Gå til innhold

Utro eks vil melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa fra om utroskap


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg kontakte barnevernet selv for å komme han på forskudd eller anmelde han for trakassering? Dette er jo bare et bevis på hvor farlige sosiopater kan være... Han skulle få med sønnene sine som "vitner" altså manipulere de til å lyve til barnevernet om meg for å være slemme. 

Anonymkode: 9d906...37b

Hvis du allerede har meldinger der han tydelig truer med å gjøre livet vanskelig for deg, så ville jeg anbefalt å anmelde det med en gang.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg kontakte barnevernet selv for å komme han på forskudd eller anmelde han for trakassering? Dette er jo bare et bevis på hvor farlige sosiopater kan være... Han skulle få med sønnene sine som "vitner" altså manipulere de til å lyve til barnevernet om meg for å være slemme. 

Anonymkode: 9d906...37b

Barnevernet er nok bare en enda en form for trussel, tror ikke han kommer til å gjøre det. Gå til politiet med alle truslene! 

Anonymkode: 69d26...b11

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Barnevernet er nok bare en enda en form for trussel, tror ikke han kommer til å gjøre det. Gå til politiet med alle truslene! 

Anonymkode: 69d26...b11

Ja, det jeg mente om jeg skal kontakte barnevernet for å si ifra om at han har truet meg med å varsle falskt for å ødelegge for meg... 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, det jeg mente om jeg skal kontakte barnevernet for å si ifra om at han har truet meg med å varsle falskt for å ødelegge for meg... 

Anonymkode: 9d906...37b

Nei. Politiet er rette instansen for slikt.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal få med seg sønnen sin til å lyve om meg og gå sammen med han, som er atten år, på å melde meg og manipulere sønnen sin til å lyve om meg. Jeg har sett gutten to ganger  iløpet av forrige året. Han kjenner meg ikke noe godt engang. Syns synd på gutten som blir ødelagt av sin egen far på det viset. Drar han inn i et drama han selv konstruerer.. Manipulerer og lærer han at når man ikke får det som man vil med damer så skal man gjøre alt man kan for å ødelegge livet deres. 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, slapp av! Han graver sin egen grav så ikke bekymre deg mer. Ikke svar han, ikke ha kontakt med han. Skjer noe så har du bevis på meldinger...

Anonymkode: 098ec...9ec

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anmeld ham for trusler. Det han gjør er ulovlig.

Anonymkode: 4db87...9c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo ikke stabil ut. Med en anmeldelse kan du risikere veldig sterke reaksjoner. 

I en slik situasjon ville jeg forholdt meg helt rolig, ikke svart på meldinger, ikke tatt telefonen, ikke gitt han noe oppmerksomhet. Sannsynligvis roer det seg av seg selv ganske raskt, i og med at barnet ikke er felles er det jo ingenting som binder deg til han. 

Og barnevernet ville jeg ikke bekymret meg for, de har erfaring. 

Anonymkode: f2194...277

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror til og med hans nye kjæreste kan være vitne på at han er gal, hadde ikke gidda å bekymre meg

Anonymkode: 35df3...320

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker nummeret hans med det samme. Det kan du gjøre lett på de fleste nyere telefoner. Deretter anmelder du han på mandag. 

Anonymkode: e88cb...aa7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg kontakte barnevernet selv for å komme han på forskudd eller anmelde han for trakassering? Dette er jo bare et bevis på hvor farlige sosiopater kan være... Han skulle få med sønnene sine som "vitner" altså manipulere de til å lyve til barnevernet om meg for å være slemme. 

Anonymkode: 9d906...37b

Det kan være lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres jo ikke stabil ut. Med en anmeldelse kan du risikere veldig sterke reaksjoner. 

I en slik situasjon ville jeg forholdt meg helt rolig, ikke svart på meldinger, ikke tatt telefonen, ikke gitt han noe oppmerksomhet. Sannsynligvis roer det seg av seg selv ganske raskt, i og med at barnet ikke er felles er det jo ingenting som binder deg til han. 

Og barnevernet ville jeg ikke bekymret meg for, de har erfaring. 

Anonymkode: f2194...277

Han sier at han skal gå til barnevernet sammen med sønnen sin som "vitne" og ødelegge livet mitt og sørge for at barnet mitt blir tatt fra meg og at ingen kommer til å tro på meg etter at han har snakka med de. Han skrev at han skal sørge for at barnet mitt blir fratatt meg. Som hevn på at jeg sa fra til henne. Hun selv sendte meg melding om at hu aldri kommer til å se han igjen og at hun aldri har sett han så sint før. Så hun har nok fått kjenne på hvor ustabil han kan være. 

Anonymkode: 9d906...37b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier. 

En eks av meg var utro med en annen og inngikk forhold med henne. Han er sosiopat og er glad jeg kom meg unna. Men nå skal han melde meg til barnevernet for å ta hevn for at jeg sa ifra til hun nye om at han var utro mot oss begge. Hva i all verden gjør man nå...

Anonymkode: 9d906...37b

Viser truslene om barnevernet, så de skjønner hva som ligger bak. 

Og så viser du selvsagt full forståelse for at de må undersøke saken likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sokkar skrev:

Viser truslene om barnevernet, så de skjønner hva som ligger bak. 

Og så viser du selvsagt full forståelse for at de må undersøke saken likevel. 

Så de skal liksom undersøke om jeg er en god mor fordi jeg har en hevngjerrig eks som vil gjøre alt han kan for å ødelegge livet mitt?  

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er neppe noen politisak så lenge han ikke truer deg på livet el. Det er da lov å melde folk til barnevernet. 
 

Så lenge du har tatt vare på meldinger og ellers har ditt på det tørre, la dem bare komme. 

Anonymkode: ef55a...505

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at så mange anbefaler TS å anmelde en fyr som allerede har vist seg dønn ustabil. 

For det første blir ikke dette prioritert, selv med skriftlig bevis. For det andre stiller ikke politiet med beskyttelse og besøksforbud før ting er mye grovere enn dette. 

Anonymkode: f2194...277

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så de skal liksom undersøke om jeg er en god mor fordi jeg har en hevngjerrig eks som vil gjøre alt han kan for å ødelegge livet mitt?  

Anonymkode: 9d906...37b

HVIS han melder, så blir det først et møte, der viser du meldingene og er åpen for at de kommer på hjemmebesøk. Så avslutter de saken. 

Det viktigste og lureste du gjør, er å anmelde han. Det blir helt sikkert henlagt, men da har de det inne, og du kan forhåpentligvis få være i fred.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sier at han skal samle "vitner" for å ødelegge meg. Og at jeg er ferdig som mor. Gudene skal vite hva han kan finne på å lyve om. Han er ren og skjær ondskap. 

Anonymkode: 9d906...37b

Dersom han er så dum at han skrev dette. Kan du vise meldingene til bv.

Anonymkode: 14fb5...246

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han er så dum at han skrev dette. Kan du vise meldingene til bv.

Anonymkode: 14fb5...246

Ja. Han skrev at hevnen er søt og at han skal gjøre meg barnløs iløpet av uka og gjøre livet mitt til et mareritt. 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba han om å la meg være og at han ikke må ødelegge livet til et uskyldig barn som ikke har noenting med han å gjøre.

Nei, han skulle få med seg flest mulig "vitner" og skrev "du vet at jeg er flink til å snakke for meg så ingen kommer til å tro på deg" 

Anonymkode: 9d906...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...