Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han er fornuftig og velger hestebonden. Der er det tiltrekning, men og en naturlig kontakt på et dypere plan. Og jeg tror han kunne hatt godt av en person som er litt eldre og har andre verdier i livet sitt. Velger han Harlem så blir jeg litt skuffet, for kan ikke se for meg at det vil vare. Trond liker jeg og, men føler ikke de er en helt god match, JT trenger noe annet. Nei, hestebonden er min favoritt.😊

Anonymkode: 8b8e4...a93

Samme her. Hestebonden er min favoritt også. :) Han virker som en lun og god mann som har mye kjærlighet i seg. Håper egentllig JT velger ham. Men passer de to sammen? Vel, de virker jo til å ha nokså ulik personlighet, da. 

Håper ikke det blir Harlem. For all del, han er sikker både vakker og snill, men for ung for JT. Han har også en del å gå på når det gjelder å åpne seg og gi av seg selv. Trond er også en fin fyr. Kent Jøran er jeg faktisk ikke så veldig begeistret for. Vet ikke helt hvorfor, men sånn er det bare. 

Anonymkode: 17c65...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Harlem virker mer sympatisk og interessant på TV enn han gjør på Instagram. Der er han som "alle de andre" i den kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle skjønnhetsopererte og botoxfylte gamle grisen sitter og sikler etter gutter han aldersmessig kunne vært far  til. Dette lages det underholdning av, jeg spyr av mindre.

Anonymkode: 75ac3...a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Hestebonden er min favoritt også. :) Han virker som en lun og god mann som har mye kjærlighet i seg. Håper egentllig JT velger ham. Men passer de to sammen? Vel, de virker jo til å ha nokså ulik personlighet, da. 

Håper ikke det blir Harlem. For all del, han er sikker både vakker og snill, men for ung for JT. Han har også en del å gå på når det gjelder å åpne seg og gi av seg selv. Trond er også en fin fyr. Kent Jøran er jeg faktisk ikke så veldig begeistret for. Vet ikke helt hvorfor, men sånn er det bare. 

Anonymkode: 17c65...ab4

Hvordan i all verden kan du vite om Harlem er for ung for JT? Finnes det en uskreven regel for hvor mange år det skal være mellom par i et forhold? 

Alder er så mye mer enn et tall. En person i tjueårene kan være voksen og reflektert i forhold til sin alder, mens en person i førtiårene kan ha tankegang og oppførsel som en tenåring. Jeg tenker JT og hans eventuelle kjæreste fint finner ut av ting selv, og det uten å henge seg opp i alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om dagbladet spoilet hèlt bevisst. Andre medier har i allefall vett til å merke innlegget med at det er spoiler. Utrolig kjipt og ekstra kjipt fordi jeg digget han som trakk seg :( 

Anonymkode: 55da0...9be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oida skrev:

Hvordan i all verden kan du vite om Harlem er for ung for JT? Finnes det en uskreven regel for hvor mange år det skal være mellom par i et forhold? 

Alder er så mye mer enn et tall. En person i tjueårene kan være voksen og reflektert i forhold til sin alder, mens en person i førtiårene kan ha tankegang og oppførsel som en tenåring. Jeg tenker JT og hans eventuelle kjæreste fint finner ut av ting selv, og det uten å henge seg opp i alder.

Det kan jeg ikke vite sikkert. Men man kan ikke se helt bort fra at alder kan ha noe å si med tanke på hvor man er i livet, hva man er opptatt av, modenhet osv. Selv er jeg i slutten av førtiårene, og kunne aldri ha blitt sammen med en mann som var på samme alder som min sønn, som er i siste halvdel av tyveårene. Det føles bare helt galt. Og floskelen "alder er bare et tall" er bare en halvsannhet som folk slenger ut, uten mål og mening. De ordene har lite med realiteten å gjøre. Det er klart at alder har en god del å si! Eller kunne du kanskje  ha tenkt deg en romantisk allianse med en inntørka gammal gubbe i åttiårene, siden alder ikke betyr noe for deg?

Anonymkode: 17c65...ab4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som om dagbladet spoilet hèlt bevisst. Andre medier har i allefall vett til å merke innlegget med at det er spoiler. Utrolig kjipt og ekstra kjipt fordi jeg digget han som trakk seg :( 

Anonymkode: 55da0...9be

De røpet hvem som røk ut av 71 grader nord også. Faen så provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det enda en ny artikkel på Dagbladet.no, med video, og bilde. Skjønner ikke hvorfor de gjør dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Oida skrev:

Nå vil jeg si det er stor forskjell på å være en god trent, ungdommelig mann i femtiårene, som JT og en "inntørka gammel gubbe" i åttiårene. Så vil si din sammenligning er langt ute på viddene. Å nei, jeg kunne ikke tenkt meg en "romantisk allianse" med en i åttiårene som vil være femti år eldre. Noe som er langt mer en vi snakker om her.

Jeg har en onkel som har vært gift med en atten år yngre kvinne i femten år. Så jeg vil ikke si "At alder bare er et tall" er en floskel og halvsannhet.

Men jeg mener at personer som tiltrekkes hverandre i felles interesser, humor, lynne og hva det skulle være, ikke skal la seg stoppe av alder så lenge begge er voksne og ansvarlige. 

Nå vet ikke jeg hvor gammel Harlem er, men vil tro han er i tredveårene. Så at du da skal stemple han som for ung for JT, det finner jeg merkelig. Det kan ikke være mange av "frierne" som går gjennom din sensur da. Er vel bare hestebonden det.

 

Endret av Oida
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at Trond og Jan Thomas kunne vært en fin match, men er redd Trond er litt for feminin for JT. Han virker i hvert fall som en flott person. Er det forresten bare jeg som synes Trond likner litt på Ridge fra Glamour?😅   

image.jpeg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ella1 skrev:

Jeg tror faktisk at Trond og Jan Thomas kunne vært en fin match, men er redd Trond er litt for feminin for JT. Han virker i hvert fall som en flott person. Er det forresten bare jeg som synes Trond likner litt på Ridge fra Glamour?😅   

image.jpeg

HAHA du er ikke alene 😂 Tror JT vil ha en feminin mann, i hodet mitt leter han etter en ny Christopher. 

Får du fikset en side by side comparison😛

Endret av Castor Troy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Ella1 skrev:

Jeg tror faktisk at Trond og Jan Thomas kunne vært en fin match, men er redd Trond er litt for feminin for JT. Han virker i hvert fall som en flott person. Er det forresten bare jeg som synes Trond likner litt på Ridge fra Glamour?😅   

image.jpeg

Ser ingen likhet overhodet. Trond ser bare creepy ut. Unnskyld, ikke meningen å være slem 🙈

Anonymkode: 9fe85...a8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan jeg ikke vite sikkert. Men man kan ikke se helt bort fra at alder kan ha noe å si med tanke på hvor man er i livet, hva man er opptatt av, modenhet osv. Selv er jeg i slutten av førtiårene, og kunne aldri ha blitt sammen med en mann som var på samme alder som min sønn, som er i siste halvdel av tyveårene. Det føles bare helt galt. Og floskelen "alder er bare et tall" er bare en halvsannhet som folk slenger ut, uten mål og mening. De ordene har lite med realiteten å gjøre. Det er klart at alder har en god del å si! Eller kunne du kanskje  ha tenkt deg en romantisk allianse med en inntørka gammal gubbe i åttiårene, siden alder ikke betyr noe for deg?

Anonymkode: 17c65...ab4

Menn er annerledes en kvinner og aldersforskjell i homofile miljøer er mer vanlig enn i heterofile. Homofile er rett og slett mindre fordomsfulle enn deg.

Anonymkode: 155d1...5c7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ingen likhet overhodet. Trond ser bare creepy ut. Unnskyld, ikke meningen å være slem 🙈

Anonymkode: 9fe85...a8d

Trond så litt spesiell ut i første episode (litt skrå øyne, hoven rundt? Tatt noe behandling før han dro?) Nå synes jeg det har det normalisert seg - el at han ser annerledes ut og det skrå og hovne er borte - og da ble han jo skikkelig flott - og da ser jeg en viss likhet m bildet over. Flere som har sett den endringen? 
Men tror JT liker godt trent og muskler, og da er det vel kanskje bare Harlem som når opp.

Jeg tror nok JT liker hestebonden som person, men dessverre tror jeg også han flørter med ham på TV for å kvitte seg med image om at han liker unge menn. «Se, alder betyr ingenting» 

Anonymkode: 6c615...efd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror iaf vi bør konstantere at det er på tide å lese Dagbladet. Det finnes forøvrig mange bedre kilder til nyheter der ute.

Anonymkode: 7965a...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.2.2020 den 8.03, AnonymBruker skrev:

Menn er annerledes en kvinner og aldersforskjell i homofile miljøer er mer vanlig enn i heterofile. Homofile er rett og slett mindre fordomsfulle enn deg.

Anonymkode: 155d1...5c7

All forskning viser at forhold med stor aldersforskjell ryker oftere enn jevngamle. Ta et raskt google søk så ser du det. 

Desto større aldersforskjell, desto større sannsynlighet for brudd. 

Anonymkode: bf4bf...7e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All forskning viser at forhold med stor aldersforskjell ryker oftere enn jevngamle. Ta et raskt google søk så ser du det. 

Desto større aldersforskjell, desto større sannsynlighet for brudd. 

Anonymkode: bf4bf...7e0

Så har du unntakene som bekrefter regelen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jan Thomas virker som en veldig fin fyr, men jeg kan dy meg for de lettkledde poseringene med en halvkram en godt synlig. Med Harlem har han jo funnet en som deler den interessen/verdisynet. Dessverre tror jeg at han ender opp med han. Trønderen virker for interessert, nesten litt sånn star struck. Trond og Kristoffer tror jeg blir for feminine for han. Håper på hestebonden, men tror dessverre ikke det. Håper de i hvert fall beholder vennskapet de i mellom, for det er en sunn input å få.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandin skrev:

Synes Jan Thomas virker som en veldig fin fyr, men jeg kan dy meg for de lettkledde poseringene med en halvkram en godt synlig. Med Harlem har han jo funnet en som deler den interessen/verdisynet. Dessverre tror jeg at han ender opp med han. Trønderen virker for interessert, nesten litt sånn star struck. Trond og Kristoffer tror jeg blir for feminine for han. Håper på hestebonden, men tror dessverre ikke det. Håper de i hvert fall beholder vennskapet de i mellom, for det er en sunn input å få.

 

Halvkram en😂

På noen bilder er det mer enn halvkram, spør du meg!!

Anonymkode: 8eb08...233

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...