FruK Skrevet 27. oktober #701 Del Skrevet 27. oktober Jeg syns det er gøy å høre på han og Nicoline i podcasten. Nå er det vel bare 2-3 episoder før de gir seg. Men jeg syns de virker oppegående begge to, reflekterte og morsomme. Liker podcasten, d er surrete og kommer stadig opp i situasjoner. Liker de godt, vil påstå de er det mest oppegående influenserene vi har. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 28. oktober #702 Del Skrevet 28. oktober Jeg visste ikke at de skulle gi seg med podcasten. Det var syns. Jeg hører sporadisk på den selv om jeg ikke er småbarnsforelder lenger. Syns de har mye bra for seg. Hadde elska den for 5-10 år siden da jeg kanskje var midt i målgruppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegvetik Skrevet i går, 10:39 #703 Del Skrevet i går, 10:39 Kan noen fortelle meg hvorfor de bare har tenkt å bo i nye huset i to år? Hvor skal de? Er de ikke keen på at barna skal få slå seg til ro et sted? Og det har jo blitt så fint? Er det noe de tenker de skal tjene på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet i går, 17:40 #704 Del Skrevet i går, 17:40 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 17 timer siden #705 Del Skrevet 17 timer siden Jegvetik skrev (15 timer siden): Kan noen fortelle meg hvorfor de bare har tenkt å bo i nye huset i to år? Hvor skal de? Er de ikke keen på at barna skal få slå seg til ro et sted? Og det har jo blitt så fint? Er det noe de tenker de skal tjene på? Husflipping. Kjøpe-renovere-selge med gevinst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 9 timer siden #706 Del Skrevet 9 timer siden Ønsker seg større, bedre og i bedre område Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 9 timer siden #707 Del Skrevet 9 timer siden Tough cookie skrev (7 timer siden): Husflipping. Kjøpe-renovere-selge med gevinst. Tjente de noe særlig på forrige salg da? De bruker jo uhorvelig mye penger på oppussing, så der tror jeg de går såvidt i null. Stakkars barn som ikke klarer å slå seg til ro før de må flytte igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå