Ling Skrevet 6. juli 2005 #61 Skrevet 6. juli 2005 Jeg savner BANANTWIST - det var jo den aller beste biten! Videre savner jeg OPAL og BANANSJOKOLADE med trekk av mørk sjokolade Slenger meg på OPAL og BANANSJOKOLADE, den med gullpapir og litt rødt på!! Kjempegode!!
Gjest sjokoladeelsker!! Skrevet 8. juli 2005 #62 Skrevet 8. juli 2005 Noen som husker sjokoladekonfekten Sarh Bernard fra Findus? Det var det absolutt beste jeg kunne få! Skrev faktisk brev til Findus om hvorfor de hadde sluttet med den og om de hadde noe på lager.. Jeg fikk et trøstebrev og 50kr gavekort Ellers var Stratos med nøtter knallgod og... mmm fikk lyst på sjokkis nå..
Gjest Turi Skrevet 8. juli 2005 #63 Skrevet 8. juli 2005 Savner Hellas sjokoladen jeg. Signerer. Ingen over ingen ved siden.
Peony Skrevet 12. juli 2005 #64 Skrevet 12. juli 2005 Jeg savner også Relax-sjokoladene, SÆRLIG den med lakrisfyll!! :wub:
frizzbee Skrevet 12. juli 2005 #65 Skrevet 12. juli 2005 ... Og den lille, lyseblå jordbær-twisten fra jeg var liten.... .... Jaaaaaa! Den savner jeg også!!!
Annie Skrevet 13. juli 2005 #66 Skrevet 13. juli 2005 Statos med nøtter BananTwisten!!!!!! Smågodt med mintfyll. VIL HA DEN "GAMLE" CUBA'EN TILBAKE OGSÅ!!!!! Den nye er ikke god.
Gjest Guest Skrevet 14. juli 2005 #68 Skrevet 14. juli 2005 Kanskje en grunn til at Soho ble trukket tilbake fra markedet..: http://www.orapp.no/oversikt/Argang_2001/9...engepulsen/3186
Totalya Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #69 Skrevet 14. juli 2005 Noen som husker sjokoladekonfekten Sarh Bernard fra Findus? Det var det absolutt beste jeg kunne få! Skrev faktisk brev til Findus om hvorfor de hadde sluttet med den og om de hadde noe på lager.. Jeg fikk et trøstebrev og 50kr gavekort Ellers var Stratos med nøtter knallgod og... mmm fikk lyst på sjokkis nå.. ← Er det den lille sjokoladekaka? Er den borte?
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #70 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Savner disney sjokoladen. Sjokoladeplater med en disney figur av hvit sjokolade, men det var en ramme rundt av brun sjokolade. Mmmm. Og blues. Endret 14. juli 2005 av Pleier
Lassie Skrevet 14. juli 2005 #71 Skrevet 14. juli 2005 Jeg savner også Soho! Og den Disneysjokoladen som Pleier nevner. Også savner jeg en som jeg ikke husker hva heter - kunne det være blues? Det var blått glinsende papir, på størrelse med Crispo, også hadde den masse bobler og var knasende sprø. Den har vært borte i mange år, men det var min favoritt!
Pleier Skrevet 14. juli 2005 #72 Skrevet 14. juli 2005 Også savner jeg en som jeg ikke husker hva heter - kunne det være blues? Det var blått glinsende papir, på størrelse med Crispo, også hadde den masse bobler og var knasende sprø. Den har vært borte i mange år, men det var min favoritt! ← Blues hadde blått papir, med en note linje på. Og den var på str. med stratos (lik form også). Masse bobbler og smeltet på tungen.
Lassie Skrevet 14. juli 2005 #73 Skrevet 14. juli 2005 Hmm.. Da kunne det ikke være Blues. Hvilken sjokolade var det da??
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #74 Skrevet 16. juli 2005 Slutter meg til rekken av SOHO-savnere... Jeg savner også en sjokolade som jeg husker fra da jeg var liten, men endelig stor nok til å kjøpe sjokolade selv i kiosken. Er det ingen andre som husker en sjokolade jeg tror het Jordbærkrem. Sjokolade med jordbær inni.
Grace Skrevet 23. juli 2005 #75 Skrevet 23. juli 2005 RIEGEL.... Fantes også en lik sjokolade med blått på papiret den også skulle jeg gjerne spist igjen.....
Totalya Skrevet 25. juli 2005 Forfatter #77 Skrevet 25. juli 2005 RIEGEL.... Fantes også en lik sjokolade med blått på papiret den også skulle jeg gjerne spist igjen..... ← Har de ikke riegel på mix?
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #78 Skrevet 17. november 2005 Jeg kom på denne tråden, for jeg kom på en konfekteske jeg virkelig savner. Den hadde åtte-ti biter sjokolade, men to brett i esken. Og Utenom sjokoladen var det turkish delight. Og begge deler var helt utrolig godt. Noen som vet hva jeg mener? Tror esken var blå...
SissiB Skrevet 17. november 2005 #79 Skrevet 17. november 2005 VIL HA DEN "GAMLE" CUBA'EN TILBAKE OGSÅ!!!!! Den nye er ikke god. ← Helt enig. Få den "gamle" typen tilbake. Også banan twisten da. Til alle dere som savner Stratos med Nøtter - den er ute på markedet igjen. Men bare i stor utgave.
Montezuma Skrevet 18. november 2005 #80 Skrevet 18. november 2005 Uff, jeg blir helt dårlig av Soho-pratet, for den er det kvalmeste jeg noen gang smakte! Men Relax, ja de tenker jeg ofte på! Vil ha, vil ha!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå