Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

MiniMusa skrev (17 minutter siden):

Enig. Også fremstiller hun seg selv som en ekspert på psykisk helse, alkoholbruk og baktankene til de følgerne som sender meldinger med litt kritiske spørsmål… Kun misunnelse som er grunnen til at folk er uenig med henne. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nillani skrev (1 time siden):

Virker til tider nesten manisk! 

Ja det kan du si.. har hoppa mye fra det ene til det andre.. FL, Nuskin, Milkshake (eller hva det heter). 
humøret svinger godt, ser det på noen av svarene til følgere. 
så nettopp en Jodel ang Ronja, regner med det er samme Ronja, og der var iallefall MHjentene i full gang med å forsvare henne ang det som sto der. Var så tydelig. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet helt respekten når jeg nå ser denne venninnehelga som hun tagg en spleis på, for å oppmuntre venninna. Og så er det alkohol i bøttevis. Legger ut snapper der hun snøvler, sitter på do og tisser, henger ut restauranten de var på og sier det var den verste servicen ever. Rølp og fyll, så umoden oppførsel og helt tragisk. Så sletter hun det i fylleangst dagen derpå og skryter og sier hun anbefaler restauranten på det varmeste!! Falsk. Og så hun som ikke drikker?

kopierer andre influensere gjør hun og…. Spurte om intr i at hun skulle lage et slags kurs i selvhjelp og om folk var villig til å betale for det🤣🤣 huff. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (2 timer siden):

Jeg mistet helt respekten når jeg nå ser denne venninnehelga som hun tagg en spleis på, for å oppmuntre venninna. Og så er det alkohol i bøttevis. Legger ut snapper der hun snøvler, sitter på do og tisser, henger ut restauranten de var på og sier det var den verste servicen ever. Rølp og fyll, så umoden oppførsel og helt tragisk. Så sletter hun det i fylleangst dagen derpå og skryter og sier hun anbefaler restauranten på det varmeste!! Falsk. Og så hun som ikke drikker?

kopierer andre influensere gjør hun og…. Spurte om intr i at hun skulle lage et slags kurs i selvhjelp og om folk var villig til å betale for det🤣🤣 huff. 

Enig! Er så lei influencere som skal drive med selvhjelp bare fordi de har lest ett par bøker og fått hjelp av psykolog selv. De har null kompentanse til å vurdere om dem de skal hjelpe er alvorlig psykisk syke og heller burde oppsøke profesjonell hjelp, og i verste fall ender opp med å bli verre av disse «elsk deg selv» kursene som de tar seg betalt i dyre dommer for! 
Syns også hun taler med to tunger slik hun har sitti og jatta om alkohol og det hennes forhold til det, kutta det ut osv. for så å legge ut snapper der hun rett og slett er dritings.
blir flau av å se på hvordan hun oppfører seg, kaller seg selv gammel og voksen osv, men syns hun er umoden på veldig mange områder   

Klarer heller ikke å se hva med den helga som gjør at totalsummen kommer på 15000,- som var det hun samla inn på spleis. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (1 time siden):

Heh..har hun samlet inn penger på spleis for å henge på hotell hele helga..?

Jepp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (3 timer siden):

Enig! Er så lei influencere som skal drive med selvhjelp bare fordi de har lest ett par bøker og fått hjelp av psykolog selv. De har null kompentanse til å vurdere om dem de skal hjelpe er alvorlig psykisk syke og heller burde oppsøke profesjonell hjelp, og i verste fall ender opp med å bli verre av disse «elsk deg selv» kursene som de tar seg betalt i dyre dommer for! 
Syns også hun taler med to tunger slik hun har sitti og jatta om alkohol og det hennes forhold til det, kutta det ut osv. for så å legge ut snapper der hun rett og slett er dritings.
blir flau av å se på hvordan hun oppfører seg, kaller seg selv gammel og voksen osv, men syns hun er umoden på veldig mange områder   

Klarer heller ikke å se hva med den helga som gjør at totalsummen kommer på 15000,- som var det hun samla inn på spleis. 

Helt enig i alt du sier her. Rett og slett usmakelig. Hun burde gi alle tilbake pengene fra den spleisen……. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 time siden):

Helt enig i alt du sier her. Rett og slett usmakelig. Hun burde gi alle tilbake pengene fra den spleisen……. 

Overskudde skulle så fint gå til kreftforeninga.. men nei, de fant ut at de shoppa og shotta opp pengene istedet.. fysj! Utrolig umoden og direkte ekkel oppførsel!
Tror og håper de har skjønt at dette ikke er så bra siden det er mindre snapping på fylla i dag. 

hun har og en del andre spleiser fra tidligere.. bla fikk hun nesten 10k for å få fiksa tenna.. tannregulering skulle hun ha.. og slutte å snuse om hun fikk inn 4k.. wellwell.. kan ikke se at noe av det har skjedd.. og hun som hylte ganske høyt ang Linn sin spleis.. hvor ufint og ikke greit den var.. enig i det altså, men hun har jammen ikke rent mel i posen hun heller på alt, selv om hun oppfører seg som om hun er RonjaPerfekt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (3 minutter siden):

Overskudde skulle så fint gå til kreftforeninga.. men nei, de fant ut at de shoppa og shotta opp pengene istedet.. fysj! Utrolig umoden og direkte ekkel oppførsel!
Tror og håper de har skjønt at dette ikke er så bra siden det er mindre snapping på fylla i dag. 

hun har og en del andre spleiser fra tidligere.. bla fikk hun nesten 10k for å få fiksa tenna.. tannregulering skulle hun ha.. og slutte å snuse om hun fikk inn 4k.. wellwell.. kan ikke se at noe av det har skjedd.. og hun som hylte ganske høyt ang Linn sin spleis.. hvor ufint og ikke greit den var.. enig i det altså, men hun har jammen ikke rent mel i posen hun heller på alt, selv om hun oppfører seg som om hun er RonjaPerfekt. 

Jeg blir uvel jeg….. ser det er lite snapping i dag ja. Spurte henne litt om dette og fikk ganske frekt svar for å si det sånn. Alt skulle vel dokumenteres også, av utgifter denne helga… slik at alle skulle se hva pengene skulle gå til…. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 minutt siden):

Jeg blir uvel jeg….. ser det er lite snapping i dag ja. Spurte henne litt om dette og fikk ganske frekt svar for å si det sånn. Alt skulle vel dokumenteres også, av utgifter denne helga… slik at alle skulle se hva pengene skulle gå til…. 

Ja det håper jeg! Blir spennende å se hva hun lirker frem av kvitteringer og div fra denne helga..men mye kan nok jukses til på noe vis så regner med noen vil sjekke opp i alt hun legger ut.. for syns virkelig ikke dette er grei oppførsel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at kvitteringer skulle fremvises så det tenker jeg hun bør. Hvis ikke blir dette svindel:) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste heller ikke at hun hadde hatt flere spleiser…. Dette er jo svindel. Hun skulle havnet på DB🤣

Kvalmt dobbeltmoralsk. Jeg hadde sett for meg en fin venninnehelg med spa osv og bilder fra fine ting. Istedet er det rølpefyll…… 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Pengene går også til fylla…. Men regner med å se kvitteringer. Synes virkelig alle som følger henne skal kreve det

986FBBD4-CEB2-4F5F-B679-6ED7EA2CE56B.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 minutt siden):

Pengene går også til fylla…. Men regner med å se kvitteringer. Synes virkelig alle som følger henne skal kreve det

986FBBD4-CEB2-4F5F-B679-6ED7EA2CE56B.jpegBlir sikkert kino og diverse i morra nå for å ha noe å dokumentere.. nei, mista all tilitt denne helga.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...