Gå til innhold

Jan Thomas søker drømmeprinsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er bifil? Sånn i tilfelle jeg skulle bli singel 😊

Anonymkode: 2ef0a...e53

Han bollywoodfyren tror jeg? Tormod har hatt kvinnelig samboer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kent Are er jo til å dø for. Så herlig type. Og noe så jordnært som helsefagarbeider(student). Tormod og, nydelig fyr. 

Og elsket det når JT sa at han ikke viste om han klarte å sende ut flere, og spurte om alle skulle gifte seg. Akkurat den å sende ut noen, det er så brutalt. Skjønner han godt jeg! 

Anonymkode: e4987...524

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kent Are er jo til å dø for. Så herlig type. Og noe så jordnært som helsefagarbeider(student). Tormod og, nydelig fyr. 

Og elsket det når JT sa at han ikke viste om han klarte å sende ut flere, og spurte om alle skulle gifte seg. Akkurat den å sende ut noen, det er så brutalt. Skjønner han godt jeg! 

Anonymkode: e4987...524

Ser ut som Jan smeltet helt rundt kent are. Han smiler fra øre til øre 😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det ikke sendes inn tre nye på et tidspunkt? Leste at det var JT og 12 friere. 
Trønderen Kent Jøran (?) er fin altså. Liker bergenseren Trond også. Og Kristoffer. Og Robin. Nei alle sammen. Fin gjeng.

Anonymkode: 6c615...efd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal det ikke sendes inn tre nye på et tidspunkt? Leste at det var JT og 12 friere. 
Trønderen Kent Jøran (?) er fin altså. Liker bergenseren Trond også. Og Kristoffer. Og Robin. Nei alle sammen. Fin gjeng.

Anonymkode: 6c615...efd

Det er sikkert det han Tormod mener da han sa Jan tenker kun med pikken. Produksjonen sender vel inn 3 hunks med store oljesmurte muskler når de er få igjen og aner fred og ingen fare 

Anonymkode: 72a30...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert det han Tormod mener da han sa Jan tenker kun med pikken. Produksjonen sender vel inn 3 hunks med store oljesmurte muskler når de er få igjen og aner fred og ingen fare 

Anonymkode: 72a30...8c3

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er helt greit at Harlem og Trond er så fysiske med hverandre når de faktisk er der for å møte JT (jeg har sett siste episoden på Dplay også i tilfelle noen av dere ikke har sett så mye av det enda). 

Anonymkode: 7ce73...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er helt greit at Harlem og Trond er så fysiske med hverandre når de faktisk er der for å møte JT (jeg har sett siste episoden på Dplay også i tilfelle noen av dere ikke har sett så mye av det enda). 

Anonymkode: 7ce73...cdb

Det er vel sånn som skjer helt naturlig. Sikkert mange av guttene som har bedre kjemi med hverandre, en de har med Jan. De ser jo mye mer til hverandre en de gjør med JT også. Ikke vanskelig å oppstå hete situasjoner når en gruppe homofile menn bor sammen i et idyllisk feriehus over lengre tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ELSKER trønderen og hestebonden, herregud så flotte folk. 

Anonymkode: c6dd3...143

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er vel sånn som skjer helt naturlig. Sikkert mange av guttene som har bedre kjemi med hverandre, en de har med Jan. De ser jo mye mer til hverandre en de gjør med JT også. Ikke vanskelig å oppstå hete situasjoner når en gruppe homofile menn bor sammen i et idyllisk feriehus over lengre tid.

Dette er ikke lengre tid altså. De fremstiller det som om det går en uke mellom hver som reiser hjem, men det gjør det nok ikke. Og det er i hvert fall lurt å ikke sitte og kose på hverandre når JT sitter ved siden av. 

Anonymkode: 7ce73...cdb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke lengre tid altså. De fremstiller det som om det går en uke mellom hver som reiser hjem, men det gjør det nok ikke. Og det er i hvert fall lurt å ikke sitte og kose på hverandre når JT sitter ved siden av. 

Anonymkode: 7ce73...cdb

Er det ikke noe som heter at homseår er som hundeår, da blir det jo ca en uke 😜 

Ja kanskje de ikke er der pga JT, eller utelukkende pga han. For mange er dette en sjanse til å være på TV, og være på en idyllisk ferie så lenge som mulig og ha masse moro underveis.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 3.43, AnonymBruker skrev:

JT er 52, født i desember 69 står det på Wikipedia, ikke 55. Ikke at det er så stor forskjell, men greit å få det rett om man først legger vekt på det. 

Anonymkode: 6c615...efd

Da er han i såfall ganske nylig  fylt 50

Anonymkode: 2f163...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er han i såfall ganske nylig  fylt 50

Anonymkode: 2f163...ef1

Han er 53 år, fyller 54 i romjula 2020. Han nevner sin alder ganske ofte i podcasten. 

Uansett. Veldig herlig program! JT er flink med mennesker og tør å vise alle sider ved seg selv. Alexander/Harlem er vel den han finner mest sexy sånn utseendemessig, men jeg tror ikke han ender opp med ham. For lukket, og tar lite initiativ. Kent Gøran, Tormod og Trond er nok de som passer JT best, voksne menn med historie og evne til å by på seg selv. Robin er ikke en match... Artig type, men føler det er far og sønn. Blir spennende med nye menn! Og litt drama mellom gutta... Og det MÅ da være noe i lufta mellom noen av frierne... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Malika skrev:

Han er 53 år, fyller 54 i romjula 2020. Han nevner sin alder ganske ofte i podcasten. 

Uansett. Veldig herlig program! JT er flink med mennesker og tør å vise alle sider ved seg selv. Alexander/Harlem er vel den han finner mest sexy sånn utseendemessig, men jeg tror ikke han ender opp med ham. For lukket, og tar lite initiativ. Kent Gøran, Tormod og Trond er nok de som passer JT best, voksne menn med historie og evne til å by på seg selv. Robin er ikke en match... Artig type, men føler det er far og sønn. Blir spennende med nye menn! Og litt drama mellom gutta... Og det MÅ da være noe i lufta mellom noen av frierne... 

Harlem er nok den flotteste både med kroppen og ansiktet, og så ut som den opplagte vinneren i starten, men kjemien mellom han og JT føles helt død. Da er det mer sexy stemning i luften med flere av de andre gutta der. Ser ut som JT vil spise opp Kent Are 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Castor Troy skrev:

Harlem er nok den flotteste både med kroppen og ansiktet, og så ut som den opplagte vinneren i starten, men kjemien mellom han og JT føles helt død. Da er det mer sexy stemning i luften med flere av de andre gutta der. Ser ut som JT vil spise opp Kent Are 😍

Jepp! Men heter han ikke Kent Gøran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malika skrev:

Jepp! Men heter han ikke Kent Gøran?

Det er fullt mulig, jeg har kalt han Kent Are ganske lenge tror jeg 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MadameDeRosa
9 minutter siden, Malika skrev:

Han er 53 år, fyller 54 i romjula 2020. Han nevner sin alder ganske ofte i podcasten. 

Uansett. Veldig herlig program! JT er flink med mennesker og tør å vise alle sider ved seg selv. Alexander/Harlem er vel den han finner mest sexy sånn utseendemessig, men jeg tror ikke han ender opp med ham. For lukket, og tar lite initiativ. Kent Gøran, Tormod og Trond er nok de som passer JT best, voksne menn med historie og evne til å by på seg selv. Robin er ikke en match... Artig type, men føler det er far og sønn. Blir spennende med nye menn! Og litt drama mellom gutta... Og det MÅ da være noe i lufta mellom noen av frierne... 

Hvordan vet du alt dette da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er fullt mulig, jeg har kalt han Kent Are ganske lenge tror jeg 😂

Kent Gøran;)

Virker som de begge er litt småkåte på hverandre, om man kan si det sånn. Og det er jo en bra start! Han setter jo de fine øynene i JT og er både sjenert og direkte. Utrolig fin fyr! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Malika skrev:

Kent Gøran;)

Virker som de begge er litt småkåte på hverandre, om man kan si det sånn. Og det er jo en bra start! Han setter jo de fine øynene i JT og er både sjenert og direkte. Utrolig fin fyr! 

 

Ja trodde de skulle begynne å kline i gangen der da Kent Gøran 😁 ville ha litt prat på tomannshånd . Synes helt klart KG er den mest sympatiske jeg har sett hittil i den serien. Han er lett å like gjennom skjermen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvordan vet du alt dette da?

Det er jo bare mine refleksjoner. 

Og JT har selv sagt at det kommer inn nye menn på FB-siden til podcasten, og drama ser jeg at det blir i neste uke mellom Robin og Alexander/Harlem. Og om du ser på Kent Gøran-linken jeg satte inn over her, så hinter han om relasjoner/romantikk mellom noen av frierne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...