AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Del Skrevet 15. januar 2020 Er endel nisser som mener det. Dem om det. Anonymkode: 1c1d0...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. januar 2020 #2 Del Skrevet 15. januar 2020 Det er helt greit og ikke like Beatles, men om man kaller dem oppskrytt da har man virkelig ikke peiling på hva man snakker om. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Del Skrevet 15. januar 2020 Oppskrytt så det holder. Mye det samme som Elvis. Anonymkode: e87b6...5ba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg liker dem ikke. Anonymkode: b4b02...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Del Skrevet 15. januar 2020 Ed Sheeran er bedre😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Del Skrevet 15. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oppskrytt så det holder. Mye det samme som Elvis. Anonymkode: e87b6...5ba Ikke sammenlign The Beatles med Elvis. Elvis er en sanger. Beatles er musikkpionerere. Greit nok at man ikke liker musikken (mange hører jo på ariana grande og Bieber og tror det er musikk🙈), men å påstå at de er oppskrytt? Tullete. Anonymkode: ff21b...ab6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Del Skrevet 15. januar 2020 Det er flere store band jeg ikke liker noe særlig, som Beatles, Queen og Metallica, men jeg sier ikke at de er oppskrytt av den grunn. Anonymkode: 3f7a7...077 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg har aldri vært Beatles fan, men jeg synes ikke de er oppskrytt. Det er jo ikke så rart at mange kan tenke det i 2020,med tanke på hvor mange musikksjangere og artister det finnes i dag. Men sånn var det ikke den gangen da Beatles ble kjent. Det er lenge siden nå. Tror ikke folk tenker over det når de sier at musikken deres er oppskrytt. Anonymkode: 41ae0...847 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Del Skrevet 15. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har aldri vært Beatles fan, men jeg synes ikke de er oppskrytt. Det er jo ikke så rart at mange kan tenke det i 2020,med tanke på hvor mange musikksjangere og artister det finnes i dag. Men sånn var det ikke den gangen da Beatles ble kjent. Det er lenge siden nå. Tror ikke folk tenker over det når de sier at musikken deres er oppskrytt. Anonymkode: 41ae0...847 Jeg tikket meg inn i tråden og tenkte jeg skulle svare noe av det samme. På den tida var det jo mange som delte en (1) LP rundt i vennegjengen for å ha sjangs til å høre liksom. Kotymen var "halla, vil dere bli med hjem til meg på fredag og høre den nye Beatles-plata? Jeg skal love å ikke høre altfor mye før dere kommer! Kanskje vi kan spise Pizza!" Anonymkode: d8ca5...727 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Del Skrevet 15. januar 2020 Til en viss grad, ja. Ikke et vondt ord om Beatles, men jeg synes ikke de lever helt opp til all skryten og populæriteten. Et bra band som var moderne og tidlig ute på sin tid, men samtidig har de ikke så mange låter som gir wow-følelsen for min del. Jevnt over veldig bra, men uten de aller største toppene. Anonymkode: 18075...6a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 15. januar 2020 #11 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg synes ikke det. Liker godt det meste av dem. 6 timer siden, Kågebruker skrev: Ed Sheeran er bedre😉 Hehe, neida. Det skal du få lov til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Del Skrevet 15. januar 2020 59 minutter siden, AnonymBruker said: Jevnt over veldig bra, men uten de aller største toppene. Anonymkode: 18075...6a8 Så har man hørt det også. 😂 Anonymkode: 1c1d0...7d4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2020 #13 Del Skrevet 15. januar 2020 Beatles var veldig viktige i sin tid for alle som er interessert i fremdrift i musikken. Jeg liker dem! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #14 Del Skrevet 15. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke sammenlign The Beatles med Elvis. Elvis er en sanger. Beatles er musikkpionerere. Greit nok at man ikke liker musikken (mange hører jo på ariana grande og Bieber og tror det er musikk🙈), men å påstå at de er oppskrytt? Tullete. Anonymkode: ff21b...ab6 Jeg sammenligner de ikke som artister. Jeg sier at begge er like oppskrytt. Anonymkode: e87b6...5ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 15. januar 2020 #15 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg vokste opp med både en mor og en far som var relativt stor fan av The Beatles. Ikke sånn blodfan, men de hadde ihvertfall alle LP'ene som ble gitt ut. Så for meg er The Beatles "bare" musikk, men jeg er klar over at de revolusjonerte rockens historie. Ikke spesielt mye fan selv, det er ok å høre på, men ikke det første jeg finner i musikklista. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #16 Del Skrevet 15. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tikket meg inn i tråden og tenkte jeg skulle svare noe av det samme. På den tida var det jo mange som delte en (1) LP rundt i vennegjengen for å ha sjangs til å høre liksom. Kotymen var "halla, vil dere bli med hjem til meg på fredag og høre den nye Beatles-plata? Jeg skal love å ikke høre altfor mye før dere kommer! Kanskje vi kan spise Pizza!" Anonymkode: d8ca5...727 Ja, det var helt klart sånn det var. Pluss at det ikke var så mange artister enda da, så de fleste hørte på samme artister/band. Anonymkode: 41ae0...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 15. januar 2020 #17 Del Skrevet 15. januar 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det var helt klart sånn det var. Pluss at det ikke var så mange artister enda da, så de fleste hørte på samme artister/band. Anonymkode: 41ae0...847 Det var fult av artister også på 60 tallet. Grunnen til at du tror at det ikke var mange er fordi de fleste band fra 60 tallet ikke er særlig kjent i dag. Endret 15. januar 2020 av Aragorn ll Elessar 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 15. januar 2020 #18 Del Skrevet 15. januar 2020 De skrev vel mange av sangene sine i narkorus. Beatles er "klassisk", men også forferdelig kjedelig etter min mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 15. januar 2020 #19 Del Skrevet 15. januar 2020 På min personlige rangering kommer de langt nede da de bare har to-tre låter jeg kan finne på å sette på. Det er andre band fra den tida jeg liker vesentlig bedre, men de store massene syntes jo åpenbart det var helt supre saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #20 Del Skrevet 15. januar 2020 10 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Det var fult av artister også på 60 tallet. Grunnen til at du tror at det ikke var mange er fordi de fleste band fra 60 tallet ikke er særlig kjent i dag. Joda, det var flere artister den gangen også. Men ikke så mange som det er i dag. Samtidig har verden blitt enklere. Man kan søke opp hva man vil av musikk på nettet, og reise med fly for å gå på konserter i flere forskjellige land når man vil. Anonymkode: 41ae0...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå