Gå til innhold

Hvilken sjokolade savner dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Uff, jeg blir helt dårlig av Soho-pratet, for den er det kvalmeste jeg noen gang smakte!

Enig med deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til alle dere som savner Stratos med Nøtter - den er ute på markedet igjen.  Men bare i stor utgave.

Du får den som Stratos Bar og Stratos Storplate ("familievarianten") :)

Skrevet
Soho og Blues (mørk utgave av Stratos)

Å ja, Soho savner jeg også. Den var god den. Var det Nidar som hadde den? Lurer på om jeg skal spørre om de har planer om å få den tilbake.

Skrevet

Sendte en mail til Nidar med denne tråden jeg og spurte om de hadde planer om å sette den i produksjon igjen.

Skrevet

BASIC og grønn RELAX!!! Basic var helt fantastisk, spes hvis den hadde ligget i kjøleskapet = knallhard!! NAM!!! :sikle:

Merkelig hvor mange som savner Soho, den var jo EKKEL!! Yurk.. Jada, jeg veit, smak og behag :ler:

Skrevet

SOHO og Relax. og blues sjokoladen

mmm.. nå fikk jeg lyst på sjokolade....

Skrevet

Hadde helt glemt Soho jeg.. Hvor ble det av den da ? :forvirret:

Skrevet
Hadde helt glemt Soho jeg.. Hvor ble det av den da ?  :forvirret:

Den solgte ikke nok for Nidar tror jeg. Men hadde vært digg om den kom tilbake igjen, i det minste som limited edition... :D

Skrevet

Å...den var så god..og så kunne man knekke den på midten, og dele den med noen andre. Men når jeg tenker meg om var jeg en av få i min vennegjeng som likte den ;)

Skrevet

hm.. soho husker ikke jeg. Hva var spesielt med den? Hvordan var papiret? Når eksisterte den? *Trenger hjelp til å huske*

Gjest LoisLane
Skrevet

SoHo fikk man kjøpt for to - tre år siden, kanskje? Den var litt buet i formen, og hadde yoghurtfyll med crisp i. Veldig god, men tror det var noe med yoghurten og holdbarheten som gjorde at den forsvant.

Jeg savner Riegel og Hasla - små enkrones sjokolader pakket i tynt sølvpapir. Gikk inn på åttitallet en gang, tror jeg.

Skrevet

Kan umulig savne SoHo når jeg ikke husker den en gang! :ler:

Men savner egentlig ingen sjokolader jeg tror jeg... Men husker jeg kjøpte en de Relax... men tror det var fordi den var billigere enn annen sjokolade?

Skrevet

Synes Twistposene har tapt seg betraktelig, jeg..

Savner spesielt den med banankrem i og den med aprikoskrem i :grine:

Skrevet
Synes Twistposene har tapt seg betraktelig, jeg..

Savner spesielt den med banankrem i og den med aprikoskrem  i  :grine:

Helt enig! Alle twistene smaker jo nesten likt jo... Men jeg savner ikke aprikosene. De kan du få. :ler:

Skrevet

Mener å huske at Sohopapiret var av litt hard plast og hvitt? :klø:

Skrevet

Kom på at jeg savner Creme Egg's fra Cadbury's.. . (de eksisterer vel fremdeles, men får ikke kjøpt dem i Norge)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hasla og Riegel hadde jeg helt glemt - men de var gode!

Heldigvis er Stratos med nøtter tilbake.

Da er da bare å starte en massiv underskriftskampanje for å få banantwisten tilbake på markedet....

Skrevet
Da er da bare å starte en massiv underskriftskampanje for å få banantwisten tilbake på markedet....

Henger meg med på det!

Skrevet

Etter å ha lest denne tråden så savner jeg Blues... og så er jeg fryktelig sjokoladesjuk :)

Skrevet

Savner Blues og Disneysjokoladen. Soho, er den desidert vondeste sjokoladen jeg noen sinne har smakt.. :kvalm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...