Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Tulipan1ne skrev (45 minutter siden):

Jeg synes hele dama er usmakelig jeg. «Åh så trøtt æ e». Sover hele tiden….. gjør jo ingenting. 
lei av dps prat, psykisk smell og blablabla. Kan hun ikke heller være litt positiv og finne noe annet å snakke om? Også lei av at hun gjør seg til ekspert på alt fra hudpleie, sminke, terapi osv…. Glemmer aldri at hun ville lage kurs og lurte på om folk var villige til å betale for det🤣 der hun hermer etter andre store influensere.

Hvem passer ungen når hun ligger å drar seg til langt på dag egentlig? Har aldri skjønt dette opplegget med ungen og Kenneth jeg. Er han far, bestefar, kjærest, venn.. Hun har jo nettopp flytta inn der.. men ser ut til at hun har eget soverom..🤔 har ikke fulgt så veldig lenge eller så har gått glipp av mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulipan1ne skrev (44 minutter siden):

Jeg synes hele dama er usmakelig jeg. «Åh så trøtt æ e». Sover hele tiden….. gjør jo ingenting. 
lei av dps prat, psykisk smell og blablabla. Kan hun ikke heller være litt positiv og finne noe annet å snakke om? Også lei av at hun gjør seg til ekspert på alt fra hudpleie, sminke, terapi osv…. Glemmer aldri at hun ville lage kurs og lurte på om folk var villige til å betale for det🤣 der hun hermer etter andre store influensere.

Dette føler jeg for å kommentere. Gjør ingenting? Sover hele tiden? Dama jobber i en 80% stilling i helsevesenet, jobber med sosiale medier ved siden, trener, reiser hver uke til bodø eller mo i rana (husker ikke helt) i behandling, har barn og sikkert mange huslige og hverdagslige gjøremål som alle oss andre. Hvordan kan det klassifisere som å ikke gjøre noe? At hun sover lenge når hun har fri gjør da ingenting? 

Og er det noe jeg har beundret ronja for det siste året så er det hennes evne til å gjøre alle disse tingene samtidig som hun går i behandling og sliter psykisk. Det samme gjelder hennes evne til å holde både motet oppe og humøret oppe. All ære for at hun åpner seg om disse tingene og tør å dele for å hjelpe andre.
Blir du lei av det hun deler så finnes det mange andre å følge. Jeg syns hele kommentaren din var direkte ufin, men ser jo at du bare klager i de andre trådene du deltar i også så det gir deg vel noe å skrive sånt. 

og hva er greia med at dere skriver hun leker eksepert? Aldri opplevd at hun tror hun er ekspert på noe. Hun deler om sin psykiske helse og sine interesser.Jeg hadde skjønt det om hun feilinformerte folk men det gjør hun ikke og hun understreker veldig ofte at hun kun kan snakker ut fra egne erfaringer. Syns ikke denne kommentaren var verken fin eller konstruktiv. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (11 minutter siden):

Hvem passer ungen når hun ligger å drar seg til langt på dag egentlig? Har aldri skjønt dette opplegget med ungen og Kenneth jeg. Er han far, bestefar, kjærest, venn.. Hun har jo nettopp flytta inn der.. men ser ut til at hun har eget soverom..🤔 har ikke fulgt så veldig lenge eller så har gått glipp av mye. 

Ungen er 12 år. Tviler på at han trenger barnepass fordi hun sover lenge. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (24 minutter siden):

Ungen er 12 år. Tviler på at han trenger barnepass fordi hun sover lenge. 

Ok. Som sagt ikke fulgt så lenge, har heller ikke sett ungen, så ikke visst alder på han før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun lage og selge nettkurs der overskriften er «hudpleie guide» 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (22 timer siden):

Hvem passer ungen når hun ligger å drar seg til langt på dag egentlig? Har aldri skjønt dette opplegget med ungen og Kenneth jeg. Er han far, bestefar, kjærest, venn.. Hun har jo nettopp flytta inn der.. men ser ut til at hun har eget soverom..🤔 har ikke fulgt så veldig lenge eller så har gått glipp av mye. 

Dette lurer jeg på også…trodde det var typen, men så var det eksen til mora..eller..hæ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (25 minutter siden):

Dette lurer jeg på også…trodde det var typen, men så var det eksen til mora..eller..hæ?

Ja det er eks-stefaren hennes. Nå husvert og muligens ungepasser? Hun selv liker vel damer 🏳️‍🌈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de trives med å bo sammen og trives i hverandres selskap, så hvorfor ikke? Det er da sikkert stusselig å bo helt alene.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (9 timer siden):

Ja det er eks-stefaren hennes. Nå husvert og muligens ungepasser? Hun selv liker vel damer 🏳️‍🌈

Ah, da skjønner jeg. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, siste påfunn nå er å leke kosmetisk dermatologisk sykepleier🙈 jeg orker ikke!!🤣 Bruker heller Google liksom! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (2 timer siden):

Altså, siste påfunn nå er å leke kosmetisk dermatologisk sykepleier🙈 jeg orker ikke!!🤣 Bruker heller Google liksom! 

Hvor får du alt dette fra? Ser hun lager et dokument eller hefte eller noe lignende som handler om enkel hudpleie. Sikkert noe alle kan google seg til, men sikkert også mange som syns det er kjekt så slipper man å google. Og alle kan lære ting og tilegne seg kunnskap uten å måtte ha yrkestittel for å kunne lære noe videre. Og hvis du heller googler, så kan du jo starte med å google hva en kosmetisk, dermatologisk sykepleier er, for det er åpenbart at du ikke vet det. 
Du virker nesten litt obsessed når man ser hvilken tråd du er mest aktiv i. Merker du følger nøye med på alt som legges ut. Jeg vil si det er ganske mye mer fornuftig å skape noe som andre kan dra nytte av enn å bruke tiden sin på å spy ut tull om influensere i forum som til syvende og sist har null verdi for noen andre enn deg selv og hva enn du får utløp for her inne.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (54 minutter siden):

Hvor får du alt dette fra? Ser hun lager et dokument eller hefte eller noe lignende som handler om enkel hudpleie. Sikkert noe alle kan google seg til, men sikkert også mange som syns det er kjekt så slipper man å google. Og alle kan lære ting og tilegne seg kunnskap uten å måtte ha yrkestittel for å kunne lære noe videre. Og hvis du heller googler, så kan du jo starte med å google hva en kosmetisk, dermatologisk sykepleier er, for det er åpenbart at du ikke vet det. 
Du virker nesten litt obsessed når man ser hvilken tråd du er mest aktiv i. Merker du følger nøye med på alt som legges ut. Jeg vil si det er ganske mye mer fornuftig å skape noe som andre kan dra nytte av enn å bruke tiden sin på å spy ut tull om influensere i forum som til syvende og sist har null verdi for noen andre enn deg selv og hva enn du får utløp for her inne.

Er dette noe hun skal selge eller dele gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissemor2012 skrev (10 timer siden):

Hvor får du alt dette fra? Ser hun lager et dokument eller hefte eller noe lignende som handler om enkel hudpleie. Sikkert noe alle kan google seg til, men sikkert også mange som syns det er kjekt så slipper man å google. Og alle kan lære ting og tilegne seg kunnskap uten å måtte ha yrkestittel for å kunne lære noe videre. Og hvis du heller googler, så kan du jo starte med å google hva en kosmetisk, dermatologisk sykepleier er, for det er åpenbart at du ikke vet det. 
Du virker nesten litt obsessed når man ser hvilken tråd du er mest aktiv i. Merker du følger nøye med på alt som legges ut. Jeg vil si det er ganske mye mer fornuftig å skape noe som andre kan dra nytte av enn å bruke tiden sin på å spy ut tull om influensere i forum som til syvende og sist har null verdi for noen andre enn deg selv og hva enn du får utløp for her inne.

Burde egentlig ikke svare, for ser DU er veldig PÅ alltid her inne. Om du er en venninne, familie, eller Ronja selv kan man jo bare spekulere i.

jo, jeg vet meget godt hva en kosmetisk dermatologisk sykepleier er😎

obsessed? Jeg eller du? 
jeg er bare så drita lei influensere som prøver å finne opp kruttet på nytt. At de prøver til siste krampetrekning å bli kjent, å tjene penger på andre… 

jeg kan vel skrive akkurat hva jeg vil her, akkurat som alle andre, deg inkludert:) du virker noe obsessed selv.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 time siden):

Burde egentlig ikke svare, for ser DU er veldig PÅ alltid her inne. Om du er en venninne, familie, eller Ronja selv kan man jo bare spekulere i.

jo, jeg vet meget godt hva en kosmetisk dermatologisk sykepleier er😎

obsessed? Jeg eller du? 
jeg er bare så drita lei influensere som prøver å finne opp kruttet på nytt. At de prøver til siste krampetrekning å bli kjent, å tjene penger på andre… 

jeg kan vel skrive akkurat hva jeg vil her, akkurat som alle andre, deg inkludert:) du virker noe obsessed selv.

Jeg er en som har fulgt ronja siden 2017 når hun startet å poste videoer på facebook og det er kanskje innlysende at jeg liker dama, men jeg hadde ikke forsvart henne hvis jeg ikke følte det var på sin plass.

Om du vet hva en dermatalogisk sykepleier er og hevder at andre later som om at de er det fordi de lager et dokument eller hva det er om hudpleie så tør jeg påstå at du er vranglært. 

Og dette med å finne opp kruttet på nytt. Gjelder det også for han som blir utdannet rørlegger å etablerer eget rørleggerfirma? Gjelder det også blomsterdekoratøren som starter å selge blomsterdekor til kunder? Gjelder det en person som utdanner seg til frisør og som starter salong? For alt dette finnes fra før av. Det finnes faktisk mange tusen av dem. Kruttet er allerede funnet opp. Forskjellen er at en influenser har fordelene når det kommer til markedsføring og det å nå ut til andre. Forbrukere må selv ta ansvar for det de eventuelt påvirkes til å kjøpe fra en influenser tenker nå jeg, på lik linje med at du sjekker opp om rørleggerfirmaet du vurderer å få hjem til deg er et seriøst firma med gode omtaler fra andre kunder😊

Jeg tror du bidrar til noe mye mer meningsfylt ved å utvikle noe selv, enten det er gratistjeneste eller noe man skal selge videre, enn hva det er å følge nøye med på noen men ikke liker og så sitte på kvinneguiden å klage over alle de som “finner opp kruttet” på nytt😊 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lerke987 skrev (12 timer siden):

Har hun kopiert navnet fra tina svestad? 

Garantert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nissemor2012 skrev (2 timer siden):

Jeg er en som har fulgt ronja siden 2017 når hun startet å poste videoer på facebook og det er kanskje innlysende at jeg liker dama, men jeg hadde ikke forsvart henne hvis jeg ikke følte det var på sin plass.

Om du vet hva en dermatalogisk sykepleier er og hevder at andre later som om at de er det fordi de lager et dokument eller hva det er om hudpleie så tør jeg påstå at du er vranglært. 

Og dette med å finne opp kruttet på nytt. Gjelder det også for han som blir utdannet rørlegger å etablerer eget rørleggerfirma? Gjelder det også blomsterdekoratøren som starter å selge blomsterdekor til kunder? Gjelder det en person som utdanner seg til frisør og som starter salong? For alt dette finnes fra før av. Det finnes faktisk mange tusen av dem. Kruttet er allerede funnet opp. Forskjellen er at en influenser har fordelene når det kommer til markedsføring og det å nå ut til andre. Forbrukere må selv ta ansvar for det de eventuelt påvirkes til å kjøpe fra en influenser tenker nå jeg, på lik linje med at du sjekker opp om rørleggerfirmaet du vurderer å få hjem til deg er et seriøst firma med gode omtaler fra andre kunder😊

Jeg tror du bidrar til noe mye mer meningsfylt ved å utvikle noe selv, enten det er gratistjeneste eller noe man skal selge videre, enn hva det er å følge nøye med på noen men ikke liker og så sitte på kvinneguiden å klage over alle de som “finner opp kruttet” på nytt😊 

Men da må man utdanne seg til rørlegger eller blomsterdekoratør.. man blir ikke bare plutselig flink nok til å selge alt mulig ræl eller hefter og hva enn, bare fordi man har brukt det ett par måneder selv.. hun har jo sverga til det ene og det andre i hytt å gevær. Så nei, jeg stoler ikke på Ronja og hennes påfunn for å tjene penger, det være seg hudpleie eller spleis. Meen har og slutta og følge henne og det var ganske så deilig. Det burde flere som lar seg irritere seg over mikroinfluensere og influensere gjøre 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (1 minutt siden):

Men da må man utdanne seg til rørlegger eller blomsterdekoratør.. man blir ikke bare plutselig flink nok til å selge alt mulig ræl eller hefter og hva enn, bare fordi man har brukt det ett par måneder selv.. hun har jo sverga til det ene og det andre i hytt å gevær. Så nei, jeg stoler ikke på Ronja og hennes påfunn for å tjene penger, det være seg hudpleie eller spleis. Meen har og slutta og følge henne og det var ganske så deilig. Det burde flere som lar seg irritere seg over mikroinfluensere og influensere gjøre 😬

Så veldig enig med deg👏👏👏🤗 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (33 minutter siden):

Men da må man utdanne seg til rørlegger eller blomsterdekoratør.. man blir ikke bare plutselig flink nok til å selge alt mulig ræl eller hefter og hva enn, bare fordi man har brukt det ett par måneder selv.. hun har jo sverga til det ene og det andre i hytt å gevær. Så nei, jeg stoler ikke på Ronja og hennes påfunn for å tjene penger, det være seg hudpleie eller spleis. Meen har og slutta og følge henne og det var ganske så deilig. Det burde flere som lar seg irritere seg over mikroinfluensere og influensere gjøre 😬

Hun utdanner seg til hudkonsulent og skal ta eksamen om 3 måneder står det på Instagram😊 Og jeg skjønner godt at når man har lidenskap innenfor feltet så ønsker man å teste ut ulike produkter for å få erfaring man kan dele videre. Ser jo at masse andre beauty influensere tester hundrevis av forskjellige hudpleiemerker, så det er på ingen måte unormalt😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan1ne skrev (1 time siden):

Garantert.

Hvis du leser på insta så samarbeider hun med byutique, så ikke rart at hun har et navnevalg som knyttes opp mot det😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...