nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #281 Del Skrevet 3. desember 2005 Heisan og god helg jenter! Hva er det du skriver oppgave om, Ciara? Blir litt nysgjerrig jeg, vet du... Er dere andre her med og deltar i KG's Julekalender i år? Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #282 Del Skrevet 3. desember 2005 Boka tok meg vel ikke. Det er kanskje det. Jeg elsker bøker som drar meg inn i sidene. Bøker jeg fortsetter å tenke på når jeg ikke leser dem. Jeg vil se ordene bli magiske foran øynene mine, for så å flyte inn i kroppen. Du er SÅ flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #283 Del Skrevet 3. desember 2005 Er dere andre her med og deltar i KG's Julekalender i år? ← Jeg deltar litt. Men synes det er litt vanskelig også. Er det meningen man skal lese gjennom sju sider med oppskrifter hvis man skal legge inn en, i tilfelle noen har gjort det før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #284 Del Skrevet 3. desember 2005 Du forresten, denne sitatboken HER! fra Paulo Coelho, har du sett den i butikken "din"? Vet du om den er ok? Er på jakt etter julegaver, og har lyst å kjøpe noen fine sitatbøker... Satt i hele natt og leitet etter steder på nettet hvor jeg kunne finne et godt utvalg i; Sitatbøker, kalendere, litt spesielle bokmerker og dagbøker osv... MEN, det var jammen meg ikke lett!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #285 Del Skrevet 3. desember 2005 God lørdag, Anette! Hva går julekalenderen ut på egentlig? Får man noe? Helt enig i at det er fint å bli dratt inn i en bok Noen bøker er ikke så fine å bli dratt inn i, de er vonde å lese, men det er fint likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #286 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg deltar litt. Men synes det er litt vanskelig også. Er det meningen man skal lese gjennom sju sider med oppskrifter hvis man skal legge inn en, i tilfelle noen har gjort det før? ← Hei! Jeg gjør ikke det, helt konsekvent. Jeg skriver først - legger inn det JEG vil ha, slik lar jeg meg ikke "påvirke" av hva de andre har skrevet før meg, og så leser jeg noen av de andre innleggene etterpå... synes det er greit slik jeg da Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #287 Del Skrevet 3. desember 2005 Du forresten, denne sitatboken HER! fra Paulo Coelho, har du sett den i butikken "din"? Vet du om den er ok? Er på jakt etter julegaver, og har lyst å kjøpe noen fine sitatbøker... Satt i hele natt og leitet etter steder på nettet hvor jeg kunne finne et godt utvalg i; Sitatbøker, kalendere, litt spesielle bokmerker og dagbøker osv... MEN, det var jammen meg ikke lett!! Anette ← Jeg har bladd litt i den, og det er en veldig flott bok, liker designet på den veldig godt. Jeg er ikke så glad i Coelho selv, men det er mange som elsker det han skriver. Som julegave er den sikkert utmerket Jeg er ikke sikker på hvem som har bra utvalg i kalendere, bokmerker etc. Er du avhengig av nettbokhandler? I så fall kan kanskje de store i Oslo, Norli, Tanum eller Ark, hjelpe deg. De har jo en del slike varer i de fysiske butikkene i hvert fall. Du kan kanskje sende mail og høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #288 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) God lørdag, Anette! Hva går julekalenderen ut på egentlig? Får man noe? Helt enig i at det er fint å bli dratt inn i en bok Noen bøker er ikke så fine å bli dratt inn i, de er vonde å lese, men det er fint likevel ← Hittil har oppgavene vært; Hva ville du gitt en vennine hvis du bare hadde 100 kroner? Skriv inn din fav. julegodteri oppskrift... og i dag; Hva er ditt beste juleminne, hvilke lukter osv. forbinder du med julen? Tror du kan vinne en del forskjellige ting... Du er nødt til å svart på minst 15 oppgaver for å bli med i trekningen om gavene, tror jeg... Anette:) Endret 3. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #289 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Jeg har bladd litt i den, og det er en veldig flott bok, liker designet på den veldig godt. Jeg er ikke så glad i Coelho selv, men det er mange som elsker det han skriver. Som julegave er den sikkert utmerket Jeg er ikke sikker på hvem som har bra utvalg i kalendere, bokmerker etc. Er du avhengig av nettbokhandler? I så fall kan kanskje de store i Oslo, Norli, Tanum eller Ark, hjelpe deg. De har jo en del slike varer i de fysiske butikkene i hvert fall. Du kan kanskje sende mail og høre? ← Høres bra ut, har den illustrasjoner inni også? Nei, jeg er ikke avhengig av Nettbokhandel, synes bare det er så enkelt (vel, ikke i dette tilfellet da, åpenbart... ) Har sjekket på mao, bokkilden og norli - og en god del små-butikker, fant en ganske fin kalender HER! fikk litt lyst til å kjøpe den, men vi får se... Synes også denne var litt søt Anette Endret 3. desember 2005 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #290 Del Skrevet 3. desember 2005 Fine kalendere, Anette Har lyst på en kalender selv Livet har illustrasjoner inni også, om ikke jeg husker helt feil. Er ganske sikker på den har det Kanskje jeg skal bli med på julekalenderen da. Høres jo gøy ut. Nå lager samboeren min middag her. Så snilt av ham å gjøre det, når jeg må skrive og jobbe (jaja, nå er jeg jo her, men det behøver jo ikke han å vite ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 3. desember 2005 #291 Del Skrevet 3. desember 2005 Fine kalendere, Anette Har lyst på en kalender selv Livet har illustrasjoner inni også, om ikke jeg husker helt feil. Er ganske sikker på den har det Kanskje jeg skal bli med på julekalenderen da. Høres jo gøy ut. Nå lager samboeren min middag her. Så snilt av ham å gjøre det, når jeg må skrive og jobbe (jaja, nå er jeg jo her, men det behøver jo ikke han å vite ) ← Haha... din luring!! Hva er det på menyen i dag da? Her blir det biff-gryterett, skal spise med mine foreldre i dag (Slik er det bl.a veldig hendig å ha dem boende så nært... ) Bli med på julekalenderen, da! Det er jo bare GØY!! A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 3. desember 2005 #292 Del Skrevet 3. desember 2005 Søte kalendere Jeg kommer nok kanskje til å kjøpe Iben Sandemose sin, selv om jeg synes hun har hatt flottere kalendere tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #293 Del Skrevet 3. desember 2005 Nå er jeg mett! I dag hadde vi taco med kylling til middag. Veldig godt Nå skal jeg bare lese litt til før jeg slutter for kvelden. Har lyst til å ha noen timer fri, skal jobbe med oppgave i morgen også. Noen ganger skulle jeg ønske Nalle kunne være liten pus, han var så søt da han var liten. Som kattunge hadde han utrolig kort hale, det var bare en liten stubb Også var han en liten tillitsfull ramp som sjarmerte alle. Nå har han blitt en stor og barsk pus som skal kose hele tiden, og han er helt skjønn. Men kattunger er jo så nydelige... Har lyst på en katt til, så jeg kan ha en kattunge igjen, men det blir nok ikke noe av. Er jo nok med to katter egentlig. Søte pusene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #294 Del Skrevet 4. desember 2005 Søte kalendere Jeg kommer nok kanskje til å kjøpe Iben Sandemose sin, selv om jeg synes hun har hatt flottere kalendere tidligere. ← GOD MORGEN!! Ja, jeg har sett på den også, og har kjøpt den før... men jeg synes bare den var så fryktelig GUL i år!! Men, det er mulig jeg kjøper den til meg selv, fasongen er helt perfekt for hvor jeg pleier å ha kalendere, de må være ganske smale for å få plass der... Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #295 Del Skrevet 4. desember 2005 Nå er jeg mett! I dag hadde vi taco med kylling til middag. Veldig godt Nå skal jeg bare lese litt til før jeg slutter for kvelden. Har lyst til å ha noen timer fri, skal jobbe med oppgave i morgen også. Noen ganger skulle jeg ønske Nalle kunne være liten pus, han var så søt da han var liten. Som kattunge hadde han utrolig kort hale, det var bare en liten stubb Også var han en liten tillitsfull ramp som sjarmerte alle. Nå har han blitt en stor og barsk pus som skal kose hele tiden, og han er helt skjønn. Men kattunger er jo så nydelige... Har lyst på en katt til, så jeg kan ha en kattunge igjen, men det blir nok ikke noe av. Er jo nok med to katter egentlig. Søte pusene mine ← Du er så flink å jobbe, Ciara!! Jeg savner tiden når kattene var kattunger også, det var helt herlig!! Men, når det er sagt, så er Pi veldig kattunge-aktig fremdeles faktisk. Hun er ganske liten og tullete, og har veldig myk og god pels, også lukter hun jo kattunge fremdeles, som du vet Alfa, derimot - er voksen og stor katt, men veeeeldig søt allikevel!! Nå skal jeg spise frokost!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #296 Del Skrevet 4. desember 2005 Nå har jeg surfet enda litt til på nett på jakt etter kalendere og bokmerker osv... Synes dette bokmerket var utrolig søtt jeg da - akkurat hva jeg leter etter!! Selger dere slike i butikken, Ciara? Hehe... denne var ganske søt også da, men kanskje ikke så veldig praktisk akkurat? Var ikke denne bokvekten utrolig søt forresten? Klikk på "larger view" for å se sitatet, hadde passet hos deg også denne, Ciara (Tror jeg må sende de som er på utkikk etter julegaver til meg et par hint om denne siden, ja... ) KATTEKALENDERE!! Mjau, Dette hadde sikkert vært noe for deg og din "kattunge-trang", Ciara: mjau?, mjau! og MJAU!, Haha... denne var jo bare rå-kul!! den MÅ jeg bare ha!! (de er i grunnen ganske billige på art.com, er de ikke?) Disse er også ganske fine: Denne, denne og denne! HUFF... nå har jeg gjort det IGJEN!! - skal ut og leite etter julepresanger, men finner bare ting JEG vil ha!! Nei, nå tror jeg at jeg skal gå og lese litt - begynte å lese "A Lesson Before Dying" av Ernest J. Gaines i natt (da jeg våknet en stund og ikke fikk sove), men jeg har ikke kommet helt "inn i" boken ennå... Vi snakkes!! Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 4. desember 2005 #297 Del Skrevet 4. desember 2005 Mange fine katter Jeg våknet i går morges. Vet dere hva jeg tenkte da? Jeg vil ha katt... Eh... Hvordan har dere fått det til? Jeg er kjempe redd katter. Og synes ikke de lukter sååå godt (som dere skal ha det til) engang... "Jeg kan jo ha katt først, for det er jo mange som har både hund og katt, så når jeg får hunden i leilighet får jeg da gjort de vennskapelige mot hverandre" tenkte jeg etterpå. Så nå vil jeg ha katt. Men jeg vil jo ikke det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #298 Del Skrevet 4. desember 2005 Mange fine katter Jeg våknet i går morges. Vet dere hva jeg tenkte da? Jeg vil ha katt... Eh... Hvordan har dere fått det til? Jeg er kjempe redd katter. Og synes ikke de lukter sååå godt (som dere skal ha det til) engang... "Jeg kan jo ha katt først, for det er jo mange som har både hund og katt, så når jeg får hunden i leilighet får jeg da gjort de vennskapelige mot hverandre" tenkte jeg etterpå. Så nå vil jeg ha katt. Men jeg vil jo ikke det!!! ← WoooooHoooooo!! Så morsomt!! Vi har "frelst" en "ikke-troende", Ciara!! Vi burde jammen starte en Katte-Kult!! Har du alltid ville ha en hund, Tulletrollet? A. Meow!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 4. desember 2005 #299 Del Skrevet 4. desember 2005 Har du alltid ville ha en hund, Tulletrollet? ← Jeg har hatt hund før. Og vi har vel bestemt at jeg og kjæresten skal få hund, kanskje neste høst. Etter at vi har bodd alene sammen litt først. Jeg skjønner ikke dette. Først var det en liten tanke bak i hodet. "Kanskje katt ikke hadde vært så dumt". Men så våknet jeg i går, og da var det bare "ja, en katt ja. Det må jeg ha". Men det skal jeg da altså ikke! Men hvordan har dere klart det`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 4. desember 2005 #300 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har hatt hund før. Og vi har vel bestemt at jeg og kjæresten skal få hund, kanskje neste høst. Etter at vi har bodd alene sammen litt først. Jeg skjønner ikke dette. Først var det en liten tanke bak i hodet. "Kanskje katt ikke hadde vært så dumt". Men så våknet jeg i går, og da var det bare "ja, en katt ja. Det må jeg ha". Men det skal jeg da altså ikke! Men hvordan har dere klart det`? ← Hahaha... *hypnotisere - hypnotisere* tii-hiiiiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå