Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat noen "stor bombe" det vel?                                                   

Anonymkode: ec1f7...aed

Nei, det var ikke noe bombe at han kom til å ryke. Men etter min mening mener jeg at han virker mer interessert i Jan enn både Robin og Christoffer. Men det handler jo om kjemi og de 2 andre kommer nok til å ryke snart. 

Ble bare litt trist på OC sine vegne som hadde fått litt følelser allerede

Anonymkode: b1091...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvem måtte hjem i går? 

Anonymkode: ab648...e94

Robin og en av de nye.

Anonymkode: 155d1...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Robin og en av de nye.

Anonymkode: 155d1...5c7

Det var vel strengt tatt en spoiler.  Det var ikke den episoden som gikk på TV.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MiniMjau said:

Det var vel strengt tatt en spoiler.  Det var ikke den episoden som gikk på TV.

Den gikk jo i går

Anonymkode: 155d1...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gikk jo i går

Anonymkode: 155d1...5c7

på Dplay ja, men ikke på tv. 

Anonymkode: b4db0...580

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker said:

på Dplay ja, men ikke på tv. 

Anonymkode: b4db0...580

Beklager det visste jeg ikke. Jeg ser bare på dplay.

Anonymkode: 155d1...5c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket over at Harlem fikk bli etter Jans tale i siste episode. Var sikker på at han skulle ryke. Virker som Harlem er mer interessert i Trond, de flørter mye og sitter og koser med hverandre. Kanskje de kunne blitt et fint par? Kjedelig for Jan å måtte kjempe om Harlems oppmerksomhet, men kanskje det tenner han. 

Likte Kent Gørans oppsummering av dagen også, veldig gøy men vondt i rumpa 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager det visste jeg ikke. Jeg ser bare på dplay.

Anonymkode: 155d1...5c7

Dplay ligger en uke foran. Så zip it  :)) 

regnet med han lille R  kom til å ryke snart uansett...spent på de nye da. :)) 

Anonymkode: 76f18...139

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessverre Jan Thomas - selv så tolerant, reflektert og klok han er blitt av alle sine erfaringer - dessverre er i overkant kresen mht partner på den måten at han er blitt litt korrumpert eller kynisk gjennom livet.
 

Tror ikke han klarer å settle for noen som ikke han opplever matcher ham på utseende og kropp, suksess i livet, penger, kulhet, ungdommelighet - eller som ikke har alt dette men som overgår ham veldig på ett av punktene slik at han føler han har gjort et kupp (og da er det ungdommelighet som kanskje er mest åpenbart/lettest - å finne seg en ung fyr). 


Det er det som er synd med å få erfaring, man kan bli litt avstumpet selv om man har gode idealer.

Anonymkode: 6c615...efd

Det er jeg dessverre enig i. Hvis ikke hadde han nok allerede vært i et forhold, han som kjenner så mange og har opplevd så mye.

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om JT  hadde kjennskap til Harlem fra før, da etter hva jeg har lest så er Harlem en internasjonal stylist som har jobbet flere ganger på store visninger i utlandet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Sam Jones skrev:

Ikke les Dagbladet om dere ikke vil utsettes for spoilere. Irriterende. 

Jeg leste det nå og lurte på om jeg hadde gått glipp av en episode.

Hvorfor gjør de sånn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Blålilla skrev:

Jeg leste det nå og lurte på om jeg hadde gått glipp av en episode.

Hvorfor gjør de sånn? 

Veldig irriterende!  De fleste følger vel episodene som går på TV, ikke i betalingsappen.

 

Endret av MiniMjau
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MiniMjau skrev:

Veldig irriterende!  Se fleste følger vel episodene som går på TV, ikke i betalingsappen.

 

Veldig synd, spenningen for neste uke er nå borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Castor Troy skrev:

Veldig synd, spenningen for neste uke er nå borte...

De avslørte vel ikke i overskriften hvem som dro hjem? Da er det jo bare å la være å lese artikkelen da 😁

Trond er fryktelig stiv og unaturlig i maska. Synd han har gått så langt med operasjoner. Kent er skjønn, men tror han kan bli litt for kjedelig i lengden for JT. Regner med Harlem, som er den yngste og kjekkeste, blir valgt. Utseende teller mest her i verden ser det ut til.

Anonymkode: 9fe85...a8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De avslørte vel ikke i overskriften hvem som dro hjem? Da er det jo bare å la være å lese artikkelen da 😁

Trond er fryktelig stiv og unaturlig i maska. Synd han har gått så langt med operasjoner. Kent er skjønn, men tror han kan bli litt for kjedelig i lengden for JT. Regner med Harlem, som er den yngste og kjekkeste, blir valgt. Utseende teller mest her i verden ser det ut til.

Anonymkode: 9fe85...a8d

Det er ikke det. Men en som har betalingsfunksjonen på dplay har sett episoden vi ikke får sett på tv før neste uke, og røpet hvem som måtte dra hjem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper han er fornuftig og velger hestebonden. Der er det tiltrekning, men og en naturlig kontakt på et dypere plan. Og jeg tror han kunne hatt godt av en person som er litt eldre og har andre verdier i livet sitt. Velger han Harlem så blir jeg litt skuffet, for kan ikke se for meg at det vil vare. Trond liker jeg og, men føler ikke de er en helt god match, JT trenger noe annet. Nei, hestebonden er min favoritt.😊

Anonymkode: 8b8e4...a93

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

De avslørte vel ikke i overskriften hvem som dro hjem? Da er det jo bare å la være å lese artikkelen da 😁

Trond er fryktelig stiv og unaturlig i maska. Synd han har gått så langt med operasjoner. Kent er skjønn, men tror han kan bli litt for kjedelig i lengden for JT. Regner med Harlem, som er den yngste og kjekkeste, blir valgt. Utseende teller mest her i verden ser det ut til.

Anonymkode: 9fe85...a8d

Ikke i overskriften, men Dagladet la med bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de røpet det i overskriften. Da klikket jeg meg inn fordi jeg trodde det var noe jeg ikke hadde fått med meg. Da fikk jeg jo enda mer info og skjønte det var en annen episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...