Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Hun er mor enten hun har barnefri eller ikke. Ingen barn eller ungdom setter pris på å de foreldre så til de grader berusa. Og om kompisene og foreldrene til kompisene også ser deg, kleint! Men selvsagt, det sier ingenting om omsorgsevnen hennes… jeg bare veit hva min tenåring og hans kompiser hadde følt om noen av mødrene hadde delt tilsvarende med flere tusen… det er ikke å være et godt forbilde for de som følger henne pga hennes fokus på psykisk helse heller

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MiniMusa skrev (8 timer siden):

Hun er mor enten hun har barnefri eller ikke. Ingen barn eller ungdom setter pris på å de foreldre så til de grader berusa. Og om kompisene og foreldrene til kompisene også ser deg, kleint! Men selvsagt, det sier ingenting om omsorgsevnen hennes… jeg bare veit hva min tenåring og hans kompiser hadde følt om noen av mødrene hadde delt tilsvarende med flere tusen… det er ikke å være et godt forbilde for de som følger henne pga hennes fokus på psykisk helse heller

Dessuten så er mødre (og fedre) til så store barn som regel såpass modne og voksne at de ikke holder på sånn. Da mener jeg ikke at man ikke tar seg en fest, men at folk i 30-årene ikke drikker seg så dritings (og deler det til flere tusen).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke Ronja, men går inn på snappen innimellom når hun dukker opp på utforsk. Det er jo helt komisk, hver eneste gang jeg er innom har hun enten sovnet på sofaen, nettopp stått opp eller er såå trøtt og sliten at hun må legge seg nedpå 😴😄 Mulig det er helt tilfeldig at det skjer de gangene jeg går inn på snappen, men jeg ender alltid med å gå ut av den igjen. Helt greit at man er trøtt altså, men skjønner ikke hvorfor hun legger ut hvor mye og hvor ofte hun sover. Litt kjedelig! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (2 timer siden):

Jeg følger ikke Ronja, men går inn på snappen innimellom når hun dukker opp på utforsk. Det er jo helt komisk, hver eneste gang jeg er innom har hun enten sovnet på sofaen, nettopp stått opp eller er såå trøtt og sliten at hun må legge seg nedpå 😴😄 Mulig det er helt tilfeldig at det skjer de gangene jeg går inn på snappen, men jeg ender alltid med å gå ut av den igjen. Helt greit at man er trøtt altså, men skjønner ikke hvorfor hun legger ut hvor mye og hvor ofte hun sover. Litt kjedelig! 

Da følger du ikke godt med nei. Hun danser, tuller og tøyser, gjør hudpleie, jobber både på sykehjem, med vipper og bryn og med sosiale medier, går i behandling for diverse psykiske lidelser og har fibromyalgi. I tillegg er hun mor og har hus og hjem med alle de forpliktelse det medfølger av både klesvask, husvask, mat osv.  Så hvis du hadde fulgt med over tid og ikke bare av og til som du sier så hadde du også sett det😊

  • Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissemor2012 skrev (1 time siden):

Da følger du ikke godt med nei. Hun danser, tuller og tøyser, gjør hudpleie, jobber både på sykehjem, med vipper og bryn og med sosiale medier, går i behandling for diverse psykiske lidelser og har fibromyalgi. I tillegg er hun mor og har hus og hjem med alle de forpliktelse det medfølger av både klesvask, husvask, mat osv.  Så hvis du hadde fulgt med over tid og ikke bare av og til som du sier så hadde du også sett det😊

Joda, jeg har fått med meg at hun holder på med diverse, jeg skjønner jo at hun ikke ligger å sover hele døgnet😄 Men, tenkte bare på det i dag da jeg gikk inn på snappen hennes. Nå er det mange uker siden sist jeg var innom og snappen jeg åpnet i dag startet med « åå, jeg er såå trøtt» og «jeg sovnet på sofaen i går», og det har vært akkurat det samme de 5 siste gangene jeg har vært innom 😬 Men da har jeg sikkert tilfeldigvis truffet på de gangene hun snakker om akkurat dette da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minombre skrev (5 minutter siden):

Joda, jeg har fått med meg at hun holder på med diverse, jeg skjønner jo at hun ikke ligger å sover hele døgnet😄 Men, tenkte bare på det i dag da jeg gikk inn på snappen hennes. Nå er det mange uker siden sist jeg var innom og snappen jeg åpnet i dag startet med « åå, jeg er såå trøtt» og «jeg sovnet på sofaen i går», og det har vært akkurat det samme de 5 siste gangene jeg har vært innom 😬 Men da har jeg sikkert tilfeldigvis truffet på de gangene hun snakker om akkurat dette da. 

Ja var sliten fordi hun hadde vært på festival hele helgen og det delte hun på snap😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (På 30.7.2023 den 18.10):

Ja vi er alle forskjellige. Tror folk hadde stussa hadde jeg kommet i selskap i bare BH'n.... jeg hadde hvertfall stussa om noen kom i bare BH'n. Men men. 

Liker å følge Ronja jeg. Folkelig og blid dame 👍  

Er litt forskjell å være på festival og kle seg i en pyntet bh som en topp enn å gå kledd sånn i et selskap. Ganske normalt på festival og kle seg i en pyntet bh og veldig tøft gjort av ho. Viser tydelig at Ronja ikke bryr seg om hva andre synes man bør kle seg 😊 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er dere bare meg som blir gal av de fingrene gjennom håret hele tiden ? Ikke rart håret blir så fett da vel . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 minutter siden):

Er dere bare meg som blir gal av de fingrene gjennom håret hele tiden ? Ikke rart håret blir så fett da vel . 

Jeg la merke til det i dag, hun gjør det veldig ofte. Mulig hun er nervøs/angstsymptom? 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt spesielt å drikke alkoholfri øl så mye som hun gjør. Er det flere som reagere på det eller er det normalt? 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (20 minutter siden):

Syns det er litt spesielt å drikke alkoholfri øl så mye som hun gjør. Er det flere som reagere på det eller er det normalt? 😅 

Skal dere seriøst prøve å ta henne på at hun drikker alkoholfri øl? Fins det virkelig ingen grenser for hva dere reagerer på? Reagerer du likt på de som drikker flere liter pepsi max om dagen? Eller Cola? Eller reagerer du på de som drikker masse vørterøl? Eller de som sitter på familieferier å drikke drikker med alkohol allerede på formiddagen? Hun sier hun ikke drikker brus men elsker smaken av øl. Stop it 🤦

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (På 11.8.2023 den 22.09):

Syns det er litt spesielt å drikke alkoholfri øl så mye som hun gjør. Er det flere som reagere på det eller er det normalt? 😅 

Det er veldig veldig rart🙈Men hun om det,men så synes jeg at det er veldig cringe at hun omtaler seg selv som influenser også da,blir brydd på hennes vegne🙈Men det blir jo mitt problem da😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Despicable Me skrev (På 11.8.2023 den 22.09):

Syns det er litt spesielt å drikke alkoholfri øl så mye som hun gjør. Er det flere som reagere på det eller er det normalt? 😅 

Kutt ut, det er da ikke verre å drikke alkoholfri øl, enn det er å drikke flere liter Pepsi max, cola, vørterøl eller ingefærøl! 

De selger munkholm i kantina der jeg jobber. Skjerp deg.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere for god til drittpraten deres.  Dere er voksne mennesker. Har dere ikke lært bedre enn å sitte å skrive dritt om andre? Alkoholfri øl gjør ingen verdens ting. Det er som å drikke Pepsi Max.. 0 alkohol. Og for alt dere vet så kan det være grunner til at hu er sliten. Det kan ligge psykisk . Tenk dere litt om før dere slenger med leppa! Synes det blir feil å dømme noen dere ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous 91 skrev (43 minutter siden):

Hold dere for god til drittpraten deres.  Dere er voksne mennesker. Har dere ikke lært bedre enn å sitte å skrive dritt om andre? Alkoholfri øl gjør ingen verdens ting. Det er som å drikke Pepsi Max.. 0 alkohol. Og for alt dere vet så kan det være grunner til at hu er sliten. Det kan ligge psykisk . Tenk dere litt om før dere slenger med leppa! Synes det blir feil å dømme noen dere ikke kjenner. 

Skal bare svare for meg selv her, da jeg skrev om det med klaging over å være sliten og trøtt hele tiden. Jeg vet at hun har slitt mye psykisk og at hun hadde en stor smell for en tid tilbake. Jeg har ingen problemer med å forstå at folk kan være slitne, av mange forskjellige årsaker. Jeg fulgte henne på et tidspunkt, men avfulgte til slutt fordi det ble veeeldig mye fokus på hvor mye hun sov, hvor trøtt hun var hele tiden og at nesten hver snap jeg så startet med filming fra senga eller sofaen hvor hun nettopp hadde våknet. For min del ble det fryktelig lite inspirerende å følge og avfulgte derfor. Etter det har jeg tittet innom når hun har dukket opp på utforsk og alle de siste gangene jeg har vært innom har hun snakket om hvor sliten hun er. Derfor tenkte jeg hun fortsatt var i samme modus og nevnte det her. Nå var det visst bare tilfeldig at jeg traff på de dagebe i følge noen her inne, fordi hun viser veldig mye annet også. Det er jo veldig bra og tyder jo på at hun er i bedre form. Jeg unner ingen å slite med utmattelse og slitenhet, så det var absolutt ikke meningen å slenge dritt om det. Utover det skjønner jeg ikke behovet for å fortelle om alle dupper gjennom dagen og filme at man vrir seg i senga fordi man er så trøtt. Særlig ikke når det blir så ofte. For meg var det svært lite inspirerende i hvert fall, men løste jo «problemet» ved å avfølge. 
Folk skal få være så slitne og trøtte de bare vil for meg, men jeg må få lov å synes at det innholdet hun viste en periode var dørgende kjedelig og uinspirerende. Bra for henne og alle som følger henne om innholdet har blitt mer variert 😊 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

DysterPytten skrev (På 13.8.2023 den 12.30):

Kutt ut, det er da ikke verre å drikke alkoholfri øl, enn det er å drikke flere liter Pepsi max, cola, vørterøl eller ingefærøl! 

De selger munkholm i kantina der jeg jobber. Skjerp deg.

Men selv om de selger Munkholm i kantina så kjøper du vel ikke en sixpack  hver dag vil jeg tro . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Men selv om de selger Munkholm i kantina så kjøper du vel ikke en sixpack  hver dag vil jeg tro . 

Og da er jeg nysgjerrig på hvordan du vet at hun gjør det? 😊 Ut fra det du ser på snap? Oh en antagelse fra din side, selvsagt for å prøve å sette noen i et dårlig lys. Huff huff 🤥

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Men selv om de selger Munkholm i kantina så kjøper du vel ikke en sixpack  hver dag vil jeg tro . 

Og hvis jeg hadde gjort det? Hva er forskjell på munkholm og cola? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Men selv om de selger Munkholm i kantina så kjøper du vel ikke en sixpack  hver dag vil jeg tro . 

 

DysterPytten skrev (15 minutter siden):

Og hvis jeg hadde gjort det? Hva er forskjell på munkholm og cola? 

Enkelte må komme med slike kommentarer for å virke som en bedre person. Det er de tvert i mot. La folk få drikke Munkholm, Cola eller vann. Jeg drikker Pepsi max hver dag. Tror ikke jeg er et dårlig menneske av den grunn.. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...