Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (2 minutter siden):

Herregud…tannlege,oppvaskmaskin og flytting..det er hva normale mennesker bruker sparepenger på…Så utrolig frekt! Hvem i alle dager sponser dette..?

Og nå er det flatfylla….. ingen snapper i kveld da. Hun burde skamme seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulipan1ne skrev (2 minutter siden):

Og nå er det flatfylla….. ingen snapper i kveld da. Hun burde skamme seg

Vært stille på MH snappen og.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 minutt siden):

ingenting der eller?

Ikke siden fru Uperfekg i går tror jeg nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtesnop-Ronja. Ingen over, ingen ved siden av. 

Endret av In absentia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

In absentia skrev (2 minutter siden):

Godtesnop-Ronja. Ingen over, ingen ved siden av. 

🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fulgt henne på sosiale medier så veldig lenge, men er det noen som vet om hun faktisk fiksa tennene med pengene hun fikk inn på den spleisen for 4 år siden? 

Har egentlig hatt sansen for henne, men etter å ha lest i denne tråden vet jeg svarten ikke hva jeg syns.. 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyGrey skrev (14 minutter siden):

Har ikke fulgt henne på sosiale medier så veldig lenge, men er det noen som vet om hun faktisk fiksa tennene med pengene hun fikk inn på den spleisen for 4 år siden? 

Har egentlig hatt sansen for henne, men etter å ha lest i denne tråden vet jeg svarten ikke hva jeg syns.. 😳

Jeg vet ikke, visste ikke om noen spleiser før i dag.. men har fulgt henne lenge og kan ikke huske å ha sett det, men kan ha vært før min tid. Men Jodel mener hun ikke har hatt.. men er ikke noe fasit det.. men uten å være ufin så ser det ikke ut som at hun har gjort alt som sto i spleisen. Men vet ikke. 
har likt Ronja, friskt pust.. men så mye rart nå syns jeg.. men, slutta å følge henne så slipper jeg irritere meg mer :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (1 minutt siden):

Jeg vet ikke, visste ikke om noen spleiser før i dag.. men har fulgt henne lenge og kan ikke huske å ha sett det, men kan ha vært før min tid. Men Jodel mener hun ikke har hatt.. men er ikke noe fasit det.. men uten å være ufin så ser det ikke ut som at hun har gjort alt som sto i spleisen. Men vet ikke. 
har likt Ronja, friskt pust.. men så mye rart nå syns jeg.. men, slutta å følge henne så slipper jeg irritere meg mer :) 

Ikke sant. Er det jeg også tenker. Visste heller ikke om alle spleisene før nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (9 timer siden):

Jeg mistet helt respekten når jeg nå ser denne venninnehelga som hun tagg en spleis på, for å oppmuntre venninna. Og så er det alkohol i bøttevis. Legger ut snapper der hun snøvler, sitter på do og tisser, henger ut restauranten de var på og sier det var den verste servicen ever. Rølp og fyll, så umoden oppførsel og helt tragisk. Så sletter hun det i fylleangst dagen derpå og skryter og sier hun anbefaler restauranten på det varmeste!! Falsk. Og så hun som ikke drikker?

kopierer andre influensere gjør hun og…. Spurte om intr i at hun skulle lage et slags kurs i selvhjelp og om folk var villig til å betale for det🤣🤣 huff. 

Jeg trykket på avfølge da hun la ut ang den spleisen, for det ble for mye irritasjon. Kjenner jeg ikke angrer et sekund og dette bekrefter bare det jeg har følt på. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (1 time siden):

😳 det er galere enn jeg hadde trodd . Hun tar seg ikke fem flate øre for å opprette spleis jo 🙈 Blir jo bare som en ekstra inntekt når hun trenger noe for å gjøre liver litt mer behagelig 🤮 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (9 timer siden):

Og nå er det flatfylla….. ingen snapper i kveld da. Hun burde skamme seg

Jeg har ikke fulgt henne så lenge,men trodde ikke hun drakk alkohol..? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spleis er til kriser, til alvorlige ting. JA, jeg veit det er frivillig å bidra, men jeg tenker på de som bidrar på en spleis kanskje dropper en annen. Spisestue??? Hallo!!!! Du får det gratis på Finn. Gjør du en liten innsats med malekost så kan du få en veldig fin en faktisk. Og om hun har brukt pengene på tannregulering? Tviler, ville klaga til den tannlegen ihvertfall. Det koster uansett MYE mer enn 10000kr….

Jeg personlig hadde aldri oppretta en spleis med mindre det var fordi en av barna eller annen nær familie/venner var alvorlig syke og det å reise til utlandet var siste mulighet, og ikke ble dekket av staten. Men ville solgt huset først, egentlig 🙈 

Og å bruke penger fra spleis til å dra på flatfylla, etter å ha hatt rant på rant om at hun har kutta alkohol, hvor mange som har ett problematisk forhold til alkohol, henne selv inkl. 

Og å begynne med selvhjelpskurs? Gjør som jeg sier, men ikke som jeg gjør, da eller?? Jeg har og Sandra Lyng langt oppi halsen etter hun begynte med den selvhjelpssvadaen sin. Tar tusenvis av kroner på å hjelpe andre, uten å ha noen kompetanse utover hva som har hjulpet henne selv. «Kan jeg, kan du» er det dummeste jeg hører, fordi NEI, mange kan ikke fordi de har mye mer alvorlige diagnoser enn det Sandra f.eks. har. Det kan ende opp med å gjøre mye større skade enn nytte!!!! Og ser fler og fler microinfluencere som driver med samme svadagreiene  jeg vet det er vanskelig å få psykisk helsehjelp i Norge, men å ta ett overprisa kurs fra en person som har lest ett par selvhjelpsbøker er ikke løsningen noen. Det er en grunn til at psykologer, psykiatere og psykriatiske sykepleiere må gå mange år på skole for å kunne hjelpe andre. De har nok lest en del pensum som er tyngre enn «omgitt av idioter» som er eneste boka jeg har sett Romja lese hvertfall 🙈

Jeg likte hu før, men jeg kjenner at når jeg så alle spleisene hennes, spleis brukt på flatfyll og planer om å begynne å hjelpe andre som sliter psykisk, så mista hu siste del av respekt hos meg, hvertfall. 
 

Oisann! Ble visst et altfor langt innlegg. Takk til deg som leste hele 😂🏻

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (16 timer siden):

Enig! Er så lei influencere som skal drive med selvhjelp bare fordi de har lest ett par bøker og fått hjelp av psykolog selv. De har null kompentanse til å vurdere om dem de skal hjelpe er alvorlig psykisk syke og heller burde oppsøke profesjonell hjelp, og i verste fall ender opp med å bli verre av disse «elsk deg selv» kursene som de tar seg betalt i dyre dommer for! 
Syns også hun taler med to tunger slik hun har sitti og jatta om alkohol og det hennes forhold til det, kutta det ut osv. for så å legge ut snapper der hun rett og slett er dritings.
blir flau av å se på hvordan hun oppfører seg, kaller seg selv gammel og voksen osv, men syns hun er umoden på veldig mange områder   

Klarer heller ikke å se hva med den helga som gjør at totalsummen kommer på 15000,- som var det hun samla inn på spleis. 

Hun ba først om 10.000 på spleis, når dette målet ble nådd raskere enn hun kanskje trodde, skrudde hun opp prisen til 15.000. Hotellrommet de har bodd på i 2 nettet nå koster 4000 per natt. 

Hun sa på story før reisen at hun skulle dokumenter alt av utgifter etter turen og at alkohol ikke skulle kjøpes av spleis-pengene. Hun skulle betale for alkoholen til begge av egen lomme, da venninnen ikke skulle ha utgifter til denne reisen.

Fly, båt og overnatting koster nok over 10.000. Tviler på at det er mer igjen til veldedighet som hun nevnte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (12 timer siden):

Overskudde skulle så fint gå til kreftforeninga.. men nei, de fant ut at de shoppa og shotta opp pengene istedet.. fysj! Utrolig umoden og direkte ekkel oppførsel!
Tror og håper de har skjønt at dette ikke er så bra siden det er mindre snapping på fylla i dag. 

hun har og en del andre spleiser fra tidligere.. bla fikk hun nesten 10k for å få fiksa tenna.. tannregulering skulle hun ha.. og slutte å snuse om hun fikk inn 4k.. wellwell.. kan ikke se at noe av det har skjedd.. og hun som hylte ganske høyt ang Linn sin spleis.. hvor ufint og ikke greit den var.. enig i det altså, men hun har jammen ikke rent mel i posen hun heller på alt, selv om hun oppfører seg som om hun er RonjaPerfekt. 

Spleis på oppvaskmaskin, nye møbler når hun skulle flytte inn i den leiligheten hun nettopp flyttet ut av. Så hun har vært flink med å opprette spleis for å få inn penger til ting😅 Men hun har jo sagt hun skulle legge ut hva pengene har gått til og dokumentere, regner med det kommer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Despicable Me skrev (8 minutter siden):

Hun ba først om 10.000 på spleis, når dette målet ble nådd raskere enn hun kanskje trodde, skrudde hun opp prisen til 15.000. Hotellrommet de har bodd på i 2 nettet nå koster 4000 per natt. 

Hun sa på story før reisen at hun skulle dokumenter alt av utgifter etter turen og at alkohol ikke skulle kjøpes av spleis-pengene. Hun skulle betale for alkoholen til begge av egen lomme, da venninnen ikke skulle ha utgifter til denne reisen.

Fly, båt og overnatting koster nok over 10.000. Tviler på at det er mer igjen til veldedighet som hun nevnte.

Ja, hun har nok brukt en del egne penger på denne turen også. Med shopping,mat og all den alkoholen..  Har du råd til å blåse mange tusen på alkohol ute, har du råd til det du vil. Da trenger du ikke tigge penger ved å utnytte følgerskaren.. 

Jeg har spart meg til fant i ett år for å nå et mål til sommeren. Ikke vært på byen, kjøpt meg et eneste plagg eller reist på kino etc. Yte før nyte.. Hadde aldri fornedret meg til å tigge penger til en fylletur iallefall 🙈 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (7 minutter siden):

Spleis på oppvaskmaskin, nye møbler når hun skulle flytte inn i den leiligheten hun nettopp flyttet ut av. Så hun har vært flink med å opprette spleis for å få inn penger til ting😅 Men hun har jo sagt hun skulle legge ut hva pengene har gått til og dokumentere, regner med det kommer.

Kommer sikkert kvitteringer på det hun vil vise oss ja. Men å bruke 4000kr pr natt på hotell 😮 Ser ikke ut som E har tatt fly da, hun kjører jaffal idag. 
syns forlvrig det var en fin gest av Ronja å lage ei fin helg for venninna si, men syns det ble to much når jeg fikk vite det var spleispenger og at hun tidligere har fått ørten tusen i spleispenger.. hun skryter titt og ofte at hun tjener så godt gjennom FL Nuskin og SM og kan slippe å jobbe så mye pga det fordi formen er så som så.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut "kvitteringer" i oppdatering på spleisen. 

Ingen kvitteringer, bare et notat fra tlf om hva alt koster. Ser ut som hun forventer at vi skal stole på at det er riktig. 

Hun har lagt ut kvittering på at hun har donert 1500 kr til kreftforeningen da. 

Endret av scuttlebutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (30 minutter siden):

Kommer sikkert kvitteringer på det hun vil vise oss ja. Men å bruke 4000kr pr natt på hotell 😮 Ser ikke ut som E har tatt fly da, hun kjører jaffal idag. 
syns forlvrig det var en fin gest av Ronja å lage ei fin helg for venninna si, men syns det ble to much når jeg fikk vite det var spleispenger og at hun tidligere har fått ørten tusen i spleispenger.. hun skryter titt og ofte at hun tjener så godt gjennom FL Nuskin og SM og kan slippe å jobbe så mye pga det fordi formen er så som så.. 

Ser hun kjører, spleiser dekker nok drivstoff etc.

Det er helt klart frivillig å gi penger til spleis, men usikker på om formålet det er spurt om penger til gjenspeiler det pengene faktisk er brukt til. Også med tanke på at Ronja gjentatte ganger har lange story/rant om alkohol. Hun drikker jo kun corona zero..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...