Gå til innhold

Ronja uperfekt eller sminkeronja?

Mowepe

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (3 minutter siden):

Hva skrev hun? tenkte jeg også skulle spørre, men merket på henne hele helgen at hun ikke tålte noen spørsmål uten å måtte heve seg over dem med å svare frekt.🙈

At jeg måtte roe meg ned, masse fliretegn der hun latterliggjor, osv. hun viste en annen siden for å si det sånn. Og det var altså dagen etterpå, edru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulipan1ne skrev (1 minutt siden):

At jeg måtte roe meg ned, masse fliretegn der hun latterliggjor, osv. hun viste en annen siden for å si det sånn. Og det var altså dagen etterpå, edru

🤮

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så overraska over hårføneren. Det var et helt ekte ansiktsuttrykk. Ikke tilgjort i det hele tatt. Viktig å føne hår som man ser er helt tørt også…

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (24 minutter siden):

Oi så overraska over hårføneren. Det var et helt ekte ansiktsuttrykk. Ikke tilgjort i det hele tatt. Viktig å føne hår som man ser er helt tørt også…

Hele dama blir mer og mer tilgjort 😑

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (8 timer siden):

Hele dama blir mer og mer tilgjort 😑

Ja, så enig. Og den reklamering for hudpleie. Hvor mange merker er det ikke hun reklamerer for nå? Og alt er helt supert og det hun sverger til… og den sminkevideon hennes idag… hun har litt å gå på før hun inspirerer meg hvertfall, virker som hun selv tror hun er kjempeflink og har super peiling på hva hun driver med. Jeg syns absolutt ikke det. Måten hun gjør det på og resultatet fremstår på meg som ganske amatørmessig og lite pent. Men smak og behag… Det er bare måten hun fremstiller seg selv som en hudpleie og sminkeguru på…

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MiniMusa skrev (59 minutter siden):

Ja, så enig. Og den reklamering for hudpleie. Hvor mange merker er det ikke hun reklamerer for nå? Og alt er helt supert og det hun sverger til… og den sminkevideon hennes idag… hun har litt å gå på før hun inspirerer meg hvertfall, virker som hun selv tror hun er kjempeflink og har super peiling på hva hun driver med. Jeg syns absolutt ikke det. Måten hun gjør det på og resultatet fremstår på meg som ganske amatørmessig og lite pent. Men smak og behag… Det er bare måten hun fremstiller seg selv som en hudpleie og sminkeguru på…

Sminkeguru, terapiguru, avholdsguru, klesguru, spleisguru... 😆

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyyoda skrev (56 minutter siden):

Sminkeguru, terapiguru, avholdsguru, klesguru, spleisguru... 😆

For ikke å glemme tidligere Nuskinguru og Foreverguru 😂

Troverdighet = null

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMusa skrev (15 timer siden):

Lurer på hva Tina tenker om at hun reklamerer for hjemme-laminering av bryn samtidig som hun sponses av Byutique :D

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER
Maskopi skrev (7 timer siden):

Lurer på hva Tina tenker om at hun reklamerer for hjemme-laminering av bryn samtidig som hun sponses av Byutique :D

Forundrer meg ikke om Tina er stolt av Ronja som er selvlært med hjemmme laminering av bryn. Mistet litt trua når Tina/byutique velger og sponse dronninga av pyramide spillet med forever living/nuskin Og nå skal hun reklamere for ordentlig hudpleie til flere tusen! Jeg vurderte og unne meg dem nye hudpleie produktene til byutique! Men takket være Ronja så sparer jeg dem pengene😆

Endret av IVRIGMOBBER
La til mer info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte å følge Ronja før. Er selvfølgelig glad for at hun har fått det bedre med seg selv. Liker bare ikke det at hun plutselig tror at hun er ekspert på alt mellom himmel og jord. Og at hun blir så dødelig fornærma hver eneste gang hun blir konfrontert med noe. Det er liksom null ydmykhet å spore. Det rant over for meg med de fyllasnap'ene fra Bodø. Hvem deler sånt med mange tusen følgere? Flaut. Helt ok å ta seg en fest, men fullstendig mangel på vett når man deler det. Og hun er sikkert flink til mye, men sminke er vel ikke hennes sterkeste side. Opptrer som om hun syns at hun er superflink. Er hvertfall ikke noe i veien med selvtilliten 🙃

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

btch skrev (12 timer siden):

Lite gøy å følge med på ho lenger

Er bare reklame blitt. Å en tordentale i ny og ne..

Endret av Nillani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

btch skrev (3 timer siden):

Lite gøy å følge med på ho lenger

Er jo bare reklame det går i. Å reklamere for så mye samtidig. Hvordan vet hun egentlig at produktene er bra når hun reklamerer for 10 serum på samme gang?  Du merker jo ikke noe med å kun bruke det 1 gang..🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken viktigper trenger ny PC til firmaet. Firma bruker nå sønnens PC til regnskap. Tipper på at det regnskapet er ganske enkelt. Hun går under kategorien microinfluencer (og poengterer det heldigvis selv), og har begrenset med samarbeid og lite følgere. Får følelsen av litt «skjult» selvskryt pga måten hun snakker om firma og regnskap på…🫣

Endret av MiniMusa
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MiniMusa skrev (8 timer siden):

Frøken viktigper trenger ny PC til firmaet. Firma bruker nå sønnens PC til regnskap. Tipper på at det regnskapet er ganske enkelt. Hun går under kategorien microinfluencer (og poengterer det heldigvis selv), og har begrenset med samarbeid og lite følgere. Får følelsen av litt «skjult» selvskryt pga måten hun snakker om firma og regnskap på…🫣

Kommer vel en spleis til pc snart 🙈😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse hårproduktene fra Kome som flere influensere reklamerer for, deriblant Ronja kan også kjøpes på Normal. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (10 timer siden):

Disse hårproduktene fra Kome som flere influensere reklamerer for, deriblant Ronja kan også kjøpes på Normal. 

Jeg synes hele dama er usmakelig jeg. «Åh så trøtt æ e». Sover hele tiden….. gjør jo ingenting. 
lei av dps prat, psykisk smell og blablabla. Kan hun ikke heller være litt positiv og finne noe annet å snakke om? Også lei av at hun gjør seg til ekspert på alt fra hudpleie, sminke, terapi osv…. Glemmer aldri at hun ville lage kurs og lurte på om folk var villige til å betale for det🤣 der hun hermer etter andre store influensere.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...