Gå til innhold

Dårlig mor som tar vinterferie?


Noramora86

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som lærer, derfor har jeg vinterferie. Er jeg en dårlig mor dersom jeg har min 20 mnd gamle datter i barnehagen mens jeg har ferie?

Endret av Noramora86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke gjort det sammr hvertfall 

Anonymkode: 253e3...66c

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at alle lærere jobber md retting og planlegging og sånt i alle ferier? Dere skal jo jobbe inn all avspaseringen om sommeren. Og vinterferien, for den saks skyld.

Anonymkode: 95d4f...ade

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke hatt henne der full uke, fulltid. Men halv uke kanskje?

 

Anonymkode: 4d517...540

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det uten å ha brydd meg om hva andre mener. Du bestemmer selv hva som er riktig for deg og din familie 😊

Anonymkode: 3f4ae...8e4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Dette er et av de beste frynsegodene ved å være lærer. Å ha sjansen til å får noen rolige dager med barna, i en ellers hektisk hverdag. Ev reise på tur eller mye ut på ski. 

Synes det er trist at utviklingen har blitt sånn at man vil ha fri fra barns. En eller to korte dager, så man får ryddet eller gjort andre ting. Men å sette barna i barnehagen hele vinterferien. Det er bare trist.

Anonymkode: 269ee...6e4

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sånn at alle lærere jobber md retting og planlegging og sånt i alle ferier? Dere skal jo jobbe inn all avspaseringen om sommeren. Og vinterferien, for den saks skyld.

Anonymkode: 95d4f...ade