småting som må kjøpes inn, slik som sugerør, rørepinner etc. Greit å få ting ned på papiret når man husker det, for jeg regner med at det blir nok å tenke på når den store dagen nærmer seg. Har bestilt "Bryllupsboka" i dag også, og håper at den kan hjelpe meg på vei. Gleder meg masse til å gifte meg med verdens herligste mann Må legge inn litt linker på første sida for å finne frem her ser jeg : Playlist kaffe/mingling Playlist "klinelåter" "To do"-liste Program Meny/vin Endret 17. juli 2006 av miss77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 6. juni 2005 #2 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer!! Og masse lykke til med planleggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 6. juni 2005 #3 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer så masse!!! Blir jo spennende å følge med på planleggingen.... Lykke til så lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 6. juni 2005 #4 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer masse med dagbok Og velkommen i gjengen som 2006 brud Skal bli spennende å følge planlegginga di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 6. juni 2005 #5 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer med dagbok og forestående bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 6. juni 2005 #6 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer med dagbok!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #7 Del Skrevet 6. juni 2005 Gratulerer som gifteklar, og velkommen i gjengen!!!! Har de bestemt dato enno? Fører deg opp på lista vår eg, vi er ein fin 06-gjeng allereie, skjønner du!!! Du finn oss her! Her inne finn du link til alle dagbøkene til 06-brurene også! Det er nokon som har planlagt mykje, andre mindre - gledar meg til du blir ein av gjengen!!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. juni 2005 #8 Del Skrevet 7. juni 2005 Velkommen som dagbokskriver Og gratulerer med bryllup. Det er bare å suge til seg tips og råd herfra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. juni 2005 #9 Del Skrevet 7. juni 2005 Gratulerer og velkommen! Gleder meg til å høre mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 7. juni 2005 #10 Del Skrevet 7. juni 2005 Hei, og velkommen hit miss77! Gleder meg til å bli bedre kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miori Skrevet 7. juni 2005 #11 Del Skrevet 7. juni 2005 Gratulerer med dagbok, og velkommen hit!!! Kos deg med planleggingen:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 7. juni 2005 #12 Del Skrevet 7. juni 2005 gratulera m dagbok og velkommen t oss gler meg t å følge planlegginga di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola Skrevet 7. juni 2005 #13 Del Skrevet 7. juni 2005 Gratulerer med ny dagbok, og ikke minst: Jeg gifter meg 2 september i år, så da kan du lære av mine feil... Ha en fin dag! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter #14 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for alle hilsener Datoen er satt, og skal gifte meg den 26.08.2006. Kommer snart tilbake med mere. Skal til København på lørdag, og tenkte å smugtitte på brudekjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 7. juni 2005 #15 Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for alle hilsener Datoen er satt, og skal gifte meg den 26.08.2006. Kommer snart tilbake med mere. Skal til København på lørdag, og tenkte å smugtitte på brudekjoler. åååå,so kjekt!!! me vil sjå bilder viss du finne nåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #16 Del Skrevet 12. juni 2005 Gledar meg til å få referat frå tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juni 2005 Gledar meg til å få referat frå tur! Turen ble bra den, men ble lite kikking på brudekjoler. Har jo god tid ennå da. Vurderer å være litt "sleip", dvs prøve brudekjoler her i Norge og undersøke prisene i Danmark på de kjolene jeg liker. Er liksom litt enklere å prøve i nærheten av der man bor. Sambo er ofte i Køben ifbm jobb, og det hender stadig vekk at jeg er med. Er derfor ikke noe problem å hente en bestilt kjole slik at jeg slipper toll. Fikk forøvrig mail fra de vi skal leie lokale av. Var ikke så positivt. Mulig jeg var døv for alle potensielle problemer når jeg var på omvisning, men de sa vitterligen ikke noe om at de skulle begynne å selge drikke fra januar 2006!!! Dette vil i såfall medføre at budsjettet vårt sprekker med flere tusen.... Alternativet er å kutte ned på gjestelisten, og det har jeg ikke lyst til. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. juni 2005 #18 Del Skrevet 13. juni 2005 Heisann! Vi inngår ekteskap den 22. juli neste år, så det skal bli gøy å følge planleggingen din :-) Skal dere ha et stort bryllup? Hilsen Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #19 Del Skrevet 13. juni 2005 Så koselig! Gratulerer så mye!!! Gjestelisten er ikke helt klar ennå. Sånn den ser ut per i dag blir vi ett sted mellom 63 og 75 personer. På min side er det vanlig å invitere onkler, tanter, fettere og kusiner. På min kjæres side er det ikke tradisjon for å ta med alle fettere og kusiner, men syns jo det blir litt feil dersom alle på min side skal inviteres. Har i tillegg et par stesøsken i godt voksen alder. Har aldri hatt noen særlig kontakt med de, og er veldig i tvil om jeg skal invitere dem. Skjønner imidlertid at mamma nok hadde satt pris på om de ble invitert. Foruten familie har vi valgt å invitere en god del venner. Vil gjerne ha de rundt oss på den store dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #20 Del Skrevet 13. juni 2005 Budsjett er vriene greier... Håpar det ordnar seg for dykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå