Gå til innhold

Utro eks vil melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa fra om utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, om han skulle klare å lyve så godt at de går på limpinnen får du bare samarbeide med barnevernet til de ser det var en løgn. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at han skal samle "vitner" for å ødelegge meg. Og at jeg er ferdig som mor. Gudene skal vite hva han kan finne på å lyve om. Han er ren og skjær ondskap. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på alle sms fra han og la all kommunikasjon skje via sms. Da har du beviser i massevis 

Anonymkode: a7678...07a

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevernet regulerer ikke samvær mellom foreldre i forbindelse med foreldrekonflikt, det faller inn under barneloven og ikke lov om barneverntjenester som barnevernet jobber etter. Bare vær åpen og ærlig dersom de tar kontakt med deg, sannsynligheten for at de gjennomskuer hevnprosjeket hans er nok ganske stor.:)

Anonymkode: 698d4...1b2

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få ALT skriftlig. Om han har sendt deg meldinger om dette så er det han som sliter 😅

Anonymkode: 53d68...47c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var bra du sa fra til hun nye! 

Barnevernet gjennomskuer sosiopater, og hva skal han si uansett? Du har ingenting å være redd for så lenge han ikke har rett i anklagene og de er ille. 

 

Anonymkode: 69d26...b11

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at han skal samle "vitner" for å ødelegge meg. Og at jeg er ferdig som mor. Gudene skal vite hva han kan finne på å lyve om. Han er ren og skjær ondskap. 

Anonymkode: 9d906...37b

Anmeld han for trusler. Dette går under trusler, injurie og trakassering i straffeloven

Anonymkode: 69d26...b11

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke far til barnet mitt og vurderer å anmelde han for trakassering og truser. Å true med å ødelegge livet til ungen min for at jeg sa fra om utroskap sier mest om han og hans psyke.

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Har du meldinger på at han har sagt det? Da kan du evt. gå til politiet med det for det er en trussel.

Anonymkode: 8366f...052

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du meldinger på at han har sagt det? Da kan du evt. gå til politiet med det for det er en trussel.

Anonymkode: 8366f...052

Ja. Masse sinna meldinger og om at hevnen er søt...

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Masse sinna meldinger og om at hevnen er søt...

Anonymkode: 9d906...37b

Da er det han som ligger tynt ann og ikke du. 

Anonymkode: 8366f...052

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke far til barnet mitt og vurderer å anmelde han for trakassering og truser. Å true med å ødelegge livet til ungen min for at jeg sa fra om utroskap sier mest om han og hans psyke.

Anonymkode: 9d906...37b

Ja det gjør det!

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Masse sinna meldinger og om at hevnen er søt...

Anonymkode: 9d906...37b

Anmeld han! Det er virkelig ikke greit sånn han er nå!!!!

Anonymkode: 69d26...b11

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har skrevet til meg at han skal melde meg til barnevernet og få med seg tidligere naboer og få med seg ungene sine som "vitner". Altså. Han vil bruke sine egne unger og manipulere de til å lyve for seg... 

 Er jo ikke vitner på noenting, jeg har alt på mitt rene. Men han kan manipulere og lyve og er veldig flink til å snakke for seg. Eneste jeg vil er å leve i fred fra ha for han gjør ikke annet enn å prøve å ødelegge når han ikke får det som han vil. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har skrevet til meg at han skal melde meg til barnevernet og få med seg tidligere naboer og få med seg ungene sine som "vitner". Altså. Han vil bruke sine egne unger og manipulere de til å lyve for seg... 

 Er jo ikke vitner på noenting, jeg har alt på mitt rene. Men han kan manipulere og lyve og er veldig flink til å snakke for seg. Eneste jeg vil er å leve i fred fra ha for han gjør ikke annet enn å prøve å ødelegge når han ikke får det som han vil. 

Anonymkode: 9d906...37b

Han oppfører seg som en sosiopat ja. Anmeld han så får du endelig fred! ❤💪

Anonymkode: 69d26...b11

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har jo beviser på at beskyldningene hans er falske. Bare vis de til bv om de dukker opp. Å anmeld han for trusler. 

Anonymkode: b6f11...96d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarne medarbeidere i barnevernet ser gjennom fasaden på manipulatorer, de er så vant til å omgås slike. Min psykopat-eks hadde ingenting å stille opp med, og hun ble satt på plass ettertrykkelig allerede under første møte. Er man ikke vant til å omgås slike mennesker blir man lett lurt, men hvis man vet hva man skal se etter er de plutselig ikke så dyktige skuespillere lenger.

Anonymkode: df7b1...f82

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar på alt av meldinger, og last ned en app så du kan ta opp telefonsamtaler. Det er lovlig å ta opp samtaler du selv er en del av, uten å opplyse motparten.

Han kommer ingen vei med dette i praksis, men det kan bli litt styr ut av ting når det pågår.

Lykke til! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg kontakte barnevernet selv for å komme han på forskudd eller anmelde han for trakassering? Dette er jo bare et bevis på hvor farlige sosiopater kan være... Han skulle få med sønnene sine som "vitner" altså manipulere de til å lyve til barnevernet om meg for å være slemme. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...