Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, morhjertegod skrev:

Får så fnatt av Tammy, så mye drama, hele tiden! 

Samme her! Ahhh hun blir så sur for ALT. Veldig slitsomt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Wera1 skrev:

Samme her! Ahhh hun blir så sur for ALT. Veldig slitsomt!

Og hun er jo mye eldre enn ham, så skjønner ikke helt hvordan det skal kunne fungere på utsiden... Han er VELDIG tålmodig.

Anonymkode: a4c24...b22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at det er mye drama med Thammy! Som da Oda pratet litt med Nate, og Thammy skulle ha fullt avhør etterpå... 

Jeg tror Thammy er usikker på seg selv, og fører det over på relasjoner hun har med andre. Kanskje hun vokser mye med å være med i programmet, og slipper litt opp i kontrollen. Usikker på om Nate er den riktige for henne. Håper vi får se henne blomstre opp, og finne trygget i seg selv. 

Anonymkode: 0db18...ef7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det carina som castet alle? Tanja var veldig lik, eller kanskje de bare går til samme sted og tar fyll i leppa og limer på øyevipper? 

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Som guttene sa til meg, hvis molde hadde spilt mot real madrid så vet man hvem som hadde vunnet 😉 neida, hun er en søt jente» 

Utrolig kvalm kommentar av Nora om den nye jenta! Hva i alle dager. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Eskild kjedet seg veldig inne på Love Island. Han så lettet ut over å bli stemt hjem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre som synes produksjonen virker sykt lavbudsjett??? Er så dårlig lyd synes jeg, høres ut som noen har tatt opp med telefon. Og "villaen" er jo nesten til å flire av, hadde blitt såå lei meg om jeg kom inn dit og så det bittelille bassenget. Og da de skulle få en overraskelse og fikk EN badeleke 😂😂

Anonymkode: e1e3c...e87

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wera1 skrev:

«Som guttene sa til meg, hvis molde hadde spilt mot real madrid så vet man hvem som hadde vunnet 😉 neida, hun er en søt jente» 

Utrolig kvalm kommentar av Nora om den nye jenta! Hva i alle dager. 

Den var sykt slem! Også kommer den er ei som har sprøytet kinnbeinene sine så mye at øynene forsvinner når hun ikke har sminke på

Anonymkode: 659e9...95d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som synes produksjonen virker sykt lavbudsjett??? Er så dårlig lyd synes jeg, høres ut som noen har tatt opp med telefon. Og "villaen" er jo nesten til å flire av, hadde blitt såå lei meg om jeg kom inn dit og så det bittelille bassenget. Og da de skulle få en overraskelse og fikk EN badeleke 😂😂

Anonymkode: e1e3c...e87

I fjor var det veldig lavbudsjett. Det har tatt seg veldig opp i år, men kan ikke helt sammenlignes med love Island uk enda nei. Men kanskje etterhvet hvis det blir suksess? 

Anonymkode: d53a6...43d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ådne.. Jeg trekker tilbake min tidligere kommentar om at han virker artig, snill og søt... 

For en... Lord!! Tool, direkte tool! Hvorfor svinge sånn med jentene, istedenfor å være ærlig med de? 

Caroline er direkte søt! 

Anonymkode: 70b8d...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var sykt slem! Også kommer den er ei som har sprøytet kinnbeinene sine så mye at øynene forsvinner når hun ikke har sminke på

Anonymkode: 659e9...95d

Jeg syns det er merkelig at Nora som er så nydelig selv er så redd for at andre skal være penere enn henne. Jeg tror ikke at hun har fillers i kinnbena. Jeg tror heller at den som foreslo at hun har samisk opphav har rett.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg syns det er merkelig at Nora som er så nydelig selv er så redd for at andre skal være penere enn henne. Jeg tror ikke at hun har fillers i kinnbena. Jeg tror heller at den som foreslo at hun har samisk opphav har rett.

Hvis du googler og søker henne opp på fb ser du at hun ikke hadde slike kinnben før. Da så hun mye mer naturlig ut

Anonymkode: 659e9...95d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du googler og søker henne opp på fb ser du at hun ikke hadde slike kinnben før. Da så hun mye mer naturlig ut

Anonymkode: 659e9...95d

Facebookprofilen hennes viser bare et par bilder. Men jeg bladde meg tilbake gjennom hele Instagramkontoen hennes, og der er det kinnben hele veien. Inkludert bildet av henne, søstrene og moren fra 1999.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som syns årets sesong er enda kjedeligere enn den forrige? 🥱 Absolutt ingenting som skjer jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Hulderen skrev:

Facebookprofilen hennes viser bare et par bilder. Men jeg bladde meg tilbake gjennom hele Instagramkontoen hennes, og der er det kinnben hele veien. Inkludert bildet av henne, søstrene og moren fra 1999.

Oh Lord, ubehagelig mange nudes på instagrammen 😂

Anonymkode: f11ee...5f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 7.28, Hulderen skrev:

Jeg syns det er merkelig at Nora som er så nydelig selv er så redd for at andre skal være penere enn henne. Jeg tror ikke at hun har fillers i kinnbena. Jeg tror heller at den som foreslo at hun har samisk opphav har rett.

Er nærmest dønn sikker på at hun har både fillers i skinn, lepper, hake og skjeve 😅 jeg jobber i bransjen. Virker Som hun har fikset tennene også. Synd fordi utgangspunktet var nydelig men nå er hun ikke langt unna å ligne kattekvinnen..:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg er litt forelska i Ida. Så søt, sjarmerende og SEXY! 😍 Håper å se mer av henne etter Love Island.

Anonymkode: 056e9...490

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Tapas said:

Er nærmest dønn sikker på at hun har både fillers i skinn, lepper, hake og skjeve 😅 jeg jobber i bransjen. Virker Som hun har fikset tennene også. Synd fordi utgangspunktet var nydelig men nå er hun ikke langt unna å ligne kattekvinnen..:

Fillers i skinn og skjeve

Anonymkode: 70ff8...2f0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mer og mer sansen for Ali. Han virker som en redelig fyr. F.eks. forklarte han for Ådne at han ikke skulle ha valgt Caroline på date hvis han virkelig mente noe med Oda og bad ham holde opp å vingle. Mens Ådne bare prøver å sikre seg på alle bauer og kanter, gir blaffen i at han leker med folks følelser.

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...