Totalya Skrevet 5. juni 2005 #1 Skrevet 5. juni 2005 Fortsetter tråden etter den savnede isen. Hvilken sjokolade savner dere? Selv savner jeg Tre musketerer. Noen som husker den? Tror den var fra Nidar (Bergene). Den ligner litt på Milky way i smak og konsistens.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #3 Skrevet 5. juni 2005 Turkish Delight- og den runde bananfyllsjokoladen, fra twistposen. Skulle gjerne hatt begge to som "store" sjokolader. Og så savner jeg appelsinsjokoladen (formet som appelsin) til freia, og et juleeksperiment som var ristede mandler med sjokoladetrekk og en anelse kanelsmak.
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2005 #7 Skrevet 5. juni 2005 Åh, jeg savner Nidars småsjokolade "Tøffe!" Den minner meg om Donald-barne-TV-posene da jeg var liten.
Arkana Skrevet 5. juni 2005 #10 Skrevet 5. juni 2005 Skriver under på denne. Samme her. (Soho er forøvrig den verste sjokoladen jeg noen gang har smakt. Skjønner godt hvorfor den forsvant. )
Kristin S Skrevet 5. juni 2005 #11 Skrevet 5. juni 2005 Soho! Samme her! Skjønner ikke hvorfor de sluttet med den!
Milly:) Skrevet 5. juni 2005 #12 Skrevet 5. juni 2005 Og så savner jeg appelsinsjokoladen (formet som appelsin) til freia Denne hadde jeg osså savnet lenge, helt til denne plutselig dukket opp i taxfreebutikken på flyplassen i Reykjavik. Helt seriøst, samme oransjeflekkete innpakningspapiret og papp/plastboks rundt. Sto ikke freia på den, det var vel eneste forskjellen. Spiste den på flyet videre, ble kvalm og har ikke lyst på den lenger... Men det var godt å se den igjen
Ibenholt Skrevet 5. juni 2005 #14 Skrevet 5. juni 2005 Soho! Den var kjempegod! I tillegg savner jeg de choco-sjokoladene (eller var det sjoko? - noe sånt iallfall) som var i twistposene før. Rødt papir med beige striper..lys sjokolade med seig karamell inni. Mmmm:)
Gjest Formosiss Skrevet 5. juni 2005 #16 Skrevet 5. juni 2005 Soho, Hasel, Riegel og Stratos med nøtter.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #17 Skrevet 5. juni 2005 Åh' date=' jeg savner Nidars småsjokolade "Tøffe!" Den minner meg om Donald-barne-TV-posene da jeg var liten.[/quote'] TØFFE!! Jeg kjenner smaken ennå, og hvordan jeg elsket denne lille, kompakte biten..
Gjest Teletubbien Skrevet 5. juni 2005 #18 Skrevet 5. juni 2005 5 minutt - ååååå den var så god, sånn to stk i pakken... nammmmm... Også nøttekubbe - ligner på peanøttkubbe, men det er IKKE det samme :-? Også Riegel..... snufs
Orthia Skrevet 5. juni 2005 #19 Skrevet 5. juni 2005 Orangerull (Krokanrull-aktig med appelsinsmak) og Never Stop (finnes heldigvis i Sverige!)
Dru Skrevet 5. juni 2005 #20 Skrevet 5. juni 2005 Må bli soho og den runde appelsinsjokoladen. Hvem var det som laget soho? Kanskje vi kan sende inn protestbrev? (Flere år for sent, men dog...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå