Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Despicable Me skrev (1 minutt siden):

Ser hun kjører, spleiser dekker nok drivstoff etc.

Det er helt klart frivillig å gi penger til spleis, men usikker på om formålet det er spurt om penger til gjenspeiler det pengene faktisk er brukt til. Også med tanke på at Ronja gjentatte ganger har lange story/rant om alkohol. Hun drikker jo kun corona zero..

Jeg ble iallefall sjokkert over denne flatfylla. Var jo en snap der hun satt og tisset til og med… æsj. Og jeg tror de fleste trodde dette skulle være en fin venninnehelg med velvære! Ikke Party for alle penga og fyll… og hvem er egentlig Ronja? Hun drikker jo ikke. Men snøvlet hele helga. Kjenner jeg skal avfølge.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

scuttlebutt skrev (33 minutter siden):

Nå har hun lagt ut "kvitteringer" i oppdatering på spleisen. 

Ingen kvitteringer, bare et notat fra tlf om hva alt koster. Ser ut som hun forventer at vi skal stole på at det er riktig. 

Hun har lagt ut kvittering på at hun har donert 1500 kr til kreftforeningen da. 

Flott! Hun hadde ikke så mye annet valg enn å donere etter denne helga. Men syns likevel det ble lite til donasjon av 14k.. men thats me! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (4 minutter siden):

Flott! Hun hadde ikke så mye annet valg enn å donere etter denne helga. Men syns likevel det ble lite til donasjon av 14k.. men thats me! 

Enig! Synes det er kynisk å tigge penger på denne måten. Hun kunne iallefall betalt for seg selv, men nei. Pengene gikk til at hun også fikk hotell osv. dette hører ikke hjemme noe sted spør du meg😅 voksne dama med barn… huffameg

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (2 timer siden):

Ser hun kjører, spleiser dekker nok drivstoff etc.

Det er helt klart frivillig å gi penger til spleis, men usikker på om formålet det er spurt om penger til gjenspeiler det pengene faktisk er brukt til. Også med tanke på at Ronja gjentatte ganger har lange story/rant om alkohol. Hun drikker jo kun corona zero..

Heldigvis ikke 4000 pr natt på hotell som det ble sagt tidligere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (2 timer siden):

Heldigvis ikke 4000 pr natt på hotell som det ble sagt tidligere! 

Men regner med at alle kvitteringer kommer på spleisen eller snappen, og ikke bare ett notat på mobilen. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (15 timer siden):

Men regner med at alle kvitteringer kommer på spleisen eller snappen, og ikke bare ett notat på mobilen. 

Det notatet på tlf er jo ikke verdt en dritt. Kunne ha laget ett tilsvarende på to minutter. Beviser null og nada. Så dritings som hun/dem var på shots og drinker kjøpt ute, det gikk med mange enheter til sikker 100-150kr stykket… samt at Ronja shopper en del hver gang hun er i Bodø, hun får stadig pakker i posten også. Så dårlig råd har hun ikke  

Og da syns jeg det blir feil å tigge på spleis til en slik tur. Da burde hun heller ha spart noen måneder da. Betalt fra egen lomme, om hun så hadde måttet vente til sommeren. Og maten og overnatting til seg selv burde hun hvertfall betalt med egne penger. Ronja gjorde nok dette like mye for sin egen del som for venninna… Er mitt inntrykk da. 
 

Men en ting jeg lurer på, som jeg ikke har fått med meg. Han som hun og sønnen bor sammen med, er det bare en venn? Bor hun gratis der nå etter hun sa opp leiligheten hun allikevel ikke bodde i? Isåfall har jeg enda «strengere» meninger om disse spleisene hennes…✌🏻

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiniMusa skrev (3 timer siden):

Det notatet på tlf er jo ikke verdt en dritt. Kunne ha laget ett tilsvarende på to minutter. Beviser null og nada. Så dritings som hun/dem var på shots og drinker kjøpt ute, det gikk med mange enheter til sikker 100-150kr stykket… samt at Ronja shopper en del hver gang hun er i Bodø, hun får stadig pakker i posten også. Så dårlig råd har hun ikke  

Og da syns jeg det blir feil å tigge på spleis til en slik tur. Da burde hun heller ha spart noen måneder da. Betalt fra egen lomme, om hun så hadde måttet vente til sommeren. Og maten og overnatting til seg selv burde hun hvertfall betalt med egne penger. Ronja gjorde nok dette like mye for sin egen del som for venninna… Er mitt inntrykk da. 
 

Men en ting jeg lurer på, som jeg ikke har fått med meg. Han som hun og sønnen bor sammen med, er det bare en venn? Bor hun gratis der nå etter hun sa opp leiligheten hun allikevel ikke bodde i? Isåfall har jeg enda «strengere» meninger om disse spleisene hennes…✌🏻

Han er eksen til moren. Må være verdens snilleste mann. Lar henne bo der. Henter henne i Bodø etter behandling en gang i uka (tar 2,5 timer), full jobb, passer sønnen hennes osv. Aner ikke om hun bor der gratis. Det hadde vært litt rart. Hun betalte vel på den kommunale leiligheten et år uten å bo der, så da kan hun ikke ha dårlig råd.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (1 time siden):

Han er eksen til moren. Må være verdens snilleste mann. Lar henne bo der. Henter henne i Bodø etter behandling en gang i uka (tar 2,5 timer), full jobb, passer sønnen hennes osv. Aner ikke om hun bor der gratis. Det hadde vært litt rart. Hun betalte vel på den kommunale leiligheten et år uten å bo der, så da kan hun ikke ha dårlig råd.

 

Heh…er det ikke typen??? Dette blir rarere og rarere…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Heh…er det ikke typen??? Dette blir rarere og rarere…

Hun har forklart at det ikke var bra for henne å bo alene pga psykiske problemer, og at han regnes som familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som nevner dette med spleisene hennes. Donerte dere penger siden dere henger dere så opp i alkoholen?

Jeg donerte ikke, så bryr meg lite om hva pengene har gått til. Folk generelt oppretter spleis for alt mulig rart, så der er ikke Ronja alene. Synes ikke at helgen hennes har vært noe å sette spørsmålstegn ved, at ett menneske som generelt ikke drikker alkohol, tar seg en helg der hun tar å drikker sammen med sin venninne synes ikke jeg er rart. Hun var ærlig om hva spleisen skulle gå til; Å la venninna få en fin fri helg. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (1 time siden):

Dere som nevner dette med spleisene hennes. Donerte dere penger siden dere henger dere så opp i alkoholen?

Jeg donerte ikke, så bryr meg lite om hva pengene har gått til. Folk generelt oppretter spleis for alt mulig rart, så der er ikke Ronja alene. Synes ikke at helgen hennes har vært noe å sette spørsmålstegn ved, at ett menneske som generelt ikke drikker alkohol, tar seg en helg der hun tar å drikker sammen med sin venninne synes ikke jeg er rart. Hun var ærlig om hva spleisen skulle gå til; Å la venninna få en fin fri helg. 

Bryr meg heller ikke om den spleisen. Men reagerte på snappene i helga da hun tydeligvis var veldig full. Tror det var fredag. Helt dopa i øynene. Rart av en dame på 32 år å offentliggjøre sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at folk donerer penger til sånne spleiser. Det er jo rett og slett helt sprøtt😂😂😂

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (3 minutter siden):

Fatter ikke at folk donerer penger til sånne spleiser. Det er jo rett og slett helt sprøtt😂😂😂

Like sprøtt at folk oppretter slike spleiser, med god samvittighet😅

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Viki6 said:

Bryr meg heller ikke om den spleisen. Men reagerte på snappene i helga da hun tydeligvis var veldig full. Tror det var fredag. Helt dopa i øynene. Rart av en dame på 32 år å offentliggjøre sånt.

Har sett mye mye verre fra langt eldre mennesker. Ukentlig på byen ser man verre.

Hu koste seg, ble full og det må da være lov! :)

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (6 minutter siden):

Har sett mye mye verre fra langt eldre mennesker. Ukentlig på byen ser man verre.

Hu koste seg, ble full og det må da være lov! :)

Enig i det. Bryr meg ikke at hun drikker alkohol selv om hun i evigheter har vært så opptatt av at hun har tatt avstand fra alkohol og høsta så mange gode ord og greier pga det. 
men å opprette en spleis for å gi venninna ei fin helg med spa og velvære og vet ikke hva, for så å havne på flatfylla, slenge dritt om resturantmaten hun hadde fått sponsa, for så å slette snappene… virker veldig falsk og utspekulert..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (19 minutter siden):

Har sett mye mye verre fra langt eldre mennesker. Ukentlig på byen ser man verre.

Hu koste seg, ble full og det må da være lov! :)

Ja, selvfølgelig. Er å legge det ut på some sånn at mange tusen ser det som er rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

anon01 skrev (8 timer siden):

Dere som nevner dette med spleisene hennes. Donerte dere penger siden dere henger dere så opp i alkoholen?

Jeg donerte ikke, så bryr meg lite om hva pengene har gått til. Folk generelt oppretter spleis for alt mulig rart, så der er ikke Ronja alene. Synes ikke at helgen hennes har vært noe å sette spørsmålstegn ved, at ett menneske som generelt ikke drikker alkohol, tar seg en helg der hun tar å drikker sammen med sin venninne synes ikke jeg er rart. Hun var ærlig om hva spleisen skulle gå til; Å la venninna få en fin fri helg. 

Jeg donerte heller ikke for jeg har fulgt henne en stund, å er bare lei av at hun lager spleis for alt mulig som andre som ikke har flere 1000 følgere på some.  Må bruke pengene man tjener selv. Alt fra å fikse tenner, til møbler / hvitevarer. Hun har også hoppet fra den ene til den andre online marketing firma. Først forever, så nuskin også nå er det vell herballife. Å pakker dette også på følgerne sine og skal ha følgerne til å kjøpe produktene hun sverger til, helt til hun slutter og man ser hun aldri bruker dem mer. Så jeg føler hun utnytter det litt, men igjen man velger selv hva man gir penger til og tenker de som har gitt penger til denne spleisen kan ikke si noe på det nå eller være sur for at hun har brukt pengene på det hun har. 

De kunne hatt en like fin helg i Bodø med et litt billigere hotell og kanskje ikke så mange planer om de ikke hadde råd til det. Syns det er ganske sykt å bruke 14 tusen på 2-3 dager i Bodø. Det viktigste måtte vell være for dem å møtes og bare være sammen igjen. Ikke alle tingene som måtte gjøres til en hver tid.

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (2 timer siden):

Enig i det. Bryr meg ikke at hun drikker alkohol selv om hun i evigheter har vært så opptatt av at hun har tatt avstand fra alkohol og høsta så mange gode ord og greier pga det. 
men å opprette en spleis for å gi venninna ei fin helg med spa og velvære og vet ikke hva, for så å havne på flatfylla, slenge dritt om resturantmaten hun hadde fått sponsa, for så å slette snappene… virker veldig falsk og utspekulert..

Neste dag anbefalte hun jo den resturanten igjen, nevnte ingenting om det hun sa kvelden før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (18 minutter siden):

Neste dag anbefalte hun jo den resturanten igjen, nevnte ingenting om det hun sa kvelden før.

Spurte henne om dette på snap jeg. Fikk et veldig frekt svar tilbake:) hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (7 minutter siden):

Spurte henne om dette på snap jeg. Fikk et veldig frekt svar tilbake:) hyggelig

Hva skrev hun? tenkte jeg også skulle spørre, men merket på henne hele helgen at hun ikke tålte noen spørsmål uten å måtte heve seg over dem med å svare frekt.🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...