Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #21 Skrevet 5. juni 2005 Samme her! Skjønner ikke hvorfor de sluttet med den! Jeg savner også den sjokoladen. Har hørt rykter om at den ikke falt i smak for nok folk til at de fortsatte å produsere den...
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #22 Skrevet 5. juni 2005 Åh' date=' jeg savner Nidars småsjokolade "Tøffe!" Den minner meg om Donald-barne-TV-posene da jeg var liten.[/quote'] Ja! Når forsvant den egentlig? Kan da ikke være så mange år siden?
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #24 Skrevet 5. juni 2005 5 minutt - ååååå den var så god, sånn to stk i pakken... nammmmm... nam nam....husker ikke smaken, bare at den var god!
Blueberry Skrevet 5. juni 2005 #25 Skrevet 5. juni 2005 Soho savner jeg. Tror det er en sjokolade som du enten elsker eller hater. Jeg husker jeg gikk fra å hate den til å elske den i alle fall. Og så banantwisten da. Twist er liksom ikke det samme lenger. Synes alle sjokoladene smaker likt. Bare lakris og toffee som skiller seg ut...naturligvis...
Brunhilde Skrevet 5. juni 2005 #26 Skrevet 5. juni 2005 Jeg savner BANANTWIST - det var jo den aller beste biten! Videre savner jeg OPAL og BANANSJOKOLADE med trekk av mørk sjokolade. Savner også noen av "smågodtsjokoladene" - eggelikør som var mørk sjokolade med eggelikør inni, ellers så den ut akkurat som spesialsjokoladen. Jeg jobbet på kiosk da småsjokoladene kostet 10 øre stykket - gjett om vi fikk problemer da de gikk opp til 15 øre - hvordan skulle man kunne kjøpe for 1 krone da? Tror det endte med at tilfeldige kunder fikk 10 øre tilbake, stamkunder fikk en sjokolade på kjøpet.
thei Skrevet 5. juni 2005 #27 Skrevet 5. juni 2005 RELAX, STRATOS MED NØTTER!!!!!!!!!!!!! OG NØTTEKUBBE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan smaker soho??? Husker ikke denne jeg....
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #29 Skrevet 5. juni 2005 Hasla og Riegel. Så små at man neeeesten ikke fikk dårlig samvittighet
Gjest Datajente (i.i.) Skrevet 5. juni 2005 #30 Skrevet 5. juni 2005 Små Crispo-sjokolader til ca. 4 kr, så man slipper å kjøpe stor... det tør jeg aldri å gjøre så da blir det jo aldri noe crispo-sjokolade på meg! Ellers burde de ha Center-bar i Norge også, synes jeg! Og hvorfor ikke en lite toblerone? Fantes ikke det før forresten? Ellers har jeg aldri hørt om soho, relax og mange av de andre dere nevner... Når fantes disse? Kanskje jeg var for liten da til å få med meg at de fantes. 23 år nå... Jeg fikk ikke så mye sjokolade av mammaen min...
Smilla78 Skrevet 5. juni 2005 #31 Skrevet 5. juni 2005 Blues, riegel og hasla! Og stratos med nøtter. Tror jeg så den for ca et år siden, men hvor er den nå?
Gjest Gjesta Skrevet 5. juni 2005 #32 Skrevet 5. juni 2005 Soho og Blues (mørk utgave av Stratos) Det var disse to jeg tenkte på da jeg så denne tråden også! *savne, savne, savne*
Fredslilja Skrevet 5. juni 2005 #35 Skrevet 5. juni 2005 Soho, Blues og Disneysjokoladen (den i rødt papir med hvit figur oppå sjokoladen)
Elanor Skrevet 5. juni 2005 #37 Skrevet 5. juni 2005 Soho er absolutt savnet her i gården også. Hørte rykter om at den ble inndratt fordi de hadde problemer med at yogurten surnet. :o Sikkert bare et rykte... Jeg husker egentlig ikke hvordan Relax smakte, men jeg husker TV-reklamene veldig godt! John Cleese, tror jeg det var, befant seg i en eller annen farlig situasjon, f.eks med en tidsinstilt bombe rundt nakken, stod avslappet og nøt en Relax mens han snakket med sin kone på telefonen: "No no, RELAX darlin! Nothing to worry about! [ser seg rundt] Hmm... I might be a little late for dinner" Ville gitt mye for et gjensyn med dem.
Calla Skrevet 6. juni 2005 #38 Skrevet 6. juni 2005 Soho helt klart! Det fins alt for lite godis med tørket yoghurt her i landet!!
Gjest Bertine Skrevet 7. juni 2005 #39 Skrevet 7. juni 2005 SOHO!!!!! Tror dere det finnes et lager en plass vi kan raide??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå