Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?


Mowepe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns hun viser en ufiltrert hverdag på godt og vondt..! Usynlige sykdommer er ikke til å spøke med, og det er «godt» å ha offentlige personer som snakker høyt om dette..! Ei jente som snakker rett fra levra..!!! DIGGER Ronja😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2020 den 23.35, Jodaneida skrev:

Litt redneck prøver å være som "de andre vloggerne" uten å få det til. 

Jaaa enig... hun blokka meg fordi jeg kritiserte ett eller annet  husker ikke hva det var... noe med kommunal bolig eller noe,  siden ho satt med to flotte boliger og ikke klarte å velge.. kunne bare velge å vrake og hun virka så ovenfra og ned så jeg kommenterte det. Men ble blokka med en gang siden jeg var "negativ"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av den der FL promotering på snappen hennes. Hun har jo gjentatte ganger sakt at hun ikke skal trykke det i tryne på oss så ofte, men virker som hun glemmer det, hver dag. Ellers synes jeg hun er morsom og tar opp greie tema, så blir nok å fortsette å følge henne. Hvis hun ikke tar helt av da med FL da.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
On 11/12/2020 at 11:22 AM, HøOmPø said:

Kjenner jeg begynner å bli litt lei av den der FL promotering på snappen hennes. Hun har jo gjentatte ganger sakt at hun ikke skal trykke det i tryne på oss så ofte, men virker som hun glemmer det, hver dag. Ellers synes jeg hun er morsom og tar opp greie tema, så blir nok å fortsette å følge henne. Hvis hun ikke tar helt av da med FL da.. 

Nå er det meste der inne om FL syns jeg. Veldig mye reklame nå. Var så bra der da hun holdt tilbake på det. Men nå ble det ille...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (På 23.2.2021 den 22.57):

Nå er det meste der inne om FL syns jeg. Veldig mye reklame nå. Var så bra der da hun holdt tilbake på det. Men nå ble det ille...

Ja det har tatt av. Men som hun sier så er det en jobb for henne. Er bare ikke så begeistret for slike MLM greier. Ettersom jeg har forstått så har hun vel en egen snap der hun fremmer FL til kundegruppen sin, hun kan jo holde det der da. Nå synes jeg det kommer på den vanlige snappen henne minimum 1 gang om dagen 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er det bare jeg som reagerer på hvor vanvittig ufin og frekk hun er mot de som skriver til henne ? Jeg spurte henne om noe helt enkelt og hun var skikkelig frekk tilbake. Har mista all sans for den dama der, hun er virkelig ikke så hyggelig som hun virket i starten. Bare fra mars og til nå har hun forandret seg utrolig mye. For mye FL reklame hver jævla dag. Før digga jeg henne, men nå orker jeg ikke engang høre på snappene til hun. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaogMini skrev (22 timer siden):

Er det bare jeg som reagerer på hvor vanvittig ufin og frekk hun er mot de som skriver til henne ? Jeg spurte henne om noe helt enkelt og hun var skikkelig frekk tilbake. Har mista all sans for den dama der, hun er virkelig ikke så hyggelig som hun virket i starten. Bare fra mars og til nå har hun forandret seg utrolig mye. For mye FL reklame hver jævla dag. Før digga jeg henne, men nå orker jeg ikke engang høre på snappene til hun. 

Kanskje videre da å slutte å følge henne da👏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ronja enn Linn. Ronja poserer ikke med et wannabe fjes,og ser tydeligvis på bildene før hun legger de ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DysterPytten skrev (22 timer siden):

Heller ronja enn Linn. Ronja poserer ikke med et wannabe fjes,og ser tydeligvis på bildene før hun legger de ut. 

Hvem er linn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaogMini skrev (På 22.6.2021 den 20.54):

Hvem er linn? 

Fra bygd til by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lunabelle skrev (11 timer siden):

Eller motsatt 😅

Det kan hende 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (På 24.6.2021 den 20.56):

Fra bygd til by

Hva har hun me ronja å gjøre? Someone update me please?🙏

Endret av MammaogMini
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaogMini skrev (På 25.6.2021 den 19.07):

Hva har hun me Stine å gjøre? Someone update me please?🙏

Stine? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...