Gå til innhold

Hvilken sjokolade savner dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje denne tråden bør sendes inn til de som produserte Soho. Hvis de er smarte begynner de å produsere den igjen! :) Jeg har i alle fall veldig lyst til å smake den siden dere er så mange som savner den. Virker som jeg har gått glipp av noe her altså!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Soho her også, den var sååååå god :)

Gi oss Soho tilbake :evil:

Gjest Jamila
Skrevet

TØFFE!!!! og Stratos med nøtter!!

Skrevet

Rosa relax og 5 minutt (skulle gitt nesten alt for en retro av disse gitt... :roll: )

Gjest Emera
Skrevet

Ja! Når forsvant den egentlig? Kan da ikke være så mange år siden?

TØFFE!!!!

TØFFE!! Jeg kjenner smaken ennå, og hvordan jeg elsket denne lille, kompakte biten..

Så gøy at det er andre som også husker den! :)

Tante Fiolett, jeg tror heller ikke det er så mange år siden den forsvant. Men nå er det bare minnene igjen... *sukk*

Skrevet

Jeg vil også ha (som mange andre) Soho og Disneysjokoladen tilbake. Kan ikke fatte hvorfor de sluttet. Husker til og med reklamen med Walk on by og hele pakka...

Gjest Gitte
Skrevet

wow, trodde ikke det var flere enn meg som likte SOHO.. den sjokoladen var utrooolig god...

og dere som savner riegel.. den finnes enda.

Skrevet

Savner også stratos med nøtter og soho!

Riegel,husker at denne er god,me ikke hvordan den ser ut!

Gjest Gitte
Skrevet

bitteliten melkesjokolade med sølvpapir rundt, som også var litt rødt, om jeg ikke husker helt feil.. veeldig god sjokolade :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Som så mange her, likte jeg også Soho godt - ville gjort mye for å få en til sånn, ja! Yoghurt-snop er jo så digg...

Skrevet

Soho savner jeg! Og Relax, den med gult papir som kom i flere forskjellige varianter..

Skrevet

Jeg savner Basic, det var en av mine absolutte favoritter. Fra Nidar Bergene.

Og jeg savner Relax og Stratos med nøtter. Og så savner jeg den tiden da de hadde spesial i biter i pakke. Det var alltid kino-godter til meg når jeg var mindre. Nam nam :)

Skrevet
bitteliten melkesjokolade med sølvpapir rundt, som også var litt rødt, om jeg ikke husker helt feil.. veeldig god sjokolade :)

Riegel?

De hadde en av samme type med nøtter i også.

Et godt alternativ til Soho er forresten Rittersport med Yoghurt. Men den er nesten ikke å oppdrive den heller :veldigsur:

Gjest Jamila
Skrevet

Riegel?

De hadde en av samme type med nøtter i også.

:

Den het Hasla. Begge to var veldig gode og akkurat passe store!

• 3 uker senere...
Gjest Hippopotamus
Skrevet

Soho!!!!

Og den lille, lyseblå jordbær-twisten fra jeg var liten....

:babyjente:

Gjest sjokoman
Skrevet

soho!!!!!!!!!!!!!!!!!

verdens beste sjokolade :grine:

Gjest Cerise
Skrevet

soho og relax savner jeg virkelig... ååå.. nå ble jeg snopesyk!! :sjarmor:

Gjest BI-student
Skrevet

Jeg savner også SOHO, beste sjokoladen som er laget noengang. Men det var visstnok en av tidenes godteri-flopper, eller så hadde jeg en feilinformert markedsføringsforeleser på skolen. Han brukte den ihvertfall som eksempel på et totalt mislykket produkt. Tror forklaringen er at den apellerte til damer, som oss, og ikke til ungdommene- som er de som faktisk kjøper sjokolade, mens vi bare går rundt og har lyst på men behersker oss altfor ofte til at Nidar kunne fortsette å produsere....

Skrevet
Åh' date=' jeg savner Nidars småsjokolade "Tøffe!" Den minner meg om Donald-barne-TV-posene da jeg var liten.[/quote']

Åja!! Den er vanvittig god! Har tenkt på den innimellom, og tenkt at det er lenge siden jeg har sett den noe sted. Men finnes den virkelig ikke lenger altså????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...