Gå til innhold

Utro eks vil melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa fra om utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 hours ago, AnonymBruker said:

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Alle situasjoner har flere sider. Det man vet ikke er hans side. Som kunne vise andre fakta eller perspektiv. 
 

Antar at noen som jobber i barnevernet eller hva som helst ville tenkte sånn også. 

Anonymkode: 98968...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle situasjoner har flere sider. Det man vet ikke er hans side. Som kunne vise andre fakta eller perspektiv. 
 

Antar at noen som jobber i barnevernet eller hva som helst ville tenkte sånn også. 

Anonymkode: 98968...f5b

Vel, har mer enn nok bevis på at han er en sosiopat. Han fikk sparken fra forrige jobb pga dårlig oppførsel mot sine kollegaer.

Og diverse andre bevis jeg ikke skal gå i detaljer her. Men ja. Det vil slå tilbake så grundig på han selv om han lager styr. Da vil de se at han gjør det der av pur ondskap og hevnlyst. Voksne mennesker oppfører seg ikke sånn mot andre. 

 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Hva gjorde du som skulle meldes til barnevernet?

Anonymkode: 98968...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde du som skulle meldes til barnevernet?

Anonymkode: 98968...f5b

Jeg sa fra til hun andre om at han har holdt oss begge for narr siste halvåret. Han var utro mot oss begge 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, jabx skrev:

Nja, å true noen med å melde dem til barnevernet tror jeg nok ikke går inn under trusselbestemmelsen i straffeloven nei.

Les hele tråden.  

Det han skriver går under både trusler og trakassering

Anonymkode: 69d26...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg sa fra til hun andre om at han har holdt oss begge for narr siste halvåret. Han var utro mot oss begge 

Anonymkode: 9d906...37b

 

 

3 hours ago, AnonymBruker said:

Les hele tråden.  

Det han skriver går under både trusler og trakassering

Anonymkode: 69d26...b11

Høres ikke ut som noe som barnevernet bryr seg om. 

Anonymkode: 98968...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Høres ikke ut som noe som barnevernet bryr seg om. 

Anonymkode: 98968...f5b

Målet hans er jo å svartmale meg som mor for å ta hevn. Ikke for at han genuint bryr seg om barnet mitt. 

Han er en sosiopat. Stoltheten hans er såret. Han har tapt ansikt, nå som han ikke kan holde på å underkue og kontrollere andre. Da tar han andre, drastiske grep for å få kontroll og hevn. 

Hans motiv er ren og skjær ondskap og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målet hans er jo å svartmale meg som mor for å ta hevn. Ikke for at han genuint bryr seg om barnet mitt. 

Han er en sosiopat. Stoltheten hans er såret. Han har tapt ansikt, nå som han ikke kan holde på å underkue og kontrollere andre. Da tar han andre, drastiske grep for å få kontroll og hevn. 

Hans motiv er ren og skjær ondskap og har ingenting med virkeligheten å gjøre.

Anonymkode: 9d906...37b

Har du blokkert han?

Anonymkode: e6f51...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du blokkert han?

Anonymkode: e6f51...955

Han er blokkert overalt bortsett fra på sms i tilfelle han skulle finne på å skrive flere trusler som jeg da må lagre. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er blokkert overalt bortsett fra på sms i tilfelle han skulle finne på å skrive flere trusler som jeg da må lagre. 

Anonymkode: 9d906...37b

Blokker han der og. Du trenger ikke mer fra han. Ikke bruk flere krefter på ham. Fokuser på deg selv og barnet og fjern han helt fra ditt liv. 

Anonymkode: e6f51...955

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er blokkert overalt bortsett fra på sms i tilfelle han skulle finne på å skrive flere trusler som jeg da må lagre. 

Anonymkode: 9d906...37b

Seriøst Ts ! Du har jo nok bevis nå, ikke sant? Spar på det. Så blokkerer du han nå. Om han gjør noe dumt har du bevisene. Ikek snakk til han mer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 0.13, AnonymBruker skrev:

Skal jeg kontakte barnevernet selv for å komme han på forskudd eller anmelde han for trakassering? Dette er jo bare et bevis på hvor farlige sosiopater kan være... Han skulle få med sønnene sine som "vitner" altså manipulere de til å lyve til barnevernet om meg for å være slemme. 

Anonymkode: 9d906...37b

Barnevernet er ikke opptatt av «vitner». De er mest interesserte i å snakke med barna, foreldrene og andre offentlige instanser som kjenner barna, feks skole, bhg, fastlege, pps, bup osv osv. Og det er helst om de tenker de skal gå videre i undersøkelsen. Ofte avdekkes det kjapt om det er hevnmotiver som ligger til grunn for bekymringen.

Anonymkode: 4ee72...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnevernet er ikke opptatt av «vitner». De er mest interesserte i å snakke med barna, foreldrene og andre offentlige instanser som kjenner barna, feks skole, bhg, fastlege, pps, bup osv osv. Og det er helst om de tenker de skal gå videre i undersøkelsen. Ofte avdekkes det kjapt om det er hevnmotiver som ligger til grunn for bekymringen.

Anonymkode: 4ee72...0fc

Men da har jeg ikke noe å bekymre meg over da fordi offentlige instanser kan ikke lyve. 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke noe å bekymre deg over. Slike hevnaksjoner er ikke barnevern opptatt av. Hans vitner er betydningsløse. Dette er tomme trusler. Om han virkelig melder deg, vil barnevern enten overse anmeldelsen, fordi de ser det ikke handler om barn som lider, men om krangel mellom voksne. Eller du får et brev eller en telefon om at der er levert inn bekymringsmelding. Da forteller du hva saken dreier seg om, og at du vet hvem og hvorfor. Det er flere som har prøvd slikt, og så lenge ditt barn har det bra, er det ikke noe å være redd for. 

Anonymkode: 40230...2ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.1.2020 den 2.48, AnonymBruker skrev:

Ts, slapp av! Han graver sin egen grav så ikke bekymre deg mer. Ikke svar han, ikke ha kontakt med han. Skjer noe så har du bevis på meldinger...

Anonymkode: 098ec...9ec

Dette 👍 Ta vare på bevisene og bruk dem hvis han gjør alvor av truslene sine. Hvis du anmelder nå hiver du bensin på bålet og starter en mental krigføringen som kan pågå i årevis. Kutt all kontakt med ham. 

Anonymkode: 2c141...779

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at han skal gå til barnevernet sammen med sønnen sin som "vitne" og ødelegge livet mitt og sørge for at barnet mitt blir tatt fra meg og at ingen kommer til å tro på meg etter at han har snakka med de. Han skrev at han skal sørge for at barnet mitt blir fratatt meg. Som hevn på at jeg sa fra til henne. Hun selv sendte meg melding om at hu aldri kommer til å se han igjen og at hun aldri har sett han så sint før. Så hun har nok fått kjenne på hvor ustabil han kan være. 

Anonymkode: 9d906...37b

Slike folk spiller på frykt. Akkurat som han har makt til å bestemme hva barnevernet eventuelt ville ha satt inn av tiltak. Han har ikke makt til å sørge for at barna blir tatt ifra deg. Eneste han har mulighet til er å spille på frykt og snakke dritt om deg til omgivelsene dine. Ikke la dette går til deg. Bv gjennomskuer henvlystne exer fort. Hvis han virkelig var så bekymret over barna dine hadde han sendt bekymringsmelding når dere var sammen, og ikke lenge etterpå, tilfeldigvis når du sa ifra til nydama hans at han er notorisk utro. Ta vare på alle meldingene du har om dette, og blokker ham overalt. Ikke gå i dialog med ham. Mest sannsynlig har han det bare i kjeften. Worst case er at han melder deg, du snakker da med bv og legger frem alle bevisene dine og saken blir lukket. 

Anonymkode: 2c141...779

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, AnonymBruker said:

Barnevernet er ikke opptatt av «vitner». De er mest interesserte i å snakke med barna, foreldrene og andre offentlige instanser som kjenner barna, feks skole, bhg, fastlege, pps, bup osv osv. Og det er helst om de tenker de skal gå videre i undersøkelsen. Ofte avdekkes det kjapt om det er hevnmotiver som ligger til grunn for bekymringen.

Anonymkode: 4ee72...0fc

Barnevernet er kun opptatt av barnet og ikke foreldre. Liven never see deres ansvar til kun barnas sikkerhet. 
 

Om det avdekkes forhold som tilsier at moren kan sette barnet i fare da må det faktisk gjør noe uansett motivasjon til bekymringsmeldingen. 

Men her har TS ikke noe forklaring om hva kan anmeldes om henne som er relevant til barnevernet. Barnevernet bryr seg ikke om utroskap. 

Anonymkode: 98968...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike folk spiller på frykt. Akkurat som han har makt

Anonymkode: 2c141...779

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du anmelder nå hiver du bensin på bålet. 

Anonymkode: 2c141...779

 

Det er nettop med sånne folk og i sånne situasjoner man skal anmelde! Ellers sender man signal om at psykisk vold og trusler er Ok og det er det hvertfall ikke! 

 

Anmeld! 

Anonymkode: 69d26...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/18/2020 at 10:27 PM, AnonymBruker said:

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Ser ikke noen trusel her. Barnevernets oppgave har ingenting med utroskap å gjøre.

Anonymkode: 98968...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke noen trusel her. Barnevernets oppgave har ingenting med utroskap å gjøre.

Anonymkode: 98968...f5b

Selvfølgelig har de ikke det. Men et sykt menneske som han kan finne på hva som helst av løgner for å ta hevn. Likevel, er bare å henvise til hans helserapport fra legen så ser de raskt at dette er en uberegnelig person. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...