Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har Maren gått ut i media og sagt at hun gikk ut med vilje, fordi hun følte seg «mobbet» ut av laget nærmest... merkelig at ikke mer av denne «mobbingen» har blitt vist på TV isåfall?! Synes det virket som hun fikk god støtte og hjelp hele veien jeg, spesielt av Pølsa som stadig bar sekken hennes🤔

• Liker 24
Skrevet
1 time siden, Blekkulfina skrev:

Nå har Maren gått ut i media og sagt at hun gikk ut med vilje, fordi hun følte seg «mobbet» ut av laget nærmest... merkelig at ikke mer av denne «mobbingen» har blitt vist på TV isåfall?! Synes det virket som hun fikk god støtte og hjelp hele veien jeg, spesielt av Pølsa som stadig bar sekken hennes🤔

Men hun ville jo ikke ha hjelp!

jeg har også reagert litt på at de andre var nedlatende mot henne. «Baksnakka» henne og lo av at hun liksom ikke hadde styrke i den store rompa. Også ganske nedlatende å presse på hjelp til noen som ikke vil ha, da sier man jo indirekte at man ikke har troa på dem. Og være ooooverentusiatisk når hun får til vanlige ting.. osv

Anonymkode: 1140a...e94

• Liker 5
Skrevet

Maren er nok bare enda en ung jente som har lyst til å bli kjendis, men ikke skjønner hva det innebærer.

Når trening og fitness handler mest om å brette ut rumpa på Instagram, burde man ikke ta jenta seriøst. At media kaller disse jentene for influencere er bare trist. Dette er ikke gode forbilder for andre jenter. 

Anonymkode: 224a2...5a7

• Liker 23
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Maren er nok bare enda en ung jente som har lyst til å bli kjendis, men ikke skjønner hva det innebærer.

Når trening og fitness handler mest om å brette ut rumpa på Instagram, burde man ikke ta jenta seriøst. At media kaller disse jentene for influencere er bare trist. Dette er ikke gode forbilder for andre jenter. 

Anonymkode: 224a2...5a7

Enig. Skjønte ikke helt at hun var fitnes/influenser, trodde de skulle være godt trente. Hun kunne jo bare bli kalt blogger. Hun virker som et barn. 

Anonymkode: e83ee...9bd

• Liker 7
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare meg som reagerte på bikinitrusa til Maren?

Anonymkode: 2bacc...d03

Nei.

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hun ville jo ikke ha hjelp!

jeg har også reagert litt på at de andre var nedlatende mot henne. «Baksnakka» henne og lo av at hun liksom ikke hadde styrke i den store rompa. Også ganske nedlatende å presse på hjelp til noen som ikke vil ha, da sier man jo indirekte at man ikke har troa på dem. Og være ooooverentusiatisk når hun får til vanlige ting.. osv

Anonymkode: 1140a...e94

Jøss , når skjedde dette? Jeg har sett alle episodene men at de har baksnakket henne på den måten har tydeligvis gått meg forbi. 

• Liker 14
Skrevet
On 2/21/2020 at 10:03 AM, Blekkulfina said:

Kilde? 

https://www.dagbladet.no/kjendis/ute---holdt-pa-a-klikke/72153700

Hun forteller at det den siste tida ble ytret flere spydige kommentarer om blant annet hennes unge alder, som gjorde at hun heller ikke hadde særlig lyst til å fortsette. Kommentarene var trolig ikke ment nedlatende, men summen sørget for at hjemlysten ble enda større.

Jeg syns det er synd at denne tråden i så stor grad handler om personkarakteristikker. Det er greit å si at en deltaker sutrer (det beskriver en handling), men å stadig gjenta at en deltaker er "høy på seg selv" uten å peke på noe konkret synes jeg er leit. 

Jeg har hatt sansen for alle deltakerne, jeg. Jeg liker at ingen er perfekte, og litt av sjarmen med denne serien synes hvertfall jeg er at man får se ekte mennesker med sine gode og dårlige sider. Jeg har absolutt ikke noe behov for å påpeke at jeg misliker et menneske kun utifra en tv-serie?? 

Skrevet
17 hours ago, Hyachint31 said:

Jøss , når skjedde dette? Jeg har sett alle episodene men at de har baksnakket henne på den måten har tydeligvis gått meg forbi. 

Det var ikke baksnakking, de sa det jo TIL henne mens hun gikk. Husker ikke helt ordrett, men det var kommentarer om at å vandre i slikt bratt terreng måtte være god trening for rumpa hennes, hvorpå hun sa at det ikke var det. 

Så kan jo selvfølgelig uskyldige kommentarer oppleves nedlatende hvis man selv er sliten og demotivert. Jon har jo også en tendens til å uttale seg på en slik måte som lett kan fornærme noen, selv om han egentlig prøver å være morsom. Jeg har heller ikke oppfattet noe som mobbing, og har ikke inntrykk av at Turmo selv mener hun har blitt mobbet? 

Skrevet

Jeg er egentlig imponert av Maren jeg, selv om det absolutt var på tide at hun røk ut. Med tanke på alt hun sliter med syns jeg jammen hun har greid seg bra. Også et godt poeng av noen andre her at OnklP kanskje ikke hadde vært like "bra fyr" å følge med på tv da han var 20. 

Skrevet

Det var ingen som gikk ut i dag?

Anonymkode: 11916...ee1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Syns kveldens episode var moro! Liker folk på begge lag, så jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvilket lag jeg heier mest på. 

Endret av blåtimen
  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, blåtimen skrev:

Syns kveldens episode var moro! Liker folk på begge lag, så jeg klarer ikke helt bestemme meg for hvilket lag jeg heier mest på. 

Enig med deg🤗 De vil jo kjempe som individer til slutt, så blir uansett gøy å følge med 😀

• Liker 2
Skrevet

Jeg og liker lagene og liker folka der. Liker damene bedre og bedre og syntes Follestad er vittig. Jeg heier på de alle, men pølsa er soleklart den jeg syntes fortjener å vinne.

Anonymkode: bdad7...49b

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen som gikk ut i dag?

Anonymkode: 11916...ee1

Nei, det var enda en filler-episode🙄😐

• Liker 1
Skrevet

Artig episode i kveld. Follestad blir kjekkere og morsommere for hver gang, og jeg liker alle mer og mer. Vet ikke hvem jeg heier mest på. 

Fin gjeng!

• Liker 4
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, Matas skrev:

Nei, det var enda en filler-episode🙄😐

Filler episode? Nå er ikke grunnlaget for denne serien drama og baksnakking - HELDIGVIS! - Men en konkurranse som tester fysikk og psykisk utholdenhet, styrke i forhold til samhold og samarbeid, og opplevelse. 😊

Anonymkode: 4ea3e...a2b

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Filler episode? Nå er ikke grunnlaget for denne serien drama og baksnakking - HELDIGVIS! - Men en konkurranse som tester fysikk og psykisk utholdenhet, styrke i forhold til samhold og samarbeid, og opplevelse. 😊

Det er det som er poenget mitt med kommentaren. De har dratt det ut i det uendelige føles det ut som, de fyller opp uten at folk ryker ut, vi er på episode 13, hvor lang skal egentlig denne sesongen være? Både klatreepisoden og denne episoden kunne fint vært kuttet ned, slik at de kunne fylt inn med en utslagskonkurranse, i det minste kunne vi fått sett etappen i sin helhet i denne episoden slik at de ikke bruker tid på det i neste episode. 

• Liker 3
Skrevet

Om noen føler Maren blir/ble mobbet burde de ikke se sesongen hvor Aylar var med, hu fikk virkelig gjenomgå 😞

Anonymkode: 0bcb2...67a

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om noen føler Maren blir/ble mobbet burde de ikke se sesongen hvor Aylar var med, hu fikk virkelig gjenomgå 😞

Anonymkode: 0bcb2...67a

Ja, det er ikke mobbing av Maren å diskutere hannes ferdigheter. Hun er påmeldt en konkurranse, som har gått på tv siden hun var liten. Hun vet godt hva hun har meldt seg på. At det ble mer overveldende når hun først var der, det er ikke en grunn til ikke å kunne si noe om hennes deltagelse i konkurransen.

Anonymkode: 0113a...d13

• Liker 10
Skrevet
På 21.2.2020 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Hva slags konsekvenser av mobbing på nett den siste uka er det du sikter til?

Caroline Flack, mest sannsynlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...